Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu – oddział w Ostrowie Wielkopolskim, oddział w Pile oraz oddział w Lesznie

Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-324 Poznań, Marcelińska 90
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6284000
  • Data zamieszczenia: 2024-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
    Marcelińska 90
    60-324 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6284000
    REGON: 000870445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.pip.gov.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu – oddział w Ostrowie Wielkopolskim, oddział w Pile oraz oddział w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń siedziby oddziału OIP w Ostrowie Wlkp. przez okres 12 miesięcy i 23 dni, począwszy od 8 kwietnia 2024 r. do 30 kwietnia 2025 r. Lokalizacja obiektu: ul. Grabowska 29, 63-400 Ostrów Wlkp.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń siedziby oddziału OIP w Pile, przez okres 13 miesięcy począwszy od 1 kwietnia 2024 r. do 30 kwietnia 2025 r. Lokalizacja obiektu: ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu oddział w Lesznie przez okres 12 miesięcy począwszy od 01 października 2024 r. do 30 września 2025 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:- Część 1 – 618,00 zł brutto,- Część 2 – 788,00 zł brutto,- Część 3 – 786,00 zł brutto,Wadium może być wniesione w:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 09 1010 1469 0005 1813 9120 1000.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/poręczenia, z treści tej gwarancji/poręczenia powinno wynikać:- nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwota gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,- bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli posiada aktualną na dzień złożenia ofert opłaconą polisę OC• Dla części I - na sumę gwarancyjną nie niższą niż 60.000,00 PLN;• Dla części II - na sumę gwarancyjną nie niższą niż 60.000,00 PLN;• Dla części III - na sumę gwarancyjną nie niższą niż 60.000,00 PLN;Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale IX SWZ.Wykonawca spełni warunek jeżeli: posiada wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług utrzymania czystości tj. należycie realizował lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, trwającą co najmniej przez okres 12 miesięcy o wartości wykonywanej usługi co najmniej: dla Części nr 1 – 40 000,00 zł brutto, dla Części nr 2 – 55 000,00 zł brutto, oraz dla Części nr 3 – 55 000,00 zł brutto oraz przedstawi dowód określający czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, na podstawie 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) i art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE.L Nr 229, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111, str. 1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach