Przetargi.pl
Kompleksowa usługa w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Nowy Duninów w systemie zbiórki objazdowej w 2009 roku

Związek Gmin Regionu Płockiego ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Kobylińskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2633274 , fax. 024 2633274
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Płockiego
    ul. Kobylińskiego 6 6
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2633274, fax. 024 2633274
    REGON: 61021677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Nowy Duninów w systemie zbiórki objazdowej w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) opracowanie i rozpropagowanie wśród mieszkańców gmin informacji nt. wdrożonego programu selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych ze strumienia odpadów komunalnych, rodzajów zbieranych odpadów niebezpiecznych oraz sposobów odbioru odpadów od mieszkańców; 2)Telefoniczne odbieranie informacji od mieszkańców gmin dotyczących chęci pozbycia się odpadów niebezpiecznych występujących w strumieniu odpadów komunalnych; 3)Opracowanie harmonogramu zbiórki odpadów zawierającego: - miejsce zbiórki odpadów (miejscowość/osiedle/ulica), - datę i godziny trwania zbiórki; 4)rozpropagowanie na terenie gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Nowy Duninów w systemie zbiórki objazdowej informacji nt. rodzajów zbieranych odpadów niebezpiecznych oraz sposobu ich odbioru; 5)dojazd przystosowanych do selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych środków transportu do wyznaczonych punktów odbioru odpadów - wg harmonogramu terminowego zbiórki opracowanego wg pkt. 3; 6)przeprowadzenie wstępnej segregacji zebranych odpadów wg ich rodzajów w miejscu odbioru odpadów oraz ich załadunek do oznakowanych, specjalistycznych pojemników wykonanych z materiałów i oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób gwarantujący bezpieczny transport odpadów niebezpiecznych; 7)uprzątnięcie, po dokonaniu załadunku odpadów, terenu zbiórki odpadów; 8)Wykonawca zobowiązany jest zważyć odpady po załadunku na terenie danej gminy; 9)transport zebranych odpadów niebezpiecznych z miejsc ich odbioru do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i umowę zawartą z Wykonawcą; 10)zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu dokumentacyjnego ze stanem faktycznym poprzez dokonanie wizji lokalnej w miejscu wskazanym przez Wykonawcę jako miejsce ostatecznego unieszkodliwiania / odzysku odpadów niebezpiecznych; 11)rozładunek przetransportowanych odpadów niebezpiecznych w miejscu ich odzysku i unieszkodliwiania; 12)prowadzenie ilościowej (w tonach) i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U.2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem MŚ z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. Nr 30, poz. 213 z p. zmianami); 13)prowadzenie aktualnej ewidencji miejsc zbiórki odpadów niebezpiecznych oraz ilości wykonanych odbiorów odpadów niebezpiecznych oraz sporządzania dokumentacji fotograficznej z miejsc zbiórki; 14)przekazywanie Zamawiającemu informacji dotyczących realizowanych usług oraz miesięcznych sprawozdań, protokołów odbioru odpadów, przekazania zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. 15)świadczenie w/w usług powinno być spójne z Planami gospodarki odpadami oraz Regulaminami utrzymania czystości i porządku dla w/w gmin. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie skalkulowana przez Wykonawcę jako cena łączna jednej tony odpadów niebezpiecznych odebranych, wysegregowanych i przekazanych do odzysku i/lub unieszkodliwienia w w/w okresie i wg wyżej opisanych warunków. Zamawiający przewiduje, iż w czasie obowiązywania niniejszej umowy ilość odpadów niebezpiecznych zebranych z terenu gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Nowy Duninów w systemie zbiórki objazdowej w 2009 roku nie może przekroczyć 15 ton, w tym dla gmin: Stara Biała, Brudzeń Duży 2,73 tony; Bodzanów, Słupno, Radzanowo 1,84 tony; Nowy Duninów, Bielsk, Staroźreby 0,93 tony; Bulkowo 1,23 tony odpadów niebezpiecznych. Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej zbiórki odpadów wartości podane wyżej mogą ulec w 2009 roku zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz posiadają dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i posiadają wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) a. Dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia b. Zrealizowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za realizację całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy Pzp. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są zabezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN. W przypadku gdy kliku Wykonawców składa ofertę wspólną, warunek ten będzie uznany za spełniany, jeżeli Wykonawcy przedłożą dokumenty potwierdzające, że łącznie są ubezpieczeni na wskazaną kwotę. 5.Posiadają aktualne zezwolenie udzielone w formie decyzji właściwych organów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. Z 2007r, Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami) 6.Dysponują przystosowanymi do selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych środkami transportu, które spełniają warunki ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewodzie drogowym towarów niebezpiecznych Dz.U. Nr 199, poz. 1671 z późniejszymi zmianami) 7.Posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawą o porządku i czystości w gminach z 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 z póź. zm.) 8.Posiadają umowę podpisaną z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru i ostatecznego unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz dysponują dokumentami, że zebrane odpady do utylizacji, składowania lub odzysku będą przekazane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na działalność w tym zakresie . 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców b) warunek określony w pkt. 2) spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców c) warunek określony w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców d) warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców e) warunek określony w pkt. 5) spełnia każdy z Wykonawców f) warunek określony w pkt. 6) spełnia każdy z Wykonawców g) warunek określony w pkt. 7) spełnia każdy z Wykonawców h) warunek określony w punkcie 8) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ustawy - załącznik nr 3 SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ubiegłych 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za realizację całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Załącznik Nr 5 do SIWZ 6. Oświadczenie o posiadanych przystosowanych do selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych środkach transportu, które spełniają warunki ustawy z dnia 28 października 2002 roku o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. Nr 199, poz. 1671 z póź.zm. - Załącznik Nr 6 do SIWZ 7. W celu potwierdzenia , że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, muszą posiadać aktualną na dzień otwarcia ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN. II. Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Zezwolenie udzielone w formie decyzji właściwych organów zgodnie z ustawą o odpadach art. 28 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. Z 2007r, Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami) 3.Oświadczenie o posiadaniu umowy z instalacjami, w których dokonuje się ostatecznego unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych I ORGANIZACJAMI ODZYSKU oraz dysponują dokumentami, że zebrane odpady do utylizacji, składowania lub odzysku będą przekazane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na działalność w tym zakresie - Załącznik Nr 7 do SIWZ 4.Zezwolenie udzielone w formie decyzji właściwego organu zgodnie z właściwością administracyjną określoną dla świadczenia usług w zakresie transportu odpadów komunalnych, w tym niebezpiecznych 5.Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawą o porządku i czystości w gminach z 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 z póź. zm.) 6.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 7.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 8 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje /nie dotyczy/. 8.W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt. I. 1-3 oraz pkt. II 2,4,5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę (z wyjątkiem pkt. II.2). dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczenie na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach