Przetargi.pl
Kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w wybranych obiektach i domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w wybranych obiektach i domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w wybranych obiektach i domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego Poznaniu w latach 2014 i 2015. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części Część A - usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania całodziennej czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w niżej wymienionych budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: - Budynek C przy ul. Towarowej 53, z wyłączeniem pomieszczeń Przychodni Lekarsko - Stomatologicznej pok. nr 12-17, portierni, szatni z zapleczem, pok. nr 05, 015, w terminie od 01.09.2014 r. do 31.12.2015 r. - Budynek Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9, z wyłączeniem pomieszczeń nr 1-5, 8, 105, 205, 305 oraz 405, w terminie od 01.09.2014 r. do 31.12.2015 r. - Wydzielona część parteru w budynku B przy ul. Św. Marcin 81 od pok. nr 10 do 27 wraz z przyległymi korytarzami, holami, wewnętrzną klatką schodową oraz sanitariatami w terminie od 01.04.2015 r. do 31.12.2015 r. Część B - usługa sprzątania i utrzymania całodziennej czystości pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Archiwum przy ul. Andrzejewskiego 11/17 oraz w budynku Domu Studenckiego Dewizka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Dożynkowej 9D w terminie od 01.10.2014 r. do 31.12.2015 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3.1. W części A: - wykonywanie usług porządkowych w godz. 22:00-7:00, - w dni powszednie oraz w soboty i niedziele roku akademickiego sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, laboratoriów komputerowych, ciągów komunikacyjnych, wewnętrznej klatki schodowej wydzielonej części parteru bud. B, portierni w bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9, wind, platform schodowych dla osób niepełnosprawnych w bud. C przy Towarowej 53 oraz w bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9, - codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej (od dnia 15 września do 30 czerwca, również w soboty i niedziele) w godz. 8:00 - 20:00, natomiast w okresie wakacyjnym (m-ce lipiec, sierpień do 14 września) dyżur w godz. 9:00 -15:00 w celu bieżącego utrzymania czystości tylko w bud. C przy ul. Towarowej 53 oraz wydzielonej części parteru w bud. B przy ul. Św. Marcin 81, - mycie okien, powierzchni przeszklonych, naświetli drzwiowych, żaluzji aluminiowych, - czyszczenie na mokro wykładzin dywanowych, żaluzji pionowych typu verticale, tapicerowanych siedzisk krzeseł i foteli komputerowych w salach wykładowych, laboratoriach komputerowych i w pomieszczeniach biurowych. W bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9 prace będą wykonywane w uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. W bud. C przy ul. Towarowej 53 oraz w wydzielonej części parteru bud. B przy ul. Św. Marcin 81 prace będą wykonywane w uzgodnieniu i na oddzielne zlecenie Zamawiającego, - czyszczenie szorowarką oraz zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek z płytek ceramicznych oraz lastriko na: ciągach komunikacyjnych, holach, korytarzach, w laboratoriach komputerowych, sanitariatach, - czyszczenie szorowarką podłóg pokrytych wykładziną PCV wraz z usuwaniem starych i nanoszeniem nowych powłok akrylowych, - codzienna obsługa szatni w bud. C przy ul. Towarowej 53 oraz bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9 w godz. 7:30-20:00 (w uzgodnieniu i w zależności od potrzeb Zamawiającego) przez okres 11-tu miesięcy tj. od 01.10.2014 r. do 31.12.2014 r.,od 02.01.2015 r. do 31.02015 r., od 01.10.2015 r. do 31.12.2015 r. oraz przez okres 5 miesięcy tj. od 01.04.2015 r. do 31.02015 r., od 01.10.2015 r. do 31.12.2015 r. obsługa szatni usytuowanej w wydzielonej części parteru bud. B przy ul. Św. Marcin 81, - sprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 3.2. W części B - wykonywanie usług porządkowych w dni robocze w godz. 7:00-14:00, - w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac porządkowych - na zlecenie Zamawiającego-Wykonawca winien zapewnić wykonanie usługi także w dni robocze 14:00-20:00 a w soboty, niedziele i święta w godzinach 8:00-20:00, - sprzątanie ciągów komunikacyjnych: korytarzy, schodów, holi, windy osobowej wraz z podestem, podjazdem, schodami wejściowymi, - sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych: pralni, sanitariatów, kuchni oraz pomieszczeń studenckich sal rekreacyjnych; pomieszczeń biurowych, magazynów oraz pomieszczeń technicznych związanych z utrzymaniem funkcjonowania obiektu, - sprzątanie pomieszczeń Archiwum: biura, czytelni, korytarza, toalety i magazynów, - mycie okien, - czyszczenie obić tapicerowanych tapczanów, foteli i krzeseł systemem suchej pary, - czyszczenie podłóg pokrytych wykładziną PCV wraz z usuwaniem i nanoszeniem nowych powłok akrylowych, - szorowanie szorowarką podłóg pokrytych płytkami ceramicznymi, glazurą, z zabezpieczeniem antypoślizgowym, - kompleksowe sprzątanie pokoi studenckich wraz z myciem okien i akrylowaniem powierzchni pokrytych wykładziną PCV, - doraźne sprzątanie całych pokoi po wynajmie krótkoterminowym (w tym po zwolnieniu pokoju w ciągu roku akademickiego), - sprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych na zlecenie Zamawiającego - na podstawie odrębnej umowy o zamówienia dodatkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 18 lipca 2014 r., godz. 8:00 - odpowiednio w wysokości: W części A zamówienia: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w części B postępowania. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art.46 pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach