Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Elektronowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-668 Warszawa, Al. Lotników
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 487 700, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Elektronowej
Al. Lotników 32/46
02-668 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 487 700, , fax. -
REGON: 000038971 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ite.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa sprzatania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania budynków z podziałem na dwie części. Część 1: Kompleksowa usługa sprzątania budynków położonych przy Alei Lotników 32/46 w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Technologii Elektronowej w Warszawie. Część 2: Kompleksowa usługa sprzątania budynków położonych przy ulicy Okulickiego 5E w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Technologii Elektronowej w Piasecznie. I. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Powierzchnia do sprzątania (4 budynki dwupiętrowe, 1 budynek parterowy) - łączna powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 6.965 m2, z czego: • 1.844 m2 powierzchnie laboratoryjne, • 2.370 m2 stanowią powierzchnie biurowe, • 198 m2 toalety (25 pomieszczeń), • 108 m2 sale konferencyjne, • 1076 m2 korytarze, • 640 m2 klatki schodowe i schody, • 428 m2 pomieszczenia warsztatowe, • 116 m2 magazyny i pomieszczenia techniczne, • 71 m2 pomieszczenia socjalne, • 114 m2 recepcja i szatnie. Rodzaje powierzchni: - wykładzina obiektowa typu „Gamrat”, PCV – 2.848 m2, - terakota – 2.213 m2, - wykładzina obiektowa dywanowa – 668 m2, - drewniane panele podłogowe, podłogi drewniane – 824 m2, - posadzka betonowa – 412 m2, - 624 okna plastikowe, dwuskrzydłowe o łącznej powierzchni około 1684 m2. 2) Zakres przedmiotu zamówienia: • Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, • Odkurzanie i mycie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, laboratoriach i w pomieszczeniach biurowych, • Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu i brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów oraz balustrad, • Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury, • Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, • Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki, • Mycie okien. Zamawiający przez „mycie okien” uznaje: mycie dwustronnie szyb, ram, framug z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, a także mycie żaluzji, wertikali i rolet, • Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, • Okresowe sprzątanie wybranych pomieszczeń w ustaleniu z Zamawiającym, • Opróżnianie koszy na śmieci i koszy niszczarek oraz wynoszenie ich zawartości do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach i koszach niszczarek. II. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Powierzchnia do sprzątania - (2 budynki jednopiętrowe) - łączna powierzchnia do sprzątania wynosi około 2.663 m2, z czego: • 669 m2 stanowią powierzchnie biurowe, • 61 m2 toalety (7 pomieszczeń), • 260 m2 korytarze i klatki schodowe, • 245 m 2 pomieszczenia techniczne i korytarze serwisowe, • 48 m2 pomieszczenia socjalne, • 22 m2 szatnie, • 215 m2 laboratoria, • 1.000 m2 laboratoria powierzchnia czysta, • 143 m2 sala konferencyjna. Rodzaj powierzchni: - wykładzina zmywalna -1.125 m2, - gres - 476 m2, - panele - 62 m2, - wykładzina elektrostatyczna (powierzchnia czyta) -1.000 m2, - 13 okien PCV: rozwierane, jednoskrzydłowe o łącznej powierzchni około 35m2. 2) Zakres przedmiotu zamówienia: • Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, • Zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, laboratoriach i w pomieszczeniach biurowych, • Zmywanie podłóg w laboratoriach (pod nadzorem zamawiającego) o powierzchni czystej środkiem TRITON X100, który dostarczy Zamawiający, • Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu i brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów oraz balustrad, • Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury, • Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, • Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, żyrandoli, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki, • Mycie okien. Zamawiający przez „mycie okien” uznaje: mycie dwustronnie szyb, ram, framug z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, a także mycie żaluzji, wertikali i rolet, • Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, • Okresowe sprzątanie pomieszczeń zaplecza technicznego dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym, • Opróżnianie koszy na śmieci i koszy niszczarek oraz wynoszenie ich zawartości do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach i koszach niszczarek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie: - 4 000,00 PLN dla Części nr 1 - 1 000,00 PLN dla Części nr 2 może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH
Dodano: 2024-04-17 - Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
Dodano: 2024-04-16 - Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Dodano: 2024-04-15 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy stanowiących własność m.st. Warszawy (teren AN-7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
Dodano: 2024-04-09 - Usługa sprzątania obiektu w Brwinowie - 4 miesiące
Dodano: 2024-04-04 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy oraz terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-26 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
Dodano: 2024-03-26 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25