Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia. 2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 52 5893722
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 52 5893722
    REGON: 09235087200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia. 2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia. 2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia 3. Do obowiązków Wykonawcy, zwanym dalej Inspektorem Nadzoru należy: 1) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązkami określonymi w ustawie - Prawo budowlane oraz z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy, 2) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z Zamawiającym, 3) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i dotyczących rozliczeń finansowych miedzy Wykonawcą a Zamawiającym, związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, 4) na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do: a) protokolarnego przekazania Wykonawcy robót terenu budowy, b) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, c) dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy podczas każdorazowego pobytu na budowie i dokonania stosownego zapisu, potwierdzającego jednocześnie jego pobyt na budowie, d) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, e) wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zawartej umowy z Wykonawcą robót, z niezwłocznym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego, f) prowadzenia regularnych inspekcji /kontroli/ na budowie i sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz posiadaną wiedzą techniczną, g) zatwierdzania stosowanych materiałów budowlanych przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontroli dokumentów jakości deklaracji zgodności, aprobat, atestów, instrukcji obsługi celem wyeliminowania zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, h) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz dokumentowania tych czynności, i) prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy i załączanie jej po zakończeniu zadania, j) poświadczenia terminu zakończenia robót, k) przeprowadzenia odbioru końcowego robót, l) sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót, ł) sprawdzenia i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, i przekazania Zamawiającemu, m) sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót 5) Obowiązkiem Inspektora Nadzoru jest również rozliczenie inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, a mianowicie: a) kontrola wydatków z zestawieniem rzeczowo- finansowym, b) rozliczanie projektu zgodnie z warunkami zawartymi w umowie dotacyjnej, c) kontrola wydatków pod względem kosztów kwalifikowanych, d) ocena poprawności sporządzonych przez Wykonawcę dokumentów finansowych, e) dyscyplina wydatków. 6). sprawdzanie spełniania warunków określonych w Decyzji pozwolenia na budowę. 7). Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7.4 Określenie przez Inspektora Nadzoru telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kcynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach