Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Wierzchosławice

Gmina Wierzchosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 33-122 Wierzchosławice, ---------------
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(14)6319030 , fax. +48(14)6319045
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchosławice
    --------------- 550
    33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie
    tel. +48(14)6319030, fax. +48(14)6319045
    REGON: 85166099600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Wierzchosławice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Wierzchosławice, 33-122 Wierzchosławice 550. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Wierzchosławice w szczególności: 1) całościowe zamiatanie i zmywanie podłóg, odkurzanie wykładzin podłogowych – każdorazowo, 2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przy użyciu dobrej jakości środków czyszcząco – dezynfekujących, artykułów czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i zapachowych, 3) Wykonawca zapewnia wszelkie środki czyszcząco-dezynfekujące, artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne i zapachowe, worki na śmieci w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, niezbędne do starannego wykonania zlecenia oraz ich zakup i dostawa jest kosztem Wykonawcy, 4) Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć pracowników w sprzęt czyszczący: wózki serwisowe, odkurzacze, mopy itp. 5) sprzątanie pokoi biurowych (odkurzanie i mycie podłogi, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów)– każdorazowo, 6) porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia (miski sedesowe, umywalki, lustra, baterie łazienkowe, bidet, pisuar, kabina prysznicowa itp.) - każdorazowo 7) utrzymanie czystości w korytarzach, klatkach schodowych oraz w windzie – każdorazowo, 8) opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach – każdorazowo, 9) usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, klatek schodowych, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru – każdorazowo, 10) wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc (śmietnika) – każdorazowo, 11) mycie koszy na śmieci – raz w miesiącu, 12) mycie drzwi oraz grzejników – raz w miesiącu, 13) zmywanie glazury w pomieszczeniach kuchennym, łazienkach i wc – raz w miesiącu, 14) mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych – raz na trzy miesiące, 15) czyszczenie i konserwacja wykładzin podłogowych w tym dywanowych – raz na pół roku, 16) czyszczenie rolet i żaluzji – raz na pół roku, 17) inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku, 18) mycie i dezynfekcja powierzchni (klamki, poręcze, włączniki świateł, biurka, drzwi, uchwyty, krzesła itp.), które mogą być zakażone COVID-19 lub innymi wirusami; 19) zamykanie drzwi wewnętrznych (od pomieszczeń biurowych, Sali konferencyjnej itp.) i okien po sprzątnięciu pomieszczeń, 20) otwarcie oraz zamknięcie budynku Urzędu, 21) przestrzeganie obowiązujących przepisów ppoż. i bhp, 22) przeszkolenia osób wykonujących usługę w imieniu Wykonawcy w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie danych osobowych, przed podjęciem przez nich wykonywania obowiązków służbowych. Wzór grafiku miesięcznego wykonania czynności stanowi Załącznik nr 2 do umowy. Grafik miesięczny będzie przedkładany przedstawicielowi Zamawiającego do weryfikacji najpóźniej w ostatnim roboczym dniu miesiąca do godziny 15:10. 23) Wykonawca będzie prowadzić ewidencję godzin wykonywania usługi według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy oraz przedkładać ją przedstawicielowi Zamawiającego do weryfikacji najpóźniej w ostatnim roboczym dniu miesiąca do godziny 15:10. 24) Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem, 25) Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy przedstawi listę personelu sprzątającego, godziny w których będzie wykonywana usługa oraz harmonogram sprzątania przez te osoby, 26) w celu kontroli wywiązywania się z obowiązku utrzymania czystości Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym przedstawić dokumenty umożliwiające stwierdzenie wywiązywania się z tego obowiązku, 27) Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić do realizacji umowy przez cały okres jej obowiązywania co najmniej 2 osoby. Obszar objęty umową dotyczyć będzie budynku Urzędu Gminy Wierzchosławice. W zakres wchodzą 4 poziomy (parter + 3 piętra budynku), na każdym poziomie znajduje się dwie łazienki. Ilość pokoi biurowych objętych przedmiotem zamówienia do 50. Powierzchnia budynku objęta usługą do 2 000 m2. Przed złożeniem oferty możliwa jest wizja budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach