Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W KRYTEJ PŁYWALNI ORAZ HALI SPORTOWEJ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KĘTACH W OKRESIE OD 01.01.2023 R. DO 31.12.2023 R

OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KĘTACH ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, os. Nad Sołą 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KĘTACH
    os. Nad Sołą 29
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    REGON: 072145604
  • Adres strony internetowej zamawiającego: osir.kety.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W KRYTEJ PŁYWALNI ORAZ HALI SPORTOWEJ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KĘTACH W OKRESIE OD 01.01.2023 R. DO 31.12.2023 R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCIW KRYTEJ PŁYWALNI ORAZ HALI SPORTOWEJ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI WKĘTACH OKRESIE OD 01.01.2023R. DO 31.12.2023R.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminuskładania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 30.12.2022r.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7ustawy Pzp.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr26 1050 1070 1000 0023 6765 9840 w ING Bank Śląskiz dopiskiem: Wadium na : KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCIW KRYTEJ PŁYWALNI ORAZ HALI SPORTOWEJ OŚRODKA SPORTUI REKREACJI W KĘTACH W OKRESIE OD 01.01.2023R. DO 31.12.2023R.Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku wpowyższym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadałubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000 tys. zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcyzłotych).4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające nautrzymaniu czystości w obiektach o podwyższonym rygorze sanitarnym (szpitale, przychodniezdrowia, pływalnie, łaźnie publiczne lub zakłady produkcji spożywczej lub farmaceutycznej) opow. min. 1000 m2 oraz co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w budynku wktórym odbywają się imprezy kulturalne lub sportowe z udziałem publiczności, o pow. min. 1200m2, w nieprzerwanym okresie minimum 12 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego. Dowykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane w sposóbnależyty.Uwagi:1. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy)realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupywykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanegozakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia wzakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownychdowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przezwykonawcę faktur.2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczeniewykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przezZamawiającego.3. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie wwalucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NarodowegoBanku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacjaprzedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu niebędzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dniaprzed dniem publikacji.b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:a) co najmniej 1 osoba do sprzątania dziennego Krytej Pływalni (godz. 8-16 w tygodniu oraz niedziele i święta i godz. 8-22 w niedziele i święta)b) co najmniej 2 osoby do sprzątania dziennego Krytej Pływalni (godz. 16-22 w tygodniu i godz. 8-16 w soboty)c) co najmniej 2 osoby do sprzątania zasadniczego (nocnego w godz. 22-6 ) Krytej Pływalni, w tym przynajmniej 2 osoby zdolne do obsługi maszyn (m. in. szorowarki mechanicznej, maszyny zbierającej wodę i myjki ciśnieniowej), spośród dwóch w/w osób minimum jedna z brakiem przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m.d) co najmniej 1 osoba do sprzątania Hali Sportowej (dziennego (w godz. 8-22) i na koniec dnia (po godz. 22), w tym przecierania płyty mopem antystatycznym między grupami).e) co najmniej 1 osoba do mycia maszynowego płyty hali (min. 1 raz na dobę 7 dni w tygodniu w przedziale godzinowym między 23-7)f) w ramach usług dodatkowych Wykonawca, zapewni co najmniej 1 osobę do serwisu dziennego podczas imprez sportowych i kulturalnych.g) W ramach usług dodatkowych Wykonawca, zapewni co najmniej 2 osoby do:• mycia zbiorników niecek basenowych,• czyszczenia z zewnątrz kanałów wentylacyjnych zawieszonych ok. 10-12 m nad ziemią• mycia okien (od wewnątrz i od zewnątrz) – okna na wysokości pow. 3 m.h) co najmniej 1 osoba do bieżącego kierowania robotami i nadzoru posiadająca min. 12 miesięczne doświadczenie na stanowisku dozoru i organizacji pracy. W/w osoba może równocześnie stanowić personel podstawowy.• Osoby realizujące usługi z ramienia Wykonawcy nie mogą mieć przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania prac przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby.• Wykonawca zatrudni w/w osoby w oparciu o umowy o pracę (wyjątek stanowi osoba zatrudniona do dodatkowego serwisu podczas imprez sportowych i kulturalnych).• Zamawiający wymaga aby osoba do kierowania i nadzorowania prac była zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy.• Dla zapewnienia prawidłowej obsługi Krytej Pływalni ustala się minimalną ilość etatów personelu sprzątającego na 5 etatów, a dla Hali Sportowej minimum1 etat.c) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi urządzeniami i sprzętem:1. Kryta Pływalnia:a) co najmniej 1 szt.- mata wejściowa wewnętrzna dopasowana do wymiarów holu wychwytująca i zatrzymująca zanieczyszczenia, wymieniana min. 1 x w tygodniu,b) co najmniej 1 szt. - odkurzacz wodny (zbierający wodę),c) co najmniej 1 szt. - myjka ciśnieniowa,d) co najmniej 1 szt. – maszyna szorująca oscylacyjna wraz z kompletami padów i szczotek o różnej twardości,e) co najmniej 1 szt. szorowarka rotacyjna wraz z kompletami padów i szczotek o różnej twardości,f) co najmniej 1 szt. - automat szorująco – zbierający o zasilaniu akumulatorowym bezpiecznym,g) co najmniej 1 szt.- agregat pary do dezynfekcji,h) co najmniej 1 szt. - pralka automatyczna,i) co najmniej 1 szt. – system dozowania do przygotowywania mieszanin środków chemicznych z wodą (automatyczny lub ręczny podłączony do bieżącej wody),j) co najmniej 2 szt. – wózki serwisowe z wiadrami na czystą i brudną wodę,k) co najmniej 8 szt. - ściągaczki gumowe do ściągania zastoin wodnych, (osobne dla szatni, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, hali basenowej i strefy saun),l) co najmniej 1 szt. – odkurzacz zwykły,m) co najmniej 3 szt. – opryskiwacz ciśnieniowy ręczny z lancą o poj. min. 5 l,n) co najmniej 8 kompletów szmatek o różnych kolorach przeznaczonych do sprzątania różnych stref, tj. w szczególności: armatury sanitarnej, powierzchni szklanych, biurek i mebli, podłóg w sanitariatach, podłóg w biurach i ciągach komunikacyjnych,o) mopy, szczotki, pady, miotły, pajęczarki, żółte worki na odpady tzw. suche w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi.2. Hala Sportowa:a) co najmniej 1 szt.- mata wejściowa wewnętrzna dopasowana do wymiarów holu wychwytująca i zatrzymująca zanieczyszczenia, wymieniana min. 1 x w tygodniu,b) co najmniej 1 szt. – odkurzacz ( z końcówką do wykładzin),c) co najmniej 1 szt. - automat szorująco-zbierający sieciowy lub bateryjny -, pady o średnicy minimum 40 cm. Nie dopuszcza się maszyny o szczotkach walcowych!d) co najmniej 1 szt. – wózki serwisowe z wiadrami na czystą i brudną wodę,e) co najmniej 3 szt. - ściągaczki gumowe do ściągania zastoin wodnych(osobne do szatni, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych),f) co najmniej 1 szt. – opryskiwacz ciśnieniowy ręczny z lancą o poj. min. 5 l,g) co najmniej 4 komplety szmatek o różnych kolorach przeznaczonych do sprzątania różnych stref, tj. w szczególności: armatury sanitarnej, powierzchni szklanych, biurek i mebli, podłóg w sanitariatach, podłóg w biurach i ciągach komunikacyjnych,h) mopy, szczotki, miotły, pajęczarki, pady, żółte worki na odpady tzw. suche w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi.UWAGA! Wszystkie w/w urządzenia muszą być sprawne i posiadać certyfikat CE (Conformité Européenne), oraz znajdować się na obiektach Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach