Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH URSYNOWSKIEGO CENTRUM SPORTU I REKREACJI W WARSZAWIE

Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-781 Warszawa, ul. Pileckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 346 212 , fax. 223 346 217
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji
    ul. Pileckiego 122
    02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 346 212, fax. 223 346 217
    REGON: 13053785000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH URSYNOWSKIEGO CENTRUM SPORTU I REKREACJI W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach sportowych Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji z podziałem na zadania: a) Zadanie nr 1: Zespół Obiektów Sportowych (ZOS) „Koncertowa”, ul. Koncertowa 4 b) Zadanie nr 2: Zespół Obiektów Sportowych (ZOS) „Aqua Relaks”, ul. Pod Strzechą 3 c) Zadanie nr 3: Zespół Obiektów Sportowych (ZOS) „Hirszfelda”, ul. Hirszfelda 11 d) Zadanie nr 4: Sprzątanie i utrzymanie czystości w hali widowiskowo-sportowej Arena Ursynów przy ul. Pileckiego 122 związanych z organizacją imprez. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” określają załączniki do siwz: a) informacje ogólne dotyczące zadania nr 1-3: załącznik nr 1 b) Zadanie nr 1: załącznik nr 1.1 c) Zadanie nr 2: załącznik nr 1.2 d) Zadanie nr 3: załącznik nr 1.3 e) Zadanie nr 4: załącznik nr 1.4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium (zadanie nr 1-3) w wysokości: zadanie nr 1: 6 100,00 zł (słownie: sześć tysięcy sto złotych), zadanie nr 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), zadanie nr 3: 6 100,00 zł (słownie: sześć tysięcy sto złotych), zadanie nr 4: nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy nie podlegają wykluczeniu; 2) zgodnie z art. 22 ust. 1b ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. c) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że • w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: – wykonał lub wykonuje co najmniej dwie, trwające nie której niż 12 miesięcy (każda usługa) usługi sprzątania w obiektach krytych pływalni będących obiektami użyteczności publicznej, wartość każdej usługi niemniejsza niż wartość złożonej oferty - dotyczy zadań nr 1, 2, 3 – wykonali co najmniej dwie usługi sprzątania podczas imprez masowych, wartość każdej usługi niemniejsza niż wartość złożonej oferty - dotyczy zadania nr 4. • dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania: – posiadają ukończone kursy/szkolenia w zakresie technologii utrzymania czystości na terenie krytej pływalni – dotyczy osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją zamówienia (koordynatorów) - dotyczy zadań nr 1,2,3 – posiadają roczne doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania czystości zgodnie z przedmiotem zamówienia – dotyczy osób przewidzianych do realizacji zamówienia - dotyczy zadań nr 1,2,3 – posiadają doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania czystości zgodnie z przedmiotem zamówienia – dotyczy osób przewidzianych do realizacji zamówienia - dotyczy zadania nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach