Przetargi.pl
Kompleksowe usługi sprzątania powierzchni biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31a

Sąd Rejonowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Świrskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 644-77-02 , fax. 0-25 632-23-27
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siedlcach
    ul. Świrskiego 17
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 644-77-02, fax. 0-25 632-23-27
    REGON: 32494900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi sprzątania powierzchni biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach, położonym przy ul. Kazimierzowskiej 31A. Usługi utrzymania czystości w budynku oraz wszystkich pomieszczeniach wykonywane będą codziennie, w dni robocze dla Zamawiającego. Powierzchnia pomieszczeń (zestawienie) budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A: 6 587,24 m2.Usługa musi być wykonana w sposób umożliwiający utrzymanie całej powierzchni budynku w należytej bieżącej czystości i nie powodującej nawarstwiania się brudu niezależnie od wymagań szczegółowych specyfikacji.Sprzęt (w tym urządzenia mechaniczne służące do utrzymania porządku wewnątrz budynku np. odkurzacze,urządzenia czyszczące podłogi, itp.), materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy będzie dostarczał Wykonawca własnym transportem i na własny koszt, które wliczone zostaną w cenę usługi.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.) na okres realizacji całej umowy.Wykonawca przed podpisaniem umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu pisemnych oświadczeń osób realizujących przedmiot zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie na umowę o pracę obejmować musi okres realizacji całego zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego. Wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z przedmiotem umowy (wykaz osób) będzie stanowił załącznik do umowy. W przypadku zmiany osób świadczących kompleksowe usługi sprzątania powierzchni biurowych, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu aktualny wykaz osób oraz załączyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego potwierdzające zatrudnienie nowej osoby na umowę o pracę (oświadczenie). Podwykonawca przedstawia pisemny wykaz osób wraz z pisemnymi oświadczeniami tych osób, że są zatrudnione na umowę o pracę, przed przystąpieniem do realizacji czynności do których zostały wyznaczone.Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni kalendarzowych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie przedstawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentu potwierdzającego wymagania o których mowa powyżej, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną zgodnie z zapisami umowy.Wizja lokalna: Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej obiektu Sądu w którym realizowana będzie usługa sprzątania. Oględzin można dokonać przed upływem terminu składania ofert, w godzinach ustalonych wcześniej z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. Osoby które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające a także sprawujące nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2016r., poz. 1167) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r., poz. 922).Zamawiający nie wskazuje minimalnej oraz maksymalnej ilości osób sprzątających powierzchnię biurową w budynku przy ul. Kazimierzowskiej 31a z uwzględnieniem ust. 15 poniżej. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie taką ilość osób które w najpełniejszy, zgodny z wymaganiami Zamawiającego, sposób zrealizują zamówienie.Usługi wykonywane w ramach serwisu dziennego muszą być realizowane przez co najmniej przez 1 osobę. Zamówienie może być realizowane w całości lub w części (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w ofercie) przez osoby posiadające status osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U z 2016 r., poz. 645 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji szczegółowo określono przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ oraz we „wzorze umowy” – załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach