"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
REGON: 366067087 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.avia-swidnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF zlokalizowanych przy ul. Fabrycznej w Świdniku, 21-040 Świdnik oraz przy Al. Lotników Polskich i ul. Strażackiej. 2. Powierzchnia wewnętrzna objęta sprzątaniem – 1935m2 – 2635m2 w zależności od okresu. 2635m2 dotyczy okresu od 15.06 do 03.09.2023r.3. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej. 4. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ.5. Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj.: usługi sprzątania, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby pełniącej funkcję koordynatora, przydzielonego przez Wykonawcę do obiektu będącego przedmiotem wykonywanej usługi.W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,3) innych dokumentów,- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika.Zamawiający najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę.Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 1020 3176 0000 5302 0234 02224. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium – kompleksowa usługa utrzymania czystości”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi sprzątania (wewnątrz i/lub na zewnątrz) budynku/ów, na powierzchni minimum 1 000,00 m2 każda, o wartości nie mniejszej niż po 150.000,00 zł brutto każdej z usług*.* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń, według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów
Dodano: 2024-01-29 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach biurowych IPN Oddział w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu oraz terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-01-10 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zimowe utrzymanie ciągów jezdnych, pieszych i parkingów na terenie Miasta Krasnystaw w 2023 r.
Dodano: 2023-12-27 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF
Dodano: 2023-11-11 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF (2)
Dodano: 2023-11-11 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2023-10-27 - Usługa sprzątania budynków PSM I stopnia w Świdniku
Dodano: 2023-10-09 - „Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Krytej Pływalni FALA””
Dodano: 2023-09-26 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-09-19 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-07-21