Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7 7
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
REGON: 00052622200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy krytej pływalni w Nakle nad Notecią - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją budowy krytej pływalni w Nakle nad Notecią, w tym: 1. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy należy: 1) koordynacja i pełnienie funkcji inspekt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 8.000,00 złotych 1) wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku : 11 8179 0009 0000 3014 20
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u pzp) oraz niżej podane warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp oraz musi spełniać warunki określone w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. tj : posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług pełnienia nadzoru inwestorskiego na inwestycjach o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym i wartością zamówienia, wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia usługi nadzoru inwestorskiego pełnione na zadaniach polegających na budowie co najmniej dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej ( np. sale widowiskowe, sale gimnastyczne, pływalnie, hale kongresowe, centra kulturalne: kina, teatry ) o kubaturze min. 15 000 m3 i wartości min. 15 000 000,00 zł każdy . Przedstawią krótki opis wykonanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających- iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie pod warunkiem , iż każdy Wykonawca z osobna wykaże się doświadczeniem w pełnieniu nadzoru inwestorskiego w swojej branży, na zadaniach, z których wymagane jest posiadanie doświadczenia. 4. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca ma do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia ( lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże , iż dyspnuje: a/. - inspektorem nadzoru , pełniącym jednocześnie funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane, - min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu budowy na zadaniach polegających na budowie co najmniej dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej ( np. sale widowiskowe, sale gimnastyczne, pływalnie, sale widowiskowe, sale gimnastyczne, pływalnie, hale kongresowe, centra kulturalne: kina, teatry) o kubaturze min. 15 000 m3 i wartości min. 15 000 000,00 zł każde (liczone od momentu uzyskania uprawnień) , - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowe b/. - inspektorem nadzoru, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - wymagane wykształcenie wyższe w branży sanitarnej, - min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ), w tym min. 1 zadanie dotyczyło kierowania lub nadzorowania robót związanych z wykonaniem instalacji w zakresie technologii wyłącznie basenowej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego c/. - inspektorem nadzoru uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - wymagane wykształcenie wyższe techniczne w branży elektrycznej, - min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych oraz aparatur kontrolno-pomiarowych i automatyki (AKPiA) ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ) - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego d/. - inspektorem nadzoru, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń , - wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane, - min. 5-cio letnie doświadczenie zawodowe, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w branży drogowej, ( liczone od momentu uzyskania uprawnień ) - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. Wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przeciwnym wypadku Wykonawca - inspektor nadzoru udostępni wystarczającą liczbę tłumaczy wykazujących znajomośc języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia w czasie godzin pracy. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,- zł. ( dwieście tysięcy złotych 00/100 ). 6. Zapoznali się z warunkami zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności ospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp oraz musi spełniać warunki określone w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujący dokument: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty ]. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożone oświadczenie dla każdego z nich. 3. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wymagane doświadczenie zamawiający żąda: dane o doświadczeniu, w zakresie w realizacji co najmniej dwóch usług pełnienia nadzoru inwestorskiego na inwestycjach o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym i wartością zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,(referencje od poprzednich zamawiających ) że usługi te zostały wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem nazw, adresów poprzednich zamawiających. Referencje przedkładane przez poszczególnych Wykonawców winny przedstawiać roboty w branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej , przy czym: a/ w branży sanitarnej należy przedłożyć referencje dotyczące nadzorowania min. 1 zadania z wykonaniem instalacji w zakresie technologii wyłącznie basenowej, b/ w branży budowlano-konstrukcyjnej roboty związane z budową co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej ( np. sale widowiskowe, sale gimnastyczne, pływalnie, sale widowiskowe, sale gimnastyczne, pływalnie, hale kongresowe, centra kulturalne: kina, teatry) o kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m3 o wartości nie mniejszej niż 15.000.000,- zł. 4. Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożeia : 1. Wykazu, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2. CV według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3, zawierający informacje potwierdzające wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Należy dołączyć kopie uprawnien budowlanych, określonych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nich terminem ważności. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje w. wym. osobami to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w. wym. osób ( z odpowiednimi uprawnieniami i doświadczeniem) , które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Kopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej zakres czynności podobnych jak określony w niniejszym zamówieniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie ninieszego zamówienia, oceniana będzie łącznie ich sytuacja ekonomiczn,finansowa oraz posiadane ubezpieczenie. 6. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze SIWZ, w tym z istotnymi postanowieniami, które zostaną ujęte w umowie i przyjęcie ich bez zastrzeżeń, zawarte w załączniku nr 1 do oferty. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ , składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto załączy: a) Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - dołączyć jako załącznik Nr 7 do formularza oferty. b) Spis treści wniosku (załącznik nr 8 do formularza oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.naklo.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Nowy Rynek 12
Dodano: 2016-07-26 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących rozbudowę siedziby Urzędu Skarbowego we Włocławku
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu przy ul. Moniuszki 15-21.
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku nr 5 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku w formule zaprojektuj i wykonaj
Dodano: 2015-05-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Strefa rozwoju gospodarczego Warlubski Park Przemysłowo-Technologiczny.
Dodano: 2015-02-03 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/15/2014
Dodano: 2014-09-26 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZADANIU POD NAZWĄ BUDOWA PŁUŻNICKIEGO PARKU INWESTYCYJNEGO REALIZOWANEGO W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2014-09-26 - Pełnienie funkcji wielobranżowego(w branżach;budowlanej,instalacji sanitarnych,instalacji elektrycznych)Nadzoru Inwestorskiego zadania inwestycyjno remontowego pn:Przebudowa,termomodernizacja i remont obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nrIVDom Zdrojowy przy ul.Leśnej3,87-720Ciechocinek Projekt:Podniesienie Atrakcyjności Szpitala Uzdrowiskowego NrIVDom Zdrojowy oraz podniesienie standardu technicznego obiektu poprzez przebudowę basenu ze stacją uzdatniania wody,poprawę dostępności do obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz prace termomodernizacyjneCPV:71247000-1,71500000-3,71520000-9
Dodano: 2014-09-09 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014
Dodano: 2014-07-17 - Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City
Dodano: 2014-05-07