Przetargi.pl
Kompleksowe swiadczenie usług pralniczych

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spozoz-brzesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe swiadczenie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku zwanego dalej Zamawiającym. 1. Pod pojęciem „kompleksowe świadczeniu usług pralniczych” należy rozumieć: a. odbieranie z siedziby Zamawiającego brudnej bielizny szpitalnej zgodnie z zapotrzebowaniem, oraz dostarczanie czystej bielizny do siedziby Zamawiającego, b. ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej, c. pranie, odplamianie , całkowite suszenie, maglowanie, prasowanie, d. naprawianie bielizny uszkodzonej w tym: cerowanie, przyszywanie guzików, wszywanie zamków,itp. e. dezynfekowanie termiczno –chemiczne, f. utwardzanie bielizny pościelowej płaskiej i odzieży ochronnej personelu szpitalnego. g. składanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawartości, 2. Pod pojęciem „bielizna szpitalna” należy rozumieć: Grupa 1- bielizna ogólno - szpitalna: a. pościel, podkłady, serwety, obrusy, ręczniki, ścierki, pidżamy, szlafroki, ścierki z mikrofibry , b. bieliznę operacyjną zieloną i niebieską (w tym między innymi ubrania, fartuchy, kompresy, podkłady, serwety, itp.), c. bieliznę barierową operacyjną zieloną i niebieską (w tym między innymi ubrania, fartuchy, kompresy, podkłady, serwety itp.). Wykonanie usługi zgodnie z warunkami prania i sterylizacji dla wyrobów barierowych. W fartuchach, serwetach dużych i małych wykonawca winien oznaczać ilość prań. d. bieliznę dziecięcą i niemowlęcą (pidżamy, pieluchy, okrycia noworodkowe, kaftaniki,koszulki,itp e. odzież ochronną personelu szpitalnego ( różnokolorowe fartuchy, bluzy, spodnie, spódnice, sukienki, odzież jednego dnia, itp.) W przypadku odzieży prasowanej prasą - wykończenie usługi należy wykonać żelazkiem z zastrzeżeniem iż spodnie z oryginalnie zaprasowaną tzw. kantką, będą wyprasowane w tzw.” kant”. Prasowanie odzieży ochronnej personelu w temperaturze nie powodującej efektu błyszczenia tkaniny. f. firanki, zasłony, g. odzież pracowników Zespołów Ratownictwa Medycznego ( kolorowa, odblaskowa, letnia i zimowa) zgodnie z przepisem prania określonym metką h. kufry tekstylne i. odzież ochronna pracowników obsługi technicznej. j. nosze płachtowe, pokrowce na materace. 3.Grupa 2- bielizna ogólno – szpitalna – zakaźna. 4.Grupa 3 pozostały asortyment: a. koce, narzuty (rozmiar: 150 x 200 cm), b. poduszki (rozmiar 60x 70-80cm), c. materace w pokrowcu, materace p/odleżynowe (m.in. tunelowe itp.). d. kołdry, 5. Obowiązki Wykonawcy: a. stosowanie przez Wykonawcę technologii prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych (m.in. Oddział Noworodkowy, Trakt Porodowy, Blok Operacyjny, Oddz. Chorób Płuc). b. przedłożenie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu wyniku badania mikrobiologicznego wykonanego przez akredytowane laboratorium potwierdzającego czystość biologiczną wypranego asortymentu; c. przedłożenie Zamawiającemu jeden raz w kwartale wyniku badania mikrobiologicznego wykonanego przez akredytowane laboratorium potwierdzającego skuteczność procesu dezynfekcji komory dezynfekcyjnej; d. odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, własnym transportem z siedziby Zamawiającego przy ul: Kościuszki 68, w sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może zlecić usługę określoną w pkt.1 w dni świąteczne po wcześniejszym 7 – dniowym powiadomieniu Wykonawcy; e.ewidencjonowania (na drukach własnych) odbieranej do prania brudnej bielizny według asortymentu ilościowego; f. szczelnego opakowania dostarczanej bielizny czystej (worki foliowe itp. opakowania) zabezpieczającej bieliznę przed zabrudzeniem w czasie transportu; zabezpieczenie stosownych opakowań ( np. worków) do transportu bielizny brudnej; g. sortowania bielizny według asortymentów i przekazywana Zamawiającemu w workach z opisem ich zawartości; h.pościel (poszwy, poszewki) winny być maglowane tylko i wyłącznie na prawej stronie. i.opakowanie wypranych i zdezynfekowanych materacy we właściwy pokrowiec i dodatkowo w folie - zabezpieczające przed zabrudzeniem. Zamawiający wymaga aby materace były całkowicie wysuszone. 6. Odbiór bielizny czystej i przekazanie brudnej odbywać się będzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiającego w godzinach 8°° 8³°- w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 7. Odbiór bielizny czystej (100 % suchej) odbywał się będzie na podstawie ilościowego i wagowego kwitu odbioru, w tym celu wykonawca zobowiązany będzie do posiadania wagi (w punkcie przekazywania bielizny). 8. Koszty transportu, załadunku i wyładunku bielizny, koszty opakowania itp. będzie ponosił Wykonawca. 9.W związku z opracowanym planem tworzenia Zastępczych Miejsc Szpitalnych (ZMSz) na potrzeby obronne Państwa, Zamawiający zastrzega sobie w przypadku uruchomienia ZMSz możliwość korzystania z usług pralniczych po cenach wykazanych w ofercie przetargowej. 10. W przypadku mechanicznego uszkodzenia lub zniszczenia bielizny opisanej w pkt.2, Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia zniszczonego asortymentu w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia pisemnego zgłoszenia. Asortyment (szczególnie odzież pracowników) winien być uzgodniony z Zamawiającym w zakresie koloru i rodzaju tkaniny. 11. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany będzie do przedłożenia procedury postępowania z bielizną i prania bielizny skażonej CD, EVB. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu środków transportu z decyzją o dopuszczeniu przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu urządzeń technicznych znajdujących się na wyposażeniu pralni, w której będzie świadczona usługa (rodzaj urządzenia, rok produkcji) 14. Wykonawca winien posiadać wydzielone miejsce do mycia i dezynfekcji wózków transportowych 15. Wykonawca posiada system tunelowy zapewniający technologię prania dla wszystkich oddziałów szpitalnych w tym zakaźnych i noworodkowych oraz zachowany ciąg technologiczny prania, suszenia, segregacji i prasowania - w pełni zgodny z wymogami epidemiologicznymi. 16. Wykonawca przedstawi wykaz środków pralniczych do prania stwierdzających zakres B, V, F, S wraz z kartami charakterystyki. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wizji lokalnej pomieszczeń pralni w trakcie rozstrzygania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98311000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych) W zależności od woli Oferenta, wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BOŚ S.A. O/Tarnów 08 1540 1203 2053 4286 3676 0001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.6.1 i 6.2, wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. a, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.a. 6.4.Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę jeżeli zajdą okoliczności wskazane w art.24 ust.5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach