Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 56A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4141000 , fax. 018 4141006
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu
ul. Jagiellońska 56A 56A
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4141000, fax. 018 4141006
REGON: 00056958500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami oraz pomieszczeń magazynowych w budynku Prokuratury Okręgowej przy ul. Jagiellońskiej 56 a i Prokuratury Rejonowej przy ul. Paderewskiego 26 w Nowym Sączu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami oraz pomieszczeń magazynowych w siedzibie Prokuratury Okręgowej przy ul. Jagiellońskiej 56 a i Prokuratury Rejonowej przy ul. Paderewskiego 26 w Nowym Sączu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku - nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadeklarowana przez Wykonawcę w ofercie jako przedmiot zamówienia usługa, powinna być wykonywana przy użyciu odpowiedniej klasy i rodzaju sprzętu oraz osób posiadających niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, a także spełniać inne wymagania określone obowiązującym prawem oraz przez Zamawiającego wymienionych w powyższym załączniku. 3. Usługa ma być świadczona przy użyciu własnego sprzętu, środków czystości i pracowników wykonujących pracę. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia ( najpóźniej w dniu podpisania umowy), a każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej zgłoszone Zamawiającemu w celu uzyskania jego zgody. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym - bez uzasadnienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale V. Ocena spełnienie tych warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE: A.1) Formularz ofertowy wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 A.2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.8) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług sprzątania z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, w tym nie mniej niż jedno zamówienie odpowiadające swoim zakresem i rodzajem, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 4 Do ofert należy załączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. A.9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są, do przedstawienia dokumentów, zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 1.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
Dodano: 2016-07-18 - Usługa sprzątania lokali i terenów zewnętrznych Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w woj. małopolskim
Dodano: 2016-07-07 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem, ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r., b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-05-25 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2016-05-18 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Sukiennicach.
Dodano: 2016-04-15 - Sprzątanie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów
Dodano: 2016-04-13 - Sprzątanie budynków użytkowanych przez Urząd Miasta Tarnowa w 2016 r.
Dodano: 2015-12-11 - przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem ul. Kasprusie 35a
Dodano: 2015-12-07