Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie w budynkach Starostwa Powiatowego w Cieszynie

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4777213 , fax. 33 4777133
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 4777213, fax. 33 4777133
    REGON: 07218622400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie w budynkach Starostwa Powiatowego w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu sal narad, pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, węzłów sanitarnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 i ul. Szerokiej 13 oraz dbanie o czystość przed wejściami do wyżej wymienionych budynków. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności:a)kompleksowe sprzątanie powierzchni biur, korytarzy, klatek schodowych oraz węzłów sanitarnych, w tym: codziennie:- usuwanie kurzu z biurek, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz parapetów,- mycie wszystkich powierzchni podłogowych środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni, zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, - odkurzanie wykładzin i mebli tapicerowanych odkurzaczami przemysłowymi o zwiększonej ilości filtrów,- opróżnianie i oczyszczanie koszy oraz pojemników do niszczarek wraz z odpowiednią segregacją śmieci, wymiana worków w koszach oraz w pojemnikach do niszczarek, - mycie szyb przy stanowiskach operacyjnych Wydziału Komunikacji (Referatu Prawa Jazdy oraz Referatu Rejestracji Pojazdów), a także przy kasach oraz w Kancelarii Ogólnej, - mycie balustrady schodowej oraz poręczy,- zamiatanie oraz mycie na mokro schodów i podestów,- zamiatanie oraz mycie na mokro pod wycieraczkami w głównych holach budynków Starostwa, - odkurzanie wycieraczek w głównych holach budynków Starostwa,- utrzymanie czystości przed wejściami do budynków Starostwa,- szczególna dbałość o czystość w pomieszczeniach sanitarnych, mycie urządzeń sanitarnych środkami o właściwościach dezynfekujących (pisuarów, sedesów, desek sedesowych, umywalek, zlewozmywaków wraz z szafkami, baterii), ponad to mycie luster, pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło oraz glazury przy umywalkach, a także mycie podłóg w toaletach, - uzupełnianie środków czystości (mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz kostek zapachowych), które zabezpieczy Zamawiający, - czyszczenie na mokro płytek oraz schodów przed wejściami zarówno głównymi jak i bocznymi do obu budynków Starostwa;raz w tygodniu: - sprzątanie serwerowni, kancelarii tajnej, archiwum w czasie godzin urzędowania i zawsze w obecności pracownika Starostwa,- mycie białych listew obudowy sieci komputerowej, - mycie pokryw koszy na śmieci,- usuwanie kurzu z mebli oraz czyszczenie ich środkami konserwującymi;raz w miesiącu:- gruntowne mycie drzwi w biurach, toaletach i innych pomieszczeniach wraz z ościeżnicami,- mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych,- mycie grzejników,- omiatanie ścian oraz usuwanie pajęczyn,dwa razy w roku: - mycie okien (wiosna, jesień),- pranie wykładzin dywanowych (wiosna, jesień),- położenia warstwy ochronnej polimerowej na tarket na korytarzach, salach narad i w pomieszczeniach biurowych (wiosna, jesień),- czyszczenie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatkach schodowych (wiosna, jesień); b)bieżące sprzątanie sal narad i sali sesyjnej wraz z zapleczem kuchennym oraz toaletami;c)bieżące mycie szklanych drzwi i ścianek na wszystkich piętrach oraz drzwi wejściowych do obu budynków Starostwa; d)bieżące mycie windy oraz drzwi zewnętrznych windy na wszystkich kondygnacjach w budynku przy ul. Bobreckiej;e)wyłączanie światła, zamykanie okien po zakończonej pracy; f) informowanie Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach wewnątrz budynków.3. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: - własnym sprzętem, wymogiem Zamawiającego jest aby Wykonawca dysponował sprzętem do sprzątania przemysłowego,- zakupuje na własny koszt środki czystości niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, za wyjątkiem papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz kostek zapachowych, które zabezpieczy Zamawiający, a Wykonawca jedynie je zainstaluje czy uzupełni, - przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem.4. Czynności określone w przedmiocie zamówienia należy wykonywać codziennie (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) od godz.: - 14.30 w pomieszczeniach biurowych Wydziału Komunikacji,- 15.30 w pozostałych aż do efektywnego ich ukończenia, nie później jednak niż do 19.30, za wyjątkiem pomieszczeń o ograniczonym dostępie (np. serwerownie, kancelaria tajna, archiwa), które powinny być sprzątane zawsze w godzinach pracy Starostwa. 5. Wymogiem Zamawiającego jest aby do jego dyspozycji pozostawała jedna osoba sprzątająca codziennie w godz. 7.00-11.00 celem bieżącego utrzymania czystości w dwóch budynkach Starostwa, w szczególności w głównych holach budynków i w toaletach, a w okresie jesienno zimowym również celem utrzymania czystości na klatkach schodowych. 6. Środki czystości, które będą używane przez Wykonawcę do zmywania, czyszczenia czy konserwacji powinny posiadać atest PZH i być odpowiednio dobrane do danego rodzaju powierzchni, ich jakość powinna być porównywalna ze środkami typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto; do warstwy polmerowej powinny być dostosowane środki, które pozwolą na utrzymanie warstwy w odpowiedniej kondycji przez okres co najmniej 6 m-cy od jej położenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających aby zapewnić rzetelne wykonanie wszystkich ww. czynności, tj. co najmniej 8 po południu oraz 1 osoba w godzinach dopołudniowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi do zapewnienia należytego ładu, porządku oraz przestrzegania przepisów BHP i ppoż; Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 9. Personel Wykonawcy zobowiązany jest do posiadania aktualnych badań okresowych oraz aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu BHP. 10. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania sprzętu i środków czystości. 11. Powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 5299 m2, w tym:- 1030 m2 - tarket, - 1840 m2 - wykładziny podłogowe dywanowe, - 740 m2 - okna i szklane drzwi,- pozostałe powierzchnie to: płytki ceramiczne, gumolit, beton oraz parkiet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2.000zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach