Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
- Data zamieszczenia: 2021-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
ul. Wierzbowa 14
35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 672 030, fax. 178 672 037
REGON: 29111500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rckk.rzeszow.pl/o-nas/zamowienia-publiczne--aktualne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji ) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi informatyczne (tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie z podziałem na zadania : Zadanie nr 1 – Opieka informatyczna nad systemem wysokiej niezawodności MIMIX Professional. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zadanie 2 - Serwis/wsparcie serwisowe dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zadanie 3- Opieka informatyczna oprogramowania „OPTICO”/”AnalizyPRO” produkcji BMM Sp. z o.o. funkcjonującego w RCKiK Rzeszów (wraz z niezbędnym do jego pracy oprogramowaniem bazodanowym) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zadanie 4 - Przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zadanie 5 - Przedłużenie wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji, subskrypcji dla urządzeń dostępowych Fortinet (FortiAP, FortiGate, FortiWiFi, FortiAnalyzer, Forti Manager) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zadanie 6 - Opieka informatyczna nad środowiskiem IT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zadanie 7 - przedłużenia gwarancji/serwisu/wsparcia serwisowego producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu i oprogramowania (tj. serwery IBM, biblioteki taśmowe, przełączniki, oprogramowanie do wirtualizacji) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz usług serwisowych.
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO
Dodano: 2024-02-07 - „Świadczenie usług informatycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola”
Dodano: 2024-01-05 - Zakup usługi serwisowej AMMS
Dodano: 2023-08-09 - Sprawowanie opieki informatycznej, serwis, modyfikacja i aktualizacja oprogramowania oraz doradztwo i naprawy w zakresie szpitalnego systemu informatycznego SPZZOZ "Sanatorium" w Górnie
Dodano: 2023-06-29 - Świadczenie usługi serwisu i obsługi szpitalnych systemów informatycznych na rzecz SPZZOZ w Nowej Dębie.
Dodano: 2023-04-18 - Świadczenie usług programistycznych Serwis i Helpdesk dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie
Dodano: 2022-09-19 - Sprawowanie opieki informatycznej nad systemem wysokiej niezawodności MIMIX Professional na okres 24 m-cy
Dodano: 2021-04-23 - Sprawowanie opieki informatycznej nad oprogramowaniem „OPTICO”/”AnalizyPRO” (wraz z niezbędnym do jego pracy oprogramowaniem bazodanowym) na okres 12 m-cy
Dodano: 2021-02-09 - Obsługa informatyczna w obiektach jednostek Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2021-02-02