Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie i zarządzanie terenami zieleni w mieście Puławy

Gmina Miasto Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Lubelska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8804580, 8804503 , fax. 081 8804505
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Puławy
    ul. Lubelska 5 5
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8804580, 8804503, fax. 081 8804505
    REGON: 43101937100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie i zarządzanie terenami zieleni w mieście Puławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje kompleksowe utrzymanie i zarządzanie czternastoma miejskimi terenami zieleni w mieście Puławy na powierzchni 14,58 ha.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania minimum jednej usługi w zakresie kompleksowego utrzymania i zarządzania nieruchomościami przeznaczonymi pod parki i skwery w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (utrzymanie czystości, pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, pielęgnacja kwiatów sezonowych, utrzymanie nawierzchni parkowych, konserwacja małej architektury, placów zabaw dla dzieci) na powierzchni łącznej min. 9 ha przez okres co najmniej jednego roku kalendarzowego (sezon wiosna, lato, jesień, zima). c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować co najmniej traktorem z osprzętem (kosiarka, pług, przyczepa), wykaszarką i kosiarką, dmuchawą do liści, sprzętem do nawadniania i oprysków, piłą spalinową, nożycami spalinowymi do cięcia żywopłotów. Wykonawca winien dysponować następującymi osobami: - ogrodnik z minimum 5-letnim doświadczeniem - kierownik robót - licencjonowany zarządca nieruchomości d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3. spełnią pozostałe wymagania SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Licencję w zakresie zarządzania nieruchomościami. 4. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę: - kierownika robót - ogrodnik z minimum 5-letnim doświadczeniem - licencjonowanego zarządcę nieruchomości 6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca winien dysponować co najmniej traktorem z osprzętem (kosiarka, pług, przyczepa), wykaszarką i kosiarką, dmuchawą do liści, sprzętem do nawadniania i oprysków, piłą spalinową, nożycami spalinowymi do cięcia żywopłotów. 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu - w przypadku wykonawców występujących wspólnie. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach, innych podmiotów. Dokumenty, o których mowa wyżej, za wyjątkiem pełnomocnictwa, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach