Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przy : 1) Urząd Miasta – przy ul. Sikorskiego 3-4, w Gorzowie Wielkopolskim, 2) Urząd Miasta – przy ul. Sikorskiego 5, w Gorzowie Wielkopolskim, 3) Urząd Miasta – przy ul. Teatralna 26, w Gorzowie Wielkopolskim, 4) Urząd Miasta – przy ul. Okólna 2, w Gorzowie Wielkopolskim, 5) Urząd Miasta – przy ul. Łokietka 22, w Gorzowie Wielkopolskim, 6) Urząd Miasta – przy ul. Kazimierza Wielkiego 1, w Gorzowie Wielkopolskim, 7) Urząd Miasta – przy ul. Jagiellończyka 10, w Gorzowie Wielkopolskim, 8) Urząd Miasta – przy ul. Myśliborska 34, w Gorzowie Wielkopolskim. 9) Pomoc Prawna – przy ul. Wawrzyniaka 4, w Gorzowie Wielkopolskim Wymagania zamawiającego w zakresie świadczenia usługi 1) wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przy użyciu własnych środków i sprzętu; 2) wykonawca stosować będzie środki czystości o bezspornie dobrej jakości, posiadające atest PZH, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wskazane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów; 3) wszystkie prace powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów; 4) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową realizację przedmiotu umowy; 5) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p. poż., jak i innych obowiązujących u Zamawiającego; 6) wykonawca jest zobowiązany do terminowego i należytego wykonywania usług i czynności będących przedmiotem umowy; 7) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kompletnego kierownictwa, odpowiedniej siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń w ilościach niezbędnych do terminowego i zgodnego z umową wykonania prac oraz usunięcia wad w przypadku ich stwierdzenia; 8) wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na bieżąco ładu i porządku oraz zabezpieczenia mienia znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego; 9) wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do należytego stanu pomieszczeń po zakończonej pracy; 10) do obowiązków pracowników Wykonawcy należy pobieranie i kwitowanie kluczy, jak i zdawanie ich po zakończonej pracy w biurze ochrony obiektu za pokwitowaniem; 11) wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane przez pracowników Wykonawcy z chwilą pobrania kluczy z biura ochrony obiektu, oraz ze skrzynek wydziałowych; 12) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 13) zamawiający wymaga aby wszelkie środki konieczne do wykonania usługi w tym czyszczące, konserwacyjne, dezynfekcyjne oraz wszelkie inne urządzenia niezbędne do wykonania zlecenia zabezpieczał Wykonawca; 14) wykonawca jest zobowiązany do stałego, ciągłego i nieprzerwanego zapewnienia pracownikom wykonującym przedmiot umowy zaopatrzenia w środki pozwalające na wykonanie w należyty sposób przedmiotu zamówienia; 15) Wykonawca zapewni jedną osobę do bieżącego utrzymania czystości w budynku przy ul. Sikorskiego 3-4 w godzinach funkcjonowania Urzędu. 16) wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza i na bieżąco, nieprzerwanie uzupełnia papier toaletowy, mydło w płynie i w pianie, worki do koszy na śmieci (materiał Wykonawcy). Szacunkowe zużycie roczne: • papier toaletowy – 7000 rolek; kolor biały, 3-warstwowy, surowiec celuloza, • ręczniki papierowe – w roli – kolor biały 100% celuloza – wysokość 19 cm, 2xklejone – 480 sztuk; • ręczniki papierowe w roli z adaptorem – kolor biały, średnica 19,5cm, wys. 20cm 2 warstwowe – 60 sztuk; • mydło w płynie – 65 butli (5 litrowych); • mydło w pianie – 45 kartoników (0,70 litra); • worki do koszy na odpady segregowane (kolor zielony, żółty, niebieski, brązowy, czarny- 65 litrów – zużycie ok. 4000 sztuk rocznie (na 1 kolor). 17) wykonawca wyposaża pracowników w jednolity ubiór roboczy z logo firmy Wykonawcy jednoznacznie identyfikujący pracowników firmy sprzątającej tzw. stroje firmowe oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji usługi; 18) przewidziane do realizacji usług sprzątania osoby:- posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, zostaną przeszkolone przez Wykonawcę z zasad bhp i w zakresie ryzyka zawodowego na stanowisku pracy; będą wyposażone w niezbędny do realizacji usługi, sprawny technicznie, spełniający wymogi bhp, nowoczesny sprzęt, jednolitą odzież ochronną, identyfikatory i dobrej jakości, przystosowane i przeznaczone do profesjonalnego sprzątania i utrzymania czystości, dopuszczone do obrotu środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia, posiadające wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty oraz spełniające normy, stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta, 19) wykonawca zatrudni osoby do wykonywania usługi o nienagannej opinii i miłej aparycji. Zarówno Wykonawca, jak i pracownicy świadczący usługę w obiektach Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego zobowiązani są do zachowania tajemnicy, co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach. Obowiązuje zakaz wynoszenia jakichkolwiek dokumentów z budynku Urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z Formularzem Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ) Wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 oraz w Załączniku Nr 3 w do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2)Dowód wniesienia wadium dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty; 3)Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 4)Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust.1 pkt.1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach