Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.37.2020.U

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, 1-go Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (77) 400-09-41, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
    1-go Maja 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. (77) 400-09-41, , fax. -
    REGON: 36784953800113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.37.2020.U
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości: 1) w siedzibie Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6 o powierzchni całkowitej: 2.680,20 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 1.554,40 m2, powierzchnia ruchu 519,80 m2, powierzchnia pozostała 107,40 m2, powierzchnia pomieszczeń po byłym archiwum (piwnica) 498,60 m2 . Powierzchnia podstawowa obejmuje: pokoje biurowe, sekretariat, gabinety dyrektorów i kierowników, kancelarię. Powierzchnia ruchu obejmuje korytarze, klatki schodowe, recepcję, przedsionek (wykładzina PCV, wykładzina typ „tarkett”, płytki gresowe, panele). Na pozostałą powierzchnię składają się pomieszczenia pomocnicze tj. serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, aneksy kuchenne, toalety oraz sala konferencyjna. Powierzchnia pomieszczeń po byłym archiwum obejmuje pomieszczenia w piwnicy budynku (jednokrotna usługa sprzątania). 2) w budynku Archiwum Zakładowego o całkowitej powierzchni 644,24 m2, w tym: Powierzchnia podstawowa (pomieszczenia biurowe) 74,67 m2, Powierzchnia magazynowa 526,36 m2, Powierzchnia ruchu 32,40 m2, Pozostała powierzchnia (toaleta, aneks socjalny, wymiennikownia c.o.) 10,81 m2. 2. Zamówienie ma być wykonywane przez co najmniej 4 pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnionych na umowę o pracę w wymiarze co najmniej 1/2 czasu pracy – wymóg dotyczy każdego pracownika. Powyższy zapis oznacza również, że zamówienie ma być wykonywane miesięcznie przez co najmniej 4 pracowników, przez cały okres obowiązywania Umowy. 3. Szczegółowe zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych sprzątaniem stanowi załącznik nr 1a do siwz stanowiący również załącznik do umowy zatytułowany: „Zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych sprzątaniem w ramach kompleksowego utrzymania czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6 i budynku Archiwum Zakładowego”. 4. Czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował w dni powszednie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego tj. po godz. 15.30. Zamawiający dopuszcza zmianę wykonywania przedmiotu zamówienia w innych godzinach, uzgodnionym przez strony. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia innych godzin wykonania czynności sprzątania przez Wykonawcę. 6. Wykonawca odpowiada za przeszkolenie swoich pracowników w zakresie BHP i przepisów przeciwpożarowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy własnych środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych. Zamawiający nie dopuszcza przerzucania kosztów zakupu materiałów na pracowników wykonujących czynności sprzątania. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia umożliwiające przechowywanie sprzętu i środków czystości. 9. Zamawiający informuje, że Wykonawca nie będzie obciążany opłatami z tytułu zużytej do realizacji usługi energii elektrycznej i wody oraz z tytułu odprowadzania ścieków. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasady segregacji odpadów komunalnych oraz do umieszczenia segregowanych przez Zamawiającego odpadów komunalnych do odpowiednich pojemników na zewnątrz budynków zgodnie z oznakowaniem i przeznaczeniem. 11. Stosowane przez Wykonawcę narzędzia, materiały i środki czystości, w tym szczególnie papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki zapachowe muszą być dobrej jakości oraz spełniać wymagania bhp i posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w pomieszczeniach stale użytkowanych przez ludzi. 12. Użytkowany przez wykonawcę sprzęt (urządzenia i narzędzia) musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie BHP. 13. Wykonawca dostosuje organizację swojej pracy do potrzeb KOWR OT Opole w zakresie sprzątania, wynikających z ewentualnych zmian w jego funkcjonowaniu, co skutkować będzie zmianą ustaleń dokonanych przed zawarciem Umowy. 14. Na terenie budynku przebywa ok. 100 osób dziennie. 15. Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę pracę: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę sprzątania objętą przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn zm.), w szczególności obejmujących czynności wskazane w ust. 3.3. pkt 1) siwz. 2) Pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 nin. ustępu powinni być zatrudnieni na cały okres realizacji zamówienia. 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt 1 nin. ustępu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz; 4) Zamawiający wymaga, aby wśród osób o których mowa w pkt 1 była zatrudniona co najmniej jedna osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020, poz. 426 z późn. zm.). 16. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 1) dowód zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i mienia (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa), z sumą gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) dla jednej i wszystkich szkód w okresie ubezpieczenia, 2) wykaz osób wykonujących usługę sprzątania objętą przedmiotem zamówienia z podaniem imienia i nazwiska oraz przekazania naklejek o wymiarach 5 cm wysokości x 8 cm szerokości - zawierających Imię, Nazwisko i zdjęcie tych osób, zgodnie z Rozdziałem III ust. 3.22 siwz, 3) karty informacyjne produktów o których mowa w: ust. 3.11. pkt 4 i 5 siwz spełniające minimalne wymagania Zamawiającego oraz nazwy produktów/marek pozostałego asortymentu o którym mowa w ust. 3.11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach