Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania części obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym

Sąd Rejonowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-303 Rzeszów, ul. gen. J. Kustronia 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 71 52 372 , fax. 17 71 52 493
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Rzeszowie
    ul. gen. J. Kustronia 4 4
    35-303 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 71 52 372, fax. 17 71 52 493
    REGON: 00032444100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania części obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w części obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie i na całej posesji wraz z parkingami Zamawiającego, w sposób dokładny, sprawny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków, które nie będą oddziaływać niszcząco na elementy pomieszczeń i ich wystrój. Opis czynności składających się na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca będzie wykonywał czynności własnym sprzętem, narzędziami oraz zapewni środki czystości dobrej jakości gwarantujące wysoki poziom usługi. 2. Zakupi na własny koszt materiały niezbędne do wykonywania następujących zadań tj. środki czyszczące, dezynfekujące, do mycia glazury, zapachowe, worki na śmieci, środki czystości w sanitariatach, papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, trawę do dosiewania trawników, nawóz do nawożenia trawy, piasek i sól do posypywania chodników. 3. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia będzie wykonywał pracę przy pomocy własnego personelu pod własnym nadzorem. 4. Wykonawca zapewnia serwis sprzątający w godzinach pracy Zamawiającego. 5. Co najmniej na jeden dzień przed rozpoczęciem przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu imienny wykaz osób, które będą wyznaczone do wykonywania usługi oraz osobę odpowiedzialną za nadzór i kontrolę nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie czynności porządkowe na posesji i parkingach oraz wewnątrz budynku należy wykonywać poza godzinami pracy Sądu nie dotyczy serwisu dziennego i odśnieżania, usuwania oblodzenia - które są uzależnione od opadów. 7. Bieżące odśnieżanie parkingów, dróg dojazdowych wewnętrznych, dziedzińców wewnętrznych, odśnieżanie, usuwanie oblodzeń - posypywanie piaskiem i solą chodników prowadzących do posesji jest uzależnione od opadów - czas reakcji przy opadach śniegu nie może być dłuższy niż 1 godzina. 8. Wykonawca niezwłocznie będzie informował wyznaczone osoby z Oddziału Gospodarczego o wszelkich widocznych nieprawidłowościach, jakie zauważy podczas wykonywania powierzonych czynności. 9. Wykonawca zapewni podczas wykonywania powierzonych czynności porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją powierzonych czynności i inne wyrządzone poprzez działania osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiąże się do zachowania tajemnicy które uzyska podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Zakres czynności składający się na przedmiot zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1. 13. Orientacyjne powierzchnie: 1) Sprzątanie pomieszczeń użytkowych o powierzchni około 6047,66 m2 w tym 34 sale rozpraw, 1 czytelnia akt o łącznej pow. około 2.089,72 m2, 28 pokojów narad o łącznej pow. około 355,98 m2, 34 pokoje świadków o łącznej pow. około 365,34 m2, 37 sanitariatów o pow. Około 331,71 m2, 4 pokoje śniadań o pow. około 46,76 m2, klatki schodowe, hol, korytarze i inne o pow. około 2858,15 m2, 6 wind osobowych odbywać się będzie codziennie w poniedziałki po godzinie 18:00 w pozostałe dni od wtorku do piątku po godzinie 15:15 2) Sprzątanie posesji (parkingów, chodników, powierzchni zielonej) o łącznej powierzchni 9145 m2 będzie obejmowało: utrzymanie porządku na posesji, w tym na parkingach pielęgnacja zieleni, koszenie trawników raz w tygodniu w okresie zimowym odśnieżanie i sypanie piaskiem chodników, parkingów. 14. Wykaz średniorocznego zużycia środków czystości w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie ul. g. J. Kustronia 4, podana ilość Lp. Nazwa asortymentu Ilość około 1 Ręczniki ZZ (karton 5000 listków) 150 kartonów 2 Papier toaletowy (23 cm średnicy -340 metrów) 1400 rolek 3 Mydło w płynie (pojemnik 5litr) 80 szt. 4 Worki 35 l 1800 szt. 5 Worki 60 l 3000 szt. 6 Worki 120l 2000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach