Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie szaletów publicznych znajdujących się w pasie drogowym i w przejściach podziemnych na terenie miasta Wrocławia

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2015-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie szaletów publicznych znajdujących się w pasie drogowym i w przejściach podziemnych na terenie miasta Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie szaletów publicznych znajdujących się w pasie drogowym i w przejściach podziemnych na terenie miasta Wrocławia, tj. szaletów w następujących lokalizacjach: - w pasie drogowym: 1) pl. Solny, 2) ul. Wita Stwosza, 3) pl. Gen. Walerego Wróblewskiego, 4) pl. Ks. Stanisława Staszica, 5) pl. Gen. Józefa Bema, 6) ul. Jedności Narodowej 7) ul. Bolesława Drobnera, 8) pl. Powstańców Wielkopolskich, 9) Skwer Pionierów, 10) pl. Powstańców Śląskich, 11) pl. Katedralny, 12) ul. Powstańców Śląskich przy ul. Krzyckiej, 13) ul. Andrzeja Waligórskiego przy Parku Południowym, 14) ul. Wilanowska, 15) al. Marcina Kromera, 16) ul. Średzka /pętla tramwajowo-autobusowa/, 17) pisuar - ul. Szczytnicka, 18) pisuar - pl. Św. Macieja, - w przejściach podziemnych: 19) pl. Dominikański, 20) pl. Strzegomski, 21) pl. Społeczny, 22) ul. Młodych Techników przy ul. Legnickiej, 23) pl. Jana Pawła II, - czynny okresowo: 24) ul. Lotnicza - zintegrowany węzeł przesiadkowy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. utrzymanie w czystości szaletów publicznych polegające na: a) utrzymaniu w stałej sprawności technicznej wszystkich urządzeń zapewniających bezpieczną eksploatację szaletu, b) utrzymaniu stałej czystości i porządku w szaletach, odpowiadających wymaganiom sanitarnym, c) utrzymaniu stałej czystości urządzeń i przyborów sanitarnych, d) uzupełnianiu na bieżąco papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych i wkładów wraz z bateriami do elektronicznych odświeżaczy powietrza /baterie wg potrzeb, wkłady co najmniej 1 raz w miesiącu/, e) utrzymaniu stałej drożności kanalizacji i czystości kratek ściekowych wewnątrz obiektu, f) w sezonie zimowym, przy przewidywanych średnich temperaturach poniżej -5 st.C, w pisuarach przy ul. Szczytnickiej i na pl. Św. Macieja, zabezpieczeniu instalacji wodnej przed zamarznięciem polegającej na spuszczeniu wody z instalacji wodnej, a po ustąpieniu mrozów - powtórnym uruchomieniu pisuarów, g) konserwacji i utrzymaniu wszystkich urządzeń instalacji wewnętrznej w stałej sprawności, w tym np. wymiana uszkodzonych spłuczek, muszli i desek sedesowych, baterii umywalkowych, wannowych i prysznicowych, pojemników na papier toaletowy, mydło w płynie i ręczniki papierowe, podgrzewaczy wody, automatów spłukujących itp., h) utrzymaniu w stałej czystości terenu bezpośrednio przyległego do szaletu przez cały rok (do około 2 m od szaletu), i) usuwaniu na bieżąco z rynien i z dachu liści i innych zanieczyszczeń, j) wywozie na bieżąco śmieci związanych z eksploatacją i utrzymaniem czystości w szalecie i w jego bezpośrednim otoczeniu, 2.2. utrzymanie szaletów we właściwym stanie estetycznym i sanitarnym wraz z usuwaniem uszkodzeń/zniszczeń oraz aktów wandalizmu /np. graffiti/ poprzez wykonanie robót remontowych i naprawczych polegających na: a) naprawie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, b) malowaniu ścian i sufitów wewnątrz i na zewnątrz, c) uzupełnianiu lub kładzeniu nowych okładzin ceramicznych ścian i podłóg, d) remoncie pokrycia dachu oraz systemu odwodnienia, e) remoncie lub wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, f) remoncie lub wymianie instalacji sanitarnej, g) innych bieżących robotach budowlanych, takich jak np. regulacja stolarki, stabilizacja urządzeń sanitarnych, h) usuwaniu graffiti z powierzchni elewacji. 2.3. pobieranie opłat z tytułu korzystania z szaletów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzp.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach