Przetargi.pl
Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych pochodzących z budynków stanowiących własność prywatna na terenie Gminy Kroczyce

Urząd Gminy Kroczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 42-425 Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3152150 do 5 , fax. 034 3152150 do 5
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kroczyce
    ul. Batalionów Chłopskich 29 29
    42-425 Kroczyce, woj. śląskie
    tel. 034 3152150 do 5, fax. 034 3152150 do 5
    REGON: 00053186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych pochodzących z budynków stanowiących własność prywatna na terenie Gminy Kroczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego stanowiących własność prywatną na terenie Gminy Kroczyce. Zamówienie obejmuje bezpośredni kontakt Wykonawcy z Właścicielami posesji, ustalenie z mieszkańcami terminów demontażu i odbioru odpadów azbestowych od poszczególnych mieszkańców. Obowiązkiem Wykonawcy będzie także ważenie odpadów azbestowych podczas odbioru z posesji w obecności Właściciela, dlatego też Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym wykonanie takich czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A)Warunki ogólne. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. B) Warunki szczegółowe w zakresie posiadania stosownych uprawnień: 1) Wykonawca posiada decyzję administracyjną wydaną przez właściwego starostę zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenie na wytwarzanie tych odpadów na terenie powiatu zawierciańskiego wydane na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm). 2) Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm). w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej: 1)Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie badania załączonych do oferty dokumentów, kserokopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub/i oświadczeń. C)Warunki w zakresie powierzenia części zamówienia do wykonania przez podwykonawców Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania części zamówienia przez podwykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania ogólnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 2.1. decyzję administracyjną wydaną przez właściwego starostę zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenie na wytwarzanie tych odpadów na terenie powiatu zawierciańskiego wydane na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm). 2.2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm) 2.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1.1 - 1.3 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt 2.1 - 2.3 przedstawiają wszyscy członkowie konsorcjum lub jeden z nich w imieniu całego konsorcjum. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa następujące dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kroczyce.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach