Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.2.2019.U/OT

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, 1-go Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (77) 400-09-41, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
    1-go Maja 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. (77) 400-09-41, , fax. -
    REGON: 36784953800113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.2.2019.U/OT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości: 1) siedziby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6 o powierzchni całkowitej: 2.082,00 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 1.476,40 m2, powierzchnia ruchu 499,20 m2. Powierzchnia podstawowa obejmuje: pokoje biurowe i sekretariaty, gabinety dyrektorów i kierowników, kancelarie i pomieszczenia archiwum zakładowego (w piwnicach). Powierzchnia ruchu obejmuje korytarze, klatki schodowe, recepcję, przedsionek (wykładzina PCV, wykładzina typ „tarkett”, płytki gresowe, panele). Na pozostałą powierzchnię składają się pomieszczenia pomocnicze tj. serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, aneksy kuchenne, toalety oraz sale konferencyjne. 2) budynku Archiwum Zakładowego przy ulicy 1 Maja 6 o całkowitej powierzchni 644,24 m2, w tym: powierzchnia podstawowa (pomieszczenia biurowe) 74,67 m2, powierzchnia magazynowa 526,36 m2, powierzchnia ruchu 32,40 m2, pozostała powierzchnia (toaleta, aneks socjalny, wymiennikownia c.o.) 10,81 m2. 3) Zamówienie ma być wykonywane przez co najmniej 4 pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnionych na umowę o pracę w wymiarze co najmniej 1/2 czasu pracy – wymóg dotyczy każdego pracownika. 2. Czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował w dni powszednie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego t.j. po godz. 15.30, zgodnie i z częstotliwością ich wykonywania, określonymi w ust. 3.3. siwz. Zamawiający dopuszcza zmianę wykonywania przedmiotu zamówienia w innych godzinach, uzgodnionym przez strony. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 1) dowód zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i mienia (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa), z sumą gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) dla jednej i wszystkich szkód w okresie ubezpieczenia, 2) wykaz osób wykonujących usługę sprzątania objętą przedmiotem zamówienia z podaniem imienia i nazwiska oraz przekazania naklejek o wymiarach 5 cm wysokości x 8 cm szerokości - zawierających Imię, Nazwisko i zdjęcie tych osób, zgodnie z Rozdziałem III ust. 3.21 siwz, 3) karty informacyjne produktów o których mowa w: ust. 3.10. pkt 3) i 4) siwz spełniające minimalne wymagania Zamawiającego oraz nazwy produktów/marek pozostałego asortymentu o którym mowa w ust. 3.10 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach