Przetargi.pl
Kompleksowe wyposażenie Sali Obsługi Klienta (SOK) w budynku Inspektoratu ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe wyposażenie Sali Obsługi Klienta (SOK) w budynku Inspektoratu ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie Sali Obsługi Klienta (SOK) w budynku Inspektoratu ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2. Przez wyposażenie Zamawiający rozumie wykonanie mebli, dostarczenie i montaż w pomieszczeniach SOK. Szczegółowy przedmiot zamówienia wraz z opisem znajduje się w tabeli nr 1, załączonej do SIWZ. 1.2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 15.07.2013 r. 1.3 Dostawa i montaż wyposażenia odbywać się będzie w okresie od 08.07.2013 po uzgodnieniu dokładnych terminów z Wydziałem Administracji i Remontów Oddziału ZUS w Bielsku-Białej. 1.4 Dostarczone wyposażenie winno być wyprodukowane w 2013 roku na które wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez strony protokołu odbioru. 1.5 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się dokonywać na własny koszt napraw lub wymieniać na wolne od wad dostarczone wyposażenie / meble, krzesła, itp./, które ulegną uszkodzeniu na skutek niewłaściwej budowy lub niewłaściwego wykonawstwa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin naprawy lub wymiany wyposażenia wynosi 5 dni roboczych. 1.6 Koszty transportu do miejsca przeznaczenia określone w pkt. 1.1, ponosi Wykonawca. Uwaga: W poniższej tabeli (poz. Od 2.9 do 2.14), Zamawiający preferuje kolor płyt, z których zostaną wykonane ścianki parawanowe zbliżony do RAL 6019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I.1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 702,87 zł ( słownie: siedemset dwa złote 87 gr ). II. FORMA WADIUM 1.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1.Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP 98 1020 5590 0000 0802 9020 7015. Na przelewie należy umieścić informację: WADIUM - Meble SOK Inspektorat ZUS w Żywcu 2.Z dokumentu wniesionego w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 38, budynek PTTK, II piętro, pokój nr 206.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach