Gmina Szydłów ogłasza przetarg
- Adres: 28225 Szydłów, ul. Rynek
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 545 125 , fax. 413 545 125
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
ul. Rynek 2
28225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 545 125, fax. 413 545 125
REGON: 29101081400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowe zachowanie i zabezpieczenie obiektów zabytkowych i dziedzictwa kulturowego w Szydłowie oraz dostosowanie ich do funkcji kulturalnych i turystycznych – wyposażenie Synagogi, Sali rycerskiej i izby muzealnej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zakresu robót zadania pn. „Kompleksowe zachowanie i zabezpieczenie obiektów zabytkowych i dziedzictwa kulturowego w Szydłowie oraz dostosowanie ich do funkcji kulturalnych i turystycznych – wyposażenie Synagogi, Sali rycerskiej i izby muzealnej”, określonego poniżej: Zadanie 1- Meble Zadanie 2- Sprzęt multimedialny Zadanie 3- Pianino klasyczne Zadanie 4- Namioty do ekspozycji Zadanie 5- Postacie historyczne Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 - do SIWZ. Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 - Dziedzictwo naturalne i kulturowe Działanie 4.4 Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup słuchawek bezprzewodowych, tabletów, kamer i głośników internetowych w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842)
Dodano: 2021-02-12 - Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą i montażem w ramach realizacji projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych w Gminie Łopuszno”
Dodano: 2021-02-03 - Zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz ładowarek z logo projektu
Dodano: 2021-01-11 - Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą i montażem w ramach realizacji projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych w Gminie Łopuszno”
Dodano: 2020-12-30 - Zakup urządzeń drukujących oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa Tabletów wraz oprogramowaniem i wyposażeniem w ramach konkursu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Oś I Powszechny dostęp do internetu Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
Dodano: 2020-05-21 - Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Dodano: 2020-04-01 - zakup sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-01-30 - Zakup serwera, urządzenia klasy UTM, sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2019-11-28