Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Klasztorna 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 212 89
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
    ul. Klasztorna 19
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 212 89
    REGON: 000701375
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3wagrowiec.szkolna.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 w Wągrowcu. Zakres czynności, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać w ramach zamówienia:• codzienne sprzątanie po godz. 13.00,w klasach - wycieranie ławek, krzeseł, parapetów, wycieranie zewnętrzne mebli, mycie tablicy, mycie na mokro podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci, mycie drzwi,w pomieszczeniach sanitarnych (toaletach) – sprzątanie polegające na myciu luster, umywalek, muszli, pisuarów, podłóg, drzwi, opróżnianie pojemników na śmieci,klatki schodowe – sprzątanie polegające na myciu podłóg a także czyszczeniu poręczy i drzwi wejściowych do budynków szkoły,hole korytarzowe – sprzątanie polegające na myciu podłóg, ścieraniu kurzu z parapetów, opróżnianiu pojemników na śmieci,salach gimnastycznych – sprzątanie polegające na myciu podłóg dwa razy dziennie (po zakończeniu lekcji oraz po zakończeniu zajęć popołudniowych), wycieranie kurzu z mebli i przyrządów gimnastycznych,szatniach – sprzątanie polegające na myciu podłóg, wycieraniu kurzu z wieszaków i ławek• codzienny serwis 1 osobowy od godz. 9.00 – 13.00 w trakcie którego należy utrzymywać ogólną czystość na terenie obiektu• sprzątanie raz w tygodniu glazury ściennej w pomieszczeniach sanitarnych oraz zabrudzeń na ścianach korytarzy i holi,• pastowanie podłóg 2 razy w miesiącu we wszystkich pomieszczeniach lekcyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Rozdział 4 do SWZ oraz Załącznik nr 1 do „Projektowanychpostanowień umowy” stanowiący załącznik nr 8 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający zastrzega możliwość ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie przez Wykonawców, októrych mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Wykonawców mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnisocjalnych oraz innych Wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionychorganizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie jest społeczna i zawodowa integracja osób społeczniemarginalizowanych, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, pod warunkiem, żeprocentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie jest mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u Wykonawcyalbo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią warunek, o którym mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy,tylko w przypadku, gdy wykażą, że ponad 30% zatrudnianych przez każdego z nich pracowników stanowią osobyniepełnosprawne.Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy oświadczenia dotyczącegospełnienia wymogów określonych w klauzuli zastrzeżonej w art. 94 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, potwierdzającego:- status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenieprzez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności,której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,- procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii osób niepełnosprawnych, zatrudnionych przez zakładypracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzierealizowała zamówienie.Oświadczenie, o którym mowa powyżej Wykonawca przekazuje wraz z ofertą.2. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej -a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na kompleksowym sprzątaniu budynków użyteczności publicznej (tj. minimum codzienny serwis i codzienne sprzątanie pomieszczeń) o wartości minimum 150.000,00 zł brutto przez okres minimum 6 miesięcy.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek w przypadku, gdy usługa nadal trwa (nie jest zakończona) przez minimum już 6 miesięcy, a jej dotychczasowa (zrealizowana) wartość przekroczyła 150.000,00 zł brutto.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek określony powyżej winien spełniać w całości przynajmniej jeden z tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach