Przetargi.pl
Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777800 , fax. 032 2777802
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Roosevelta 40 40
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777800, fax. 032 2777802
    REGON: 00345348100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi pogrzebowe dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Kompleksowe usługi pogrzebowe i cmentarne na terenie gminy Zabrze dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie obejmujących maksymalnie 117 pochówków w tym do 7 pochówków z kremacją zwłok (CPV: 98370000-7) 2. Zakres wykonania usługi pogrzebowej bez kremacji zwłok obejmuje: a) Załatwienie w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem( w tym uzyskanie aktu zgonu ) b) Odbiór i transport zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni c) Przechowywanie zwłok w chłodni ( w razie konieczności) d) Zakup i transport najtańszej trumny sosnowej oraz wieńca lub palmy e) Przygotowanie zwłok w tym mycie i ubranie w powierzoną odzież oraz ułożenie w trumnie f) Transport zwłok z chłodni do miejsca pochówku na cmentarz ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudni 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich( Dz.U. z dnia 31 grudnia 2007 r. Nr 249, poz.1866 z póź.zm.) g) pochowanie zwłok - czynność złożenia trumny w grobie, grobie rodzinnym, katakumbie i rezerwacja miejsca na cmentarzu oraz uregulowanie za powyższe opłat w parafiach i administracjach cmentarnych według obowiązujących tam cenników ( opłacone należności refundować będzie Zamawiający po przedstawieniu rachunku) h) zapewnienie częściowej posługi liturgicznej( modlitwa nad grobem) i) Zakup i ustawienie tabliczki nagrobkowej j) Zakup i ustawienie krzyża ( lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania) k) wykonanie obramowanie grobu z drewna impregnowanego oraz usypanie mogiły l) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad i postanowień zawartych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych( Dz.U. z 200 r. Nr 23, poz.295 z późn.zm.) m) Wykonanie klepsydry w ilości 3 szt 3. Zakres wykonania usługi z kremacją zwłok obejmuje : a) Załatwienie w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem( w tym uzyskanie aktu zgonu ) b) Odbiór i transport zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni c) Przechowywanie zwłok w chłodni ( w razie konieczności) d) Zakup i transport najtańszej trumny kremacyjnej, urny oraz wieńca lub palmy e) Przygotowanie zwłok w tym mycie i ubranie w powierzoną odzież f) Koszt kremacji zwłok g) Transport zwłok do miejsca pochówku na cmentarz ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudni 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich( Dz.U. z dnia 31 grudnia 2007 r. Nr 249, poz.1866 z póź.zm.) h) pochowanie zwłok - czynność złożenia urny w grobie, grobie rodzinnym, katakumbie i rezerwacja miejsca na cmentarzu oraz uregulowanie za powyższe opłat w parafiach i administracjach cmentarnych według obowiązujących tam cenników ( opłacone należności refundować będzie Zamawiający po przedstawieniu rachunku) i) zapewnienie częściowej posługi liturgicznej( modlitwa nad grobem) j) Zakup i ustawienie tabliczki nagrobkowej k) Zakup i ustawienie krzyża ( lub innego symbolu religijnego zależnego od wyznania) l) wykonanie obramowanie grobu z drewna impregnowanego oraz usypanie mogiły m) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad i postanowień zawartych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych( Dz.U. z 200 r. Nr 23, poz.295 z późn.zm.) n) Wykonanie klepsydry w ilości 3 szt 4. Ceny usług podane w ofercie pozostaną niezmienne przez okres trwania umowy 5. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo kontroli jakości wykonywanych usług w każdym czasie 6. Realizacja usługi nastąpi najpóźniej w terminie 3 dnia od daty zlecenia i ewentualnego przechowywania zwłok w czasie od uzyskania zlecenia do pochówku 7. Zamawiający będzie miał każdorazową możliwość wyboru miejsca pochówku osób o nieznanym nazwisku tzw.NN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983700007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 Ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt. 1.2 nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz załącznika nr 4 którym mowa w pkt IIIA 2.2 Ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt. 1.3 nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dołączonych dokumentów wskazanych w pkt. II SIWZ. III Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych w pkt II ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dołączonych dokumentów wskazanych w pkt. A-H SIWZ jednocześnie: W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : a) Wykaz jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 0000,00 zł netto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa lub usługa została wykonana należycie ( listy referencyjne) ( ZAŁĄCZNIK nr 4) Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, B) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT C) Oświadczenie potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełnianie wymagań zawartych w art. 22 pzp w tym posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 3) D) Wykonawcy muszą złożyć wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1) oraz wypełniony formularz cenowy ( załącznik nr 2A,AB) E) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. (art. 26 ust. 3 ustawy). F) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. G) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. H) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz.605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach