Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE W 2017 ROKU USŁUGI UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTU TERM CIEPLICKICH,POŁOŻONEGO PRZY UL. PARK ZDROJOWY 5 W JELENIEJ GÓRZE

Termy Cieplickie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58560 Jelenia Góra, Park Zdrojowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 7 575 546 900
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Termy Cieplickie Sp. z o.o.
    Park Zdrojowy 5
    58560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 7 575 546 900
    REGON: 2189737600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE W 2017 ROKU USŁUGI UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTU TERM CIEPLICKICH,POŁOŻONEGO PRZY UL. PARK ZDROJOWY 5 W JELENIEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu w 2017 roku porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2017. Prace podstawowe wykonywane codziennie (tak zwane serwisowe) w godzinach 6:00 do 23:00 tj. w godzinach funkcjonowania pływalni, siłowni, sali fitness. polegające na bieżącym utrzymywaniu w stanie właściwej czystości wszystkich pomieszczeń łącznie z pomieszczeniami biurowymi, socjalnymi, magazynowymi i innymi pomieszczeniami znajdującymi się na terenie obiektu. a w sezonie letnim tj. od 30.04.2017 r. do 18.09.2017 r. - na zewnątrz obiektu (drzwi, szyb, luster, szafek, posadzek itp.) wraz z meblami i wszelkimi urządzeniami oraz mycie desek na plaży i leżaków z tworzywa sztucznego, sukcesywne opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci. Utrzymywanie w nienagannej czystości kratek przelewowych wokół niecki basenów zewnętrznych tj. jednego sezonowego oraz dwóch całorocznych w okresie całego roku.4.2.2 Codzienne prace sprzątające do wykonania po godzinie 23:00 do 6:00 obejmują: halę główną pływalni; pomieszczenia natrysków; pomieszczenia szatni; ciągi komunikacyjne; wejście do obiektu wraz ze stanowiskami kasowymi; hol wejściowy; pomieszczenia sanitarne; mycie: luster, okien, drzwi, parapetów; windę osobową; pomieszczenie fitness wraz z zapleczem szatniowym, sanitarnym i holem; Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu (prace muszą być wykonywane zgodnie z instrukcją danego urządzenia i zaleceniami producenta); pomieszczenia siłowni wraz z zapleczem szatniowym, sanitarnym i holem; opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci –teren zewnętrzny oraz wewnętrzny; mycie oraz dezynfekcja 5 sztuk wanien z masażem. Powierzchnia użytkowa: parter 1 892,5m; I piętro 1 057,5m2;zaplecze basenu sezonowego (od ok.30.04.2017 do ok.18.09.2017)114,9m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego objętego usługą utrzymania porządku i czystości - plaża wokół basenów zewnętrznych- ok.1 000m2 .Plaża wykonana jest z deski tarasowej kompozytowej. Powyższy zapis ma charakter poglądowy. Dokładny opis przedmiotu realizacji zamówienia zawarty jest w SIWZ Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia i TOM IV. Szczegółowy harmonogram prac objętych przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm.) Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: Alior Bank Spółka Akcyjna, nr konta bankowego: 41 2490 0005 0000 4600 3747 7384, z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium – usługa sprzątania- 2017. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie/ formach wykonawca w oryginale dołącza do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem nie wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach