Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu

Teatr Muzyczny Capitol ogłasza przetarg

  • Adres: 50019 Wrocław, ul. J. Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7890400, 7890431 , fax. 717 890 470
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny Capitol
    ul. J. Piłsudskiego 67
    50019 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7890400, 7890431, fax. 717 890 470
    REGON: 27895900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 67, w mieszkaniu hotelowym położonym we Wrocławiu przy ul. Rejtana 1/6, a także sprzątanie posesji wokół budynków Teatru. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, tj.: 1) Zadanie nr 1 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 67 oraz sprzątanie posesji wokół budynków Teatru: - Łączna powierzchnia objęta utrzymaniem czystości wynosi 15 647,34 m2 w tym: a) Powierzchnia wewnętrzna objęta codziennym sprzątaniem: 8 544,99 m2 b) Powierzchnia wewnętrzna objęta sprzątaniem 3 razy w tygodniu: 2 429,60 m2 c) Powierzchnia wewnętrzna objęta sprzątaniem doraźnym: 3 246,25 m2 d) Powierzchnia terenów zewnętrznych i wewnętrznych: 1 426,50 m2 2) Zadanie nr 2 – Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w mieszkaniu hotelowym położonym we Wrocławiu przy ul. Rejtana 1/6 o łącznej powierzchni 164 m2. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy przy użyciu własnych: środków czystości i konserwacji, artykułów higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ – w zakresie Zadania nr 1 oraz w załączniku nr 2 do SIWZ - w zakresie Zadania nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na Zadanie nr 1 w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A. 1 oddział Wrocław nr rachunku 20 1020 5226 0000 6102 0416 3200, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu nr sprawy: ZP/08/17/TKA/PN”. 4. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Teatr Muzyczny CAPITOL, ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław i zdeponować (w oryginale) w siedzibie Zamawiającego - Kasa Główna (pok. C/1/002). 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony Kasie Głównej Zamawiającego, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału). Zobowiązanie lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty muszą określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictw powinna wskazywać rodzaj uprawnień do których upoważniony jest pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach