Przetargi.pl
Kompleksowa usługa w zakresie monitoringu alarmowego, pożarowego, wizyjnego wraz z modernizacją i uruchomieniem CCTV

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa w zakresie monitoringu alarmowego, pożarowego, wizyjnego wraz z modernizacją i uruchomieniem CCTV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja świadczenie kompleksowej usługi w zakresie monitoringu alarmowego, pożarowego, wizyjnego wraz z modernizacją i uruchomieniem CCTV. Usługodawca zgodnie z istniejącymi przepisami będzie zobowiązany oznaczyć teren obserwowany przez kamery, z których sygnał będzie transmitowany na strony internetowe. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 79710000-4 Usługi ochroniarskie 50343000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo 51314000-6 Usługi instalacji urządzeń wideo 72920000-5 Usługi archiwizacji komputerowej 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompleksowej usługi polegającej na: a) Monitoringu alarmowym i monitoringu pożarowym wraz z konserwacją. 1. Zleceniobiorca zobowiązany jest w trakcie realizacji usługi do zapewnienia Całodobowego Patrolu Interwencyjnego stacjonującego w Muszynie. 2. Czas reakcji patrolu interwencyjnego do 10 minut w nocy, do 15 minut w dzień. 3. Konserwacja systemu alarmowego 1 raz w roku. 4. Wpięcie do systemu Zleceniobiorcy. 5. Monitorowanie sygnałów pożarowych z retransmisją do Państwowej Straży Pożarnej. 6. Konserwacja systemu pożarowego 1 raz w roku 7. Rozliczenia na zasadzie opłaty miesięcznej na podstawie wystawionej faktury/rachunku. 8. Lista obiektów podlegających monitorowaniu: Monitoring alarmowy wraz z konserwacją: - Amfiteatr wraz zabudowaniami al. Zdrojowa w Muszynie, - Archiwum (budynek Komisariatu Policji), ul. Zielona 1 w Muszynie, - Dwór Starostów, ul. Kity 17 w Muszynie, - Budynek Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej, ul. Rynek 31 w Muszynie - Przejście graniczne Leluchów Circ, - Pomieszczenia, ul. Rynek 14 w Muszynie, - Muzeum Regionalne Państwa Muszyńskiego, ul. Krzywa 1 w Muszynie - Kompleks sportowy Orlik (boisko wraz z zapleczem), ul. Piłsudskiego w Muszynie - Kompleks sportowy Orlik (boisko wraz z zapleczem) Szczawnik 19 d w gminie Muszyna - Świetlica w Jastrzębiku, Jastrzębik 22 a w gminie Muszyna, - Świetlica w Andrzejówce, Andrzejówka 11 w gminie Muszyna, - Świetlica w Szczawniku, Szczawnik 46 w gminie Muszyna, - Świetlica w Wojkowej, Wojkowa 22 w gminie Muszyna. Monitoring pożarowy wraz z konserwacją: - Hala Sportowa, ul. Rynek 13 w Muszynie, - Dwór Starostów, ul. Kity 17 w Muszynie, - Muzeum Regionalne „Państwa Muszyńskiego”, ul. Krzywa 1 w Muszynie. b) Transfer i archiwizacja danych 1. Transfer (przekierowanie danych) i archiwizacja danych na serwer zewnętrzny* Zleceniobiorcy. 2. Sygnał z wszystkich kamer ma być przesyłany, rejestrowany i archiwizowany w systemie Zleceniodawcy z możliwością podglądu przez wskazanych użytkowników z Urzędu MiGU Muszyna. 3. Archiwizacja nagrań w systemie ciągłym do 100 kamer IP minimum 21 dni. 4. Wykonawca musi dysponować pomieszczeniem w którym przechowywane są serwery o minimalnym symetrycznym łączu 200/200 mb. 5. Rozliczenia na zasadzie opłaty miesięcznej na podstawie wystawionej faktury/rachunku. *Wymagania techniczne serwera (minimalne): 2 serwery 32 TB z możliwością rozbudowy każdego do 64 TB - obsługa do 256 kamer IP, serwer z możliwością LPR, uruchomienie wersji klienckich dla wybranej liczby użytkowników, możliwość zaaplikowania funkcji analitycznych na każdych z kamer: przekroczenie linii, wtargnięcie, klasyfikacja pojazdów. c) Monitoring wizyjny, patrol, konserwacja CCTV wraz z transferem i archiwizacją danych (patrz. pkt 3b) 1. Wideoweryfikacja sygnałów alarmowych i podejmowanie odpowiednich interwencji stosownych do zagrożenia. 2. Zleceniobiorca zobowiązany jest w trakcie realizacji usługi do zapewnienia Całodobowego Patrolu Interwencyjnego (składającego się z dwóch pracowników ochrony) stacjonującego na terenie Muszyny: 10 minut, tj. dojazd do budynków Zamawiającego przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów drogowych. 3. Patrol interwencyjny wyposażony w pojazd mechaniczny monitorowany przez GPS. 4. Patrol interwencyjny wyposażony w system rejestracji obchodów. 5. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapewnienia operatora całodobowego Centrum Monitoringu Wizyjnego. 6. Konfiguracja systemu CCTV Zleceniodawcy i transfer na serwer zewnętrzny Zleceniobiorcy. 7. Zleceniobiorca zapewni 21 - dniową archiwizację nagrań oraz 60 - dniową historię raportów z ich wykonania. 8. Zleceniobiorca zapewni odpowiednią metodę generowania sygnałów alarmowych z wybranych kamer celem prowadzenia wideoweryfikacji. 9. Cena uwzględniać ma utrzymanie wszystkich kamer (założenie do 100 kamer) na obiektach oraz dokonywanie wideoweryfikacji wraz z wsparciem patrolu interwencyjnego. 10. Konserwacja systemu CCTV – opłata w systemie miesięcznym do 100 kamer - 1 raz w roku. Rozliczenia na zasadzie opłaty miesięcznej na podstawie wystawionej faktury/rachunku. 11. Uruchomienie usługi LPR (Licence Plate Recognition) - technologii przetwarzania obrazu, identyfikacji tablic rejestracyjnych różnego rodzaju pojazdów za pomocą kamery IP. Po Stronie Zleceniobiorcy: utworzenie wspólnej bazy danych wszystkich pojazdów na serwerze archiwizującym historię pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na i z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz generowanie raportów miesięczny określający statystyki z rozbiciem na poszczególne województwa oraz przedkładanie raportów w schemacie miesięcznym Zleceniodawcy. 12. Uruchomienie systemu zliczania osób przebywających na danym terenie (Amfiteatr Zapopradzie, ścieżka rowerowa) oraz przedkładanie raportów w schemacie miesięcznym Zleceniodawcy. 13. Lista obiektów podlegających monitorowaniu wraz z podaniem zakresu usługi: Lp. Obiekt Istniejący system Zakres usługi 1 Amfiteatr Zapopradzie Kamera AHD 4 Mpix obiektyw szklany 2,8-12 mm - 4 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze drogą radiową +przekierowanie na serwer Uruchomienie funkcji LPR - zliczanie osób biorących udział w imprezach na terenie Amfiteatru. 2 Baszta+ parking pod Basztą 1sz. Kamera IP 3 szt. analogowe Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 3 Cerkiew w Złockiem + plac zabaw Kamera IP 2 Mpix FullHD obiektyw 2,8 - 12 mm - 3 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe lub inne alternatywne +przekierowanie na serwer 4 Wjazd do Muszyny przy Kościele w Muszynie ul. Kościelna Kamera IP 2 Mpix FullHD obiektyw 2,8 - 12 mm - 3 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer Uruchomienie funkcji LPR – zliczanie samochodów (ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów TIR) wraz z analityką dot. sczytywania rejestracji samochodowych do pliku. 5 Budynek PGK sp. z o.o. ul. Piłsudskiego Kamera IP 2 Mpix FullHD obiektyw 2,8 - 12 mm - 1 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe lub inne alternatywne +przekierowanie na serwer Uruchomienie funkcji LPR – zliczanie samochodów (ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów TIR) wraz z analityką dot. sczytywania rejestracji samochodowych do pliku. 6 Kamery Powroźnik plac rekreacyjny Kamera IP 2 Mpix FullHD obiektyw 2,8 - 12 mm - 2 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 7 Dwór Starostów ul. Kity 17 Kamera IP 2 Mpix FullHD obiektyw 2,8 - 12 mm - 5 szt. Kamera kopułkowa IP - 2 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 8 Rynek Muszyna Kamera IP 4 Mpix obiektyw 4,7 - 84,6 mm - 2 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 9 Pijalnia „ANNA” Za Muszynką 3 kamery analogowe Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe lub inne alternatywne +przekierowanie na serwer 10 Gniazdo bociana+ plac zabaw Złockie Kamera IP 2 Mpix FullHD obiektyw 2,8 - 12 mm - 3 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 11 Kamery nad Szczawniczkiem Siłownia wzdłuż potoku Kamera IP 2 Mpix FullHD obiektyw 2,8 - 12 mm - 9 szt. Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe lub inne alternatywne +przekierowanie na serwer 12 Muzeum Muszyna ul. Krzywa 1 4 szt. AHD Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze internetowe +przekierowanie na serwer 13 Ogrody Zmysłów 29 szt. kamer IP Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 14 Pijalnia Antoni + Ogrody Miłości 12 szt. kamer IP Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 15 Orlik Szczawnik 11 szt. kamer analogowych Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 16 Przejście Leluchów 8szt. kamer IP LPR Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 17 Skrzyżowanie przy cukierni Wanda 2 szt. kamer IP Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze światłowodowe +przekierowanie na serwer 18 Budynek PGK- skrzyżowanie ul. Lipowa/ul. Zielona 2 szt. kamer big-bullet IP LPR Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze radiowe +przekierowanie na serwer Uruchomienie funkcji LPR – zliczanie samochodów (ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów TIR) wraz z analityką dot. sczytywania rejestracji samochodowych do pliku. 19 Wjazd od strony Krynicy-Zdrój 1 szt. kamera big-bullet IP LPR Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze radiowe +przekierowanie na serwer Uruchomienie funkcji LPR – zliczanie samochodów (ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów TIR) wraz z analityką dot. sczytywania rejestracji samochodowych do pliku. 20 Świetlica Wojkowa 4 kamery AHD Monitoring wizyjny +konserwacja Transfer -Zleceniobiorca zapewni łącze +przekierowanie na serwer 21 Wybrane lokalizacje - Uruchomienie analityki na 8 kanałach klasyfikacja pojazdów zliczanie ludzi – koszt uruchomienia + koszt utrzymania d) Modernizację i uruchomienie CCTV: 1. Wymiana istniejących kamer zgodnie z poniższymi wytycznymi: Lp. Obiekt Nazwy istniejących elementów systemu CCTV, parametry lub ich cechy Zakres usługi 1 Ogrody zmysłów w Muszynie 1. Kamera IP 5 Mpix 2,8-12 MZ- 12 szt 2. Puszka w kolorze kamery- 12 szt 3. Switch POE- 5 szt 4. Złącze RJ45 hermetyczne-12 szt 5. Zasilacz 5A- 6 szt 6. Materiały montażowe Wymiana i uruchomienie kamer 2 Skrzyżowanie wjazd na Złockie pod Basztą 2 kamery Nowa lokalizacja Instalacja kamer, łącza i wpięcie do systemu monitoringu 3 Skrzyżowanie obok Dworku 2 kamery Nowa lokalizacja Instalacja kamer, łącza i wpięcie do systemu monitoringu 4 Skrzyżowanie Powroźnik 2 kamery Nowa lokalizacja Instalacja kamer, łącza i wpięcie do systemu monitoringu 5 Ścieżka rowerowa Licznik rowerów Kamera 1 kamera Nowa lokalizacja Instalacja kamer, łącza i wpięcie do systemu monitoringu 2. Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na sprzęt zainstalowany przez Zleceniobiorcę do prawidłowego funkcjonowania systemu CCTV. 3. Do użytych materiałów i urządzeń Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane. 4. Rozliczenia na zasadzie opłaty jednorazowej na podstawie wystawionej faktury/rachunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 I 1240.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35880900052001000006480003 z dopiskiem: wadium dla przetargu: Kompleksowa usługa w zakresie monitoringu alarmowego, pożarowego, wizyjnego wraz z modernizacją i uruchomieniem CCTV/ Nazwa firmy…. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. – o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2142 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia składane wraz z ofertą: 1.1. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: a) o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej. 1.3. W razie, gdy Wykonawca zamierza polegać na zasobach innych podmiotów, do oferty załącza także pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego będzie wynikał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Powyższe oświadczenia oraz zobowiązania należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale. 2. Oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawców, po zamieszczeniu informacji z otwarcia ofert: 2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Powyższe oświadczenia należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale. 4. Uzupełnianie braków w dokumentach. 4.1. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.2. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.3. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. 4.4. Po bezskutecznym wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia, bądź niewłaściwym, co do czasu, miejsca lub sposobu uzupełnieniem dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. O terminie uzupełnienia dokumentów decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki na wskazany przez Zamawiającego adres, a nie data stempla pocztowego (nadania). Przesłanie dokumentów faksem bądź drogą elektroniczną nie będzie uznane przez Zamawiającego za prawidłowe uzupełnienie dokumentów. 5. Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ. Brak złożenia tego dokumentu będzie skutkował odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach