Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków: Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-983 Kraków, ul. Cementowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 683 79 00, , fax. 12 683 79 01
  • Data zamieszczenia: 2020-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie
    ul. Cementowa 8
    31-983 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 683 79 00, , fax. 12 683 79 01
    REGON: 56377000200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków: Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół Budynków: Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie. Opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na usługi sprzątania Załącznik nr 1do SIWZ. WYKAZ PODSTAWOWYCH PRAC PORZĄDKOWYCH I CZĘSTOTLIWOŚĆ ICH WYKONYWANIA W RAMACH USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1. świadczenia wszystkich usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń i innych elementów koniecznych do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób posiadających odpowiednie kwalifikacje w szczególności w zakresie prac na wysokościach; 2. Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały, codzienny nadzór nad pracą osób sprzątających przez osobę funkcyjną kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy, wskazaną przez wykonawcę. 3. zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami z zakresu BHP oraz przeciw pożarowych; 4. na wezwanie Zamawiającego przedłożenia do wglądu dowody zakupu środków oraz atesty na dostarczone środki higieny (mydło w płynie, wkłady zapachowe do WC, papier itp.); 5. każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu faktu rozpoczęcia wykonywania czynności okresowych objętych niniejszym zamówieniem; 6. dobrania środków służących do sprzątania tak aby nie uszkodziły one mebli i urządzeń biurowych, wykładzin, wyposażenia toalet itp., a jednocześnie były skuteczne w działaniu i o przyjemnym zapachu; 7. używania środków chemicznych i materiałów służących do świadczenia usług zgodnie z ich przeznaczeniem i instrukcją producenta; 8. posiadania koniecznego doświadczenia i profesjonalnych kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonania usług i zobowiązuje się do ich wykonania przy zachowaniu należytej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego; 9. realizacji usług w dni robocze w godzinach od 14:00 do 22:00, 10. codziennego informowania Zamawiającego o wszelkich usterkach i uszkodzeniach; 11. odsunięcia na żądanie Zamawiającego od pracy osób nie wypełniających wg Zamawiającego należycie obowiązków; 12. zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego (w szczególności dotyczące systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, rozkładu pomieszczeń), o których dowiedział się w trakcie realizacji niniejszej umowy, jak również do pozostawiania w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. Osoby wykonujące usługi w ramach niniejszej umowy złożą przed rozpoczęciem ich realizacji oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. 13. przestrzegania na terenie obiektu, na którym wykonuje czynności objęte przedmiotową umową, wewnętrznych przepisów regulujących zasady ochrony obiektu, osób i mienia; 14. ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób, podmiotów wykonujących w imieniu Wykonawcy jakiekolwiek czynności na terenie Instytutu, jak za swoje własne. 15. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu Umowy zobowiązany jest do zapewnienia minimalnej ilości pracowników niezbędnych do należytego wykonania Przedmiotu Umowy oraz ilości godzin, na które mają być zatrudnione. - Zamawiający wymaga: a) W siedzibie Oddziału Zamawiającego, adres ; ul. Cementowa 8 - min 5 (pięć) osób, wchodzące w skład serwisu sprzątającego. Każda z tych osób będzie pracować w godzinach 14.00-22.00, b) W siedzibie Terenowej Instytutu ul. Lipowa 3, min 3 (trzy) osoby wchodząca w skład serwisu sprzątającego. Każda z tych osób będzie pracować w godzinach 14.00-22.00, c) W zakresie utrzymania porządku wokół budynków przy ul. Cementowej 8 – 1 osoba na ½ etatu. d) W zakresie utrzymania porządku wokół budynków przy ul. Lipowej 3 – 1 osoba na ½ etatu. 16. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego aktualizowania wykazu przy każdej zmianie osób skierowanych do realizacji Przedmiotu Umowy oraz do potwierdzania aktualnego wykazu na koniec każdego kwartału. 17. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej obsady ilościowej pracowników i osób nadzorujących bez względu na okresy urlopowe, zwolnienia lekarskie itp. 18. Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby realizujące Przedmiot Umowy posiadają aktualne wyniki badań lekarskich stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania czynności związanych z realizacją Przedmiotu Umowy. 19. Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego odsunięcia od realizacji Przedmiotu Umowy każdej osoby, która przez swój brak kwalifikacji, niewłaściwe zachowanie, naruszenie zasad bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego lub z innego powodu zagraża należytemu wykonaniu Przedmiotu Umowy lub wpływa na tworzenie niekorzystnego wizerunku Zamawiającego. 20. Wszelkie planowane zmiany personelu, będą zgłaszane przez Wykonawcę w formie pisemnej na co najmniej 2 dni przed planowaną zmianą osoby realizującej Przedmiot Umowy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, iż osoba kierowana do realizacji Przedmiotu Umowy spełnia wymagania określone w niniejszej Umowie oraz w SIWZ. Każda zmiana w powyższym zakresie wymaga zmiany Wykazu, o którym mowa w ust. 16 powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach