Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Legnicy przy ul. Złotoryjskiej 40, Sądu Rejonowego w Jaworze przy ul. Klasztornej 5 oraz Sądu Okręgowego w Legnicy z siedzibą w Głogowie przy ul. Kamienna Droga 2

Sąd Okręgowy w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Złotoryjska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 225 900 , fax. 767 225 990
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Legnicy
    ul. Złotoryjska 40
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 225 900, fax. 767 225 990
    REGON: 57153000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.gov.so.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Okręgowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Legnicy przy ul. Złotoryjskiej 40, Sądu Rejonowego w Jaworze przy ul. Klasztornej 5 oraz Sądu Okręgowego w Legnicy z siedzibą w Głogowie przy ul. Kamienna Droga 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Legnicy przy ul. Złotoryjskiej 40: 1) Utrzymanie czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych budynku Sądu Okręgowego, obejmujące w szczególności: a) codzienne (w dni urzędowania) sprzątanie pomieszczeń biurowych, aresztu, ciągów komunikacyjnych od godz. 15:30 do godz. 21:00, w tym: • odkurzanie, czyszczenie oraz mycie posadzek kamiennych, parkietowych, paneli podłogowych, płytek ceramicznych, dywanów, poręczy środkami i urządzeniami gwarantującymi wysoki poziom wykonywanej usługi, • ścieranie kurzu, zabezpieczanie środkami utrudniającymi osiadanie kurzu z mebli, krzeseł i urządzeń technicznych (biurowych), • czyszczenie obudowy telefonów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarek, wokand ściennych przed salami rozpraw, urządzeń zainstalowanych na korytarzach i w holu wejściowym, ścian windy, • czyszczenie obudowy czajników i tacek pod szklanki w pokojach biurowych, • opróżnianie koszy na śmieci i ręczniki, niszczarek, wykładanie koszy nowymi workami (materiały Wykonawcy), mycie koszy na śmieci, • dezynfekcja i mycie sanitariatów, baterii chromowanych, umywalek, pisuarów muszli ustępowych, drzwi do sanitariatów, • utrzymywanie w bieżącej czystości toalet, od godziny 11:00, w dniach urzędowania Sądu, - środkami chemicznymi oraz przy użyciu sprzętu i urządzeń posiadających świadectwa jakości zdrowotnej i dopuszczonych do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny; b) okresowe sprzątanie pomieszczeń gospodarczych nr 042, 049 i 215 o powierzchni 30,00 m 2 jeden raz w miesiącu, w uzgodnionym terminie. c) okresowe mycie okien (szyby i ramy okienne z parapetami), grzejników centralnego ogrzewania, kloszy lamp oświetleniowych, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, parapetów wewnętrznych w całym obiekcie Sądu, z częstotliwością: do dnia 15 października, od dnia 01 grudnia do dnia15 grudnia, od dnia 01marca do dnia 15 marca, od dnia 01czerwca do dnia15 czerwca. d) bieżące uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w sanitariatach tj. papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz w pianie, odświeżaczy powietrza i baterii R20 w dozownikach, e) froterowanie raz na kwartał posadzek parkietowych, f) polerowanie raz na kwartał posadzek kamiennych w ciągach komunikacyjnych urządzeniem przeznaczonym do tego celu, g) bieżące utrzymanie w czystości wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych. 2) Codzienne czynności dodatkowe: a) zamykanie okien i drzwi po zakończeniu pracy, b) wyłączanie oświetlenia po zakończeniu pracy, c) informowanie Zamawiającego o ewentualnych zauważonych usterkach, awariach lub uszkodzeniach. 3) Stałe utrzymanie w czystości posesji Sądu Okręgowego w Legnicy, tj. terenu przylegającego do budynku, w tym placu wewnętrznego i zewnętrznego przed wejściem do Sądu, w szczególności: a) sprzątanie śmieci, liści i innych zanieczyszczeń na terenie całej posesji w tym: chodników (ciągów pieszych) przylegających do budynku, dziedzińców wewnętrznych, schodów zewnętrznych i terenów zielonych – w sposób nie zakłócający spokoju mieszkańcom sąsiadujących posesji, b) opróżnianie usytuowanych na terenie posesji i przed wejściem głównym do budynku koszy na śmieci, c) pielęgnacja terenów zielonych wokół budynku, strzyżenie żywopłotów – raz w miesiącu - od miesiąca maja do miesiąca października, d) w zależności od istniejącej potrzeby mycie schodów zewnętrznych (od strony wejścia głównego i bocznych od strony dziedzińców) do budynku Sądu oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych, e) w okresie zimowym: • usuwanie do godziny 7.30 skutków opadów atmosferycznych nocnych, • bieżące odśnieżanie schodów zewnętrznych i chodnika, • posypywanie piaskiem lub solą według potrzeb (Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce do składowania piasku i soli na terenie posesji). 2. Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji Sądu Rejonowego w Jaworze przy ul. Klasztornej 5, w tym: 1) Utrzymanie czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych budynku Sądu Rejonowego w Jaworze, obejmujące w szczególności: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, aresztu, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w godzinach od 15:30 do 20:00, w tym: • odkurzanie, czyszczenie oraz mycie posadzek kamiennych, parkietowych, płytek ceramicznych, dywanów, wykładziny dywanowej, poręczy środkami i urządzeniami gwarantującymi wysoki poziom wykonywanej usługi, • bieżące utrzymanie w czystości klatek schodowych, • ścieranie kurzu, zabezpieczanie środkami utrudniającymi osiadanie kurzu z mebli, krzeseł i urządzeń technicznych (biurowych), • czyszczenie obudowy telefonów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarek, wokand ściennych przed salami rozpraw oraz innych urządzeń w korytarzu budynku Sądu i innych urządzeń, • czyszczenie obudowy czajników i tacek pod szklanki w pomieszczeniach biurowych, • opróżnianie koszy na śmieci i ręczniki, niszczarek, wykładanie koszy nowymi workami (materiały Wykonawcy), mycie koszy na śmieci, • dezynfekcja i mycie sanitariatów, baterii chromowanych, umywalek, pisuarów muszli ustępowych, drzwi do sanitariatów, - środkami chemicznymi oraz przy użyciu sprzętu i urządzeń posiadających świadectwa jakości zdrowotnej i dopuszczonych do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny; b) okresowe mycie okien (szyby i ramy okienne z parapetami), grzejników centralnego ogrzewania, kloszy lamp oświetleniowych, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, parapetów wewnętrznych w całym obiekcie Sądu, z częstotliowścią: do dnia 15 paździenika, od dnia 01 grudnia do dnia15 grudnia, od dnia 01marca do dnia 15 marca, od dnia 01czerwca do dnia15 czerwca. c) froterowanie posadzek parkietowych raz na kwartał, d) bieżące uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w sanitariatach tj. papieru toaletowego, ręczników papierowych , mydła w pianie oraz środków zapachowych i baterii R20 w dozownikach, e) bieżące utrzymanie w czystości wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych. 2) Codzienne czynności dodatkowe: a) zamykanie okien i drzwi po zakończeniu pracy, b) wyłączanie oświetlenia po zakończeniu pracy, c) informowanie Zamawiającego o ewentualnych zauważonych usterkach, awariach lub uszkodzeniach. 3) Stałe utrzymanie w czystości posesji Sądu Rejonowego w Jaworze tj. terenu przylegającego do budynku Sądu, w tym chodnika i parkingów wewnętrznych, tj: a) zamiatanie chodnika i parkingów wewnętrznych, b) w okresie zimowym: • usuwanie do godziny 7.30 skutków opadów atmosferycznych nocnych, • bieżące odśnieżanie schodów zewnętrznych i chodnika, • posypywanie piaskiem lub solą według potrzeb. 3. Kompleksowe utrzymanie czystości w Sądzie Okręgowym w Legnicy z siedzibą w Głogowie przy ul. Kamienna Droga 2, w tym: 1) Utrzymanie czystości w pomieszczeniach i ciągu komunikacyjnym obejmujące codzienne (w dni urzędowania) sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów, w niżej wymienionych godzinach: - poniedziałek - od 11:30 do 15:30 - wtorek - od 11.30 do 15.30 - środa - od 11:30 do 15:30 - czwartek - od 11:30 do 15:30 - piątek - od 11:30 do 15:30 a) odkurzanie, czyszczenie oraz mycie posadzki z płytek ceramicznych, wykładziny dywanowej i PCV środkami i urządzeniami gwarantującymi wysoki poziom wykonywanej usługi, b) bieżące utrzymanie w czystości klatki schodowej, w tym poręczy oraz sanitariatów, c) ścieranie kurzu, zabezpieczanie środkami utrudniającymi osiadanie kurzu z mebli, krzeseł i urządzeń technicznych (biurowych), d) czyszczenie obudowy telefonów, drukarek, niszczarek i innych urządzeń, e) czyszczenie obudowy czajników i tacek pod szklanki w pokojach biurowych, f) mycie zabawek, g) opróżnianie koszy na śmieci i ręczniki, niszczarek, wykładanie koszy nowymi workami , mycie koszy na śmieci, h) dezynfekcja i mycie sanitariatu, baterii chromowanej, umywalki, muszli ustępowej, drzwi do sanitariatu, - środkami chemicznymi przy użyciu sprzętu i urządzeń posiadających świadectwa jakości zdrowotnej i dopuszczonych do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny; i) okresowe mycie okien (szyby i ramy okienne z parapetami), grzejników centralnego ogrzewania, kloszy lamp oświetleniowych, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach Sądu, z częstotliwością: do dnia 15 października, od dnia 01 grudnia do dnia15 grudnia, od dnia 01marca do dnia 15 marca, od dnia 01czerwca do dnia15 czerwca, j) bieżące uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w sanitariatach, tj. papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w pianie oraz środków zapachowych i baterii R20 w dozownikach, k) bieżące utrzymanie w czystości wszystkich drzwi wewnętrznych. 4. Wymagane materiały eksploatacyjne zapewniane przez Wykonawcę: - worki foliowe na odpady w pomieszczeniach biurowych, w sanitariatach, - papier toaletowy biały dwuwarstwowy, - ręczniki papierowe białe, - mydło w płynie, - mydło w pianie, - środki zapachowe do dozowników elektronicznych, - płyny dezynfekujące do muszli klozetowych i pisuarów, - środki do czyszczenia powierzchni podłóg /grys, granit, parkiet, panele, wykładziny dywanowe/. Zamawiający wymaga, aby do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnił na swój koszt urządzenia, sprzęt, narzędzia, środki czystości posiadające atesty PZH (preparaty i płyny do mycia i dezynfekcji, mydło w płynie, worki foliowe na odpady, środki zapachowe, środki do czyszczenia mebli, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki do czyszczenia urządzeń sanitarnych itp.) gwarantujące wysoki poziom usługi, niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek sum depozytowych w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie na nr rachunku 19 1130 1017 0021 1001 8590 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu D.281-1P/2017/OG” oraz NIP Wykonawcy. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 6. Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być złożone w Sądzie Okręgowym w Legnicy przy ul. Złotoryjskiej 40, wyłącznie u Kierownika lub Z-cy Kierownika Oddziału Finansowego, nr pokoju 338 / 339, lub załączone do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach