Przetargi.pl
Kompleksowe usługi sprzatania pomieszczeń biurowych (sprzatanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, klatek schodowych, sanitariatów), terenu posesji oraz parkingu w budynkach Prokuratury Regionalnej w Lublinie

Prokuratura Regionalna w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Okopowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5288181 , fax. 81 5323219
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Regionalna w Lublinie
    ul. Okopowa 2 a
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5288181, fax. 81 5323219
    REGON: 36382320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.lublin.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura Regionalna w Lublinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi sprzatania pomieszczeń biurowych (sprzatanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, klatek schodowych, sanitariatów), terenu posesji oraz parkingu w budynkach Prokuratury Regionalnej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach w budynkach Prokuratury Regionalnej w Lublinie oraz utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A – Część I ul. Okopowa 2a, 1B - Część – II ul. Głowackiego 13, 1C – Część – III Al. Kraśnicka 35 do SIWZ Ogólne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jakościowymi powszechnie uznawanymi, 2) usługa sprzątania świadczona jest codziennie (za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) we wszystkie dni robocze miesiąca (od poniedziałku do piątku) oraz w soboty uznane przez Ministerstwo Sprawiedliwości za dni pracy w resorcie, 3) w okresie zimowym w przypadku opadów śniegu lub marznącego deszczu, usługa stałego utrzymania schodów zewnętrznych, chodników i parkingów w stanie odśnieżonym i posypanym piaskiem świadczona jest codziennie również w dni wolne od pracy – dotyczy Części II. 4) Wykonawca winien stosować środki czystości dobrej jakości, spełniające wymagania prawa i środowiska przeznaczone do danego typu powierzchni: a) podłóg – panele, parkiet, terakota, gres, lastryko, wykładzina PCV, dywany, wykładzina dywanowa, b) mebli – drewno, szkło, płyta meblowa, tapicerka meblowa, c) powierzchni pokrytych glazurą, d) armatury białej i chromowanej w pomieszczeniach sanitarnych i aneksach kuchennych oraz ich dezynfekcji w sposób zapobiegający osadzaniu się kamienia w umywalkach, sedesach i na armaturze chromowanej. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dostarczenie wszelkich maszyn i urządzeń oraz ich eksploatacji, b) zatrudnienia osób, c) dostarczenia środków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym środków chemicznych i czyszczących, kostek dezynfekcyjnych do WC, odświeżaczy powietrza, wkładów foliowych do koszy na śmieci i niszczarek) oraz utylizacji opakowań po zużytych środkach, d) usuwania z terenu posesji liści, śniegu, lodu, skoszonej trawy oraz dostarczenie piasku i soli do posypywania w okresie zimowym – dotyczy Części II. 2. Wykonawca zapewnia zakup i dostawę we własnym zakresie i na swój koszt w szczególności: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła do dozowników, kostek dezynfekcyjnych do WC, odświeżaczy powietrza i innych środków niezbędnych do właściwego świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach