Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2674261, 2674262 , fax. 032 2674261, 2674262
- Data zamieszczenia: 2011-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.
ul. Krakowska 16 16
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 032 2674261, 2674262, fax. 032 2674261, 2674262
REGON: 27750841300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. mzbm.bedzin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm. samorządowej;Zarzadzanie na zlecenie.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa sprzątana i utrzymania w ciągłej czystości budynków komunalnych i terenów im przynależnych, będących w zarządzie i administracji Miejskiego Zakładu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Będzinie w Rejonach Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy Sprzątanie i utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych budynków (powierzchnie wspólnego użytkowania, tj. klatki schodowe, strychy, piwnice, pralnie, suszarnie, itp.) i terenów im przynależnych (chodników, przejść, bram przejazdowych, placów, podwórzy, dojść do trzepaków lub pojemników na odpady komunalne, tereny zieleni) w Rejonach Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2 i Nr 3. Szczegółowy zakres oraz wymagana krotność czynności niezbędnych do realizacji prac związanych z usługą sprzątania, utrzymania w ciągłej czystości budynków i terenów im przynależnych jak również czynności dodatkowych, które Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć na rzecz Zamawiającego w ramach umowy, określa Załącznik Nr 2 stanowiący integralną część SIWZ i równocześnie integralną część umowy. Zamówienie obejmuje: sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości klatek schodowych i korytarzy (wejść do klatek, schodów i spoczników, balustrad schodowych, lamperii, stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów podokiennych, grzejników, skrzynek na listy, rur instalacji wod-kan, co i gazowej, drzwiczek licznikowych i innych drobnych elementów wyposażenia klatek schodowych i korytarzy np. kloszy lamp w tym również kloszy lamp oświetlenia administracyjnego), sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości korytarzy piwnicznych i schodów do piwnic, sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń wspólnych: pralnie, suszarnie, strychy i inne pomieszczenia, sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości toalet wspólnych (na klatkach schodowych), sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości chodników, przejść, bram przejazdowych, placów, podwórzy, dojść do trzepaków i pojemników na odpady komunalne, sprzątanie i utrzymanie terenów zieleni, sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości miejsc wokół pojemników na odpady komunalne oraz dezynfekcję pojemników (zlokalizowanych na terenie posesji), opróżnianie koszy przy budynkach, w zakresie i krotnością określoną w Załączniku Nr 2 do SIWZ, wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości nie określonych powyżej, a wynikających z obowiązujących przepisów np usuwanie ogłoszeń, ulotek itp zamieszczonych bez zgody administratora, skuteczne doręczanie najemcom zawiadomień, upomnień, aneksów, rozliczeń, korespondencji, itp, dokonywanie odczytów wodomierzy indywidualnych i wodomierzy głównych (tzw budynkowych) i przekazywanie danych Zamawiającemu, zawiadamianie administratora właściwego dla lokalizacji budynku o uszkodzeniach instalacji wewnętrznych, przyłączy do budynków lub wadliwym działaniu urządzeń, zawiadamianie administratora właściwego dla lokalizacji budynku o przepełnionych lub uszkodzonych pojemnikach na odpady gospodarcze oraz zalegających (na strychach, w piwnicach) odpadach wielkogabarytowych i gruzu, zawiadamianie administratora właściwego dla lokalizacji budynku o przypadkach dewastacji budynku i znajdujących się w nim urządzeń oraz dewastacji elewacji i terenów przynależnych, zawiadamianie administratora właściwego dla lokalizacji budynku o przypadkach naruszenia regulaminu porządku domowego przez najemców oraz o przebywaniu na terenie posesji osób obcych, w tym osób bezdomnych, wywieszanie na klatkach schodowych regulaminów, ogłoszeń i innych informacji przekazanych do wywieszenia przez administratora właściwego dla lokalizacji budynku oraz flag przed świętem państwowym, Zawiadamianie administratora właściwego dla lokalizacji budynku o konieczności prześwietlenia lub usunięcia drzew stwarzających zagrożenie zdrowia lub mienia, przestrzeganie przepisów p poż i przepisów bhp na terenie budynków i terenach przynależnych, w zakresie i terminach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca zapewni niezbędne do wykonania usługi narzędzia, materiały, sprzęt, piasek lub inne materiały szorstkie do posypywania nawierzchni w okresie zimowym oraz środki czystości spełniające normy sanitarno - epidemiologiczne, posiadające atesty PZH, nie wydzielające drażniących zapachów. Wszystkie środki wykorzystywane przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. Wykonawca wyposaży osoby uczestniczące w realizacji niniejszego zamówienia w niezbędną, estetyczną odzież roboczą z logo firmy. Wszystkie odpady powstałe w czasie świadczenia usługi Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie papiery, śmieci, butelki, puszki, itp Wykonawca będzie segregował i umieszczał odpowiednio w pojemnikach na odpady komunalne, liście, po ich zgrabieniu, zapakowane w worki foliowe Wykonawca będzie wywoził w miejsce unieszkodliwiania odpadów w dniu ich zgrabienia, trawy Wykonawca będzie wywoził w miejsce unieszkodliwiania odpadów w dniu ich skoszenia. Zapis ten dotyczy również pielęgnacji żywopłotów, śnieg i błoto pośniegowe, w zależności od ich ilości i decyzji Zamawiającego Wykonawca będzie pryzmował i wywoził w miejsca do tego przeznaczone. Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości powierzchni wewnętrznych w godzinach 07:00 ÷ 15:00 w dni robocze dla Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości powierzchni zewnętrznych w okresie od 16 marca. ÷ 14 listopada (okres letni) w godzinach 07:00 ÷ 15:00 przez pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości powierzchni zewnętrznych w okresie od 15 listopada ÷ 15 marca. (okres zimowy) w dni robocze do godziny 06:30, w soboty, niedziele i święta w okresie opadów śniegu, wystąpienia gołoledzi lub błota pośniegowego do godziny 07:00 oraz powtarzał czynność w ciągu dnia jeśli zajdzie taka potrzeba. Zamawiający przyjmuje, że (okres zimowy) trwa 4 miesiące od 15 listopada do 15 marca niezależnie od stanu pogody i opadów atmosferycznych, doręczenia najemcom zawiadomień, upomnień, aneksów, rozliczeń, korespondencji, itp w dni robocze w godzinach 07:00÷15:00 i 16:30÷18:00. Zakres ilościowy Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 164 posesje. Ilość powierzchni do sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i terenów im przynależnych określa Załącznik nr 3 stanowiący integralną część SIWZ i równocześnie integralną część umowy. Wykazane w Załączniku Nr 3 do SIWZ powierzchnie przyporządkowane adresom, obejmują powierzchnie wszystkich obiektów znajdujących się na posesji (działce). Są to bowiem budynki wolno stojące, budynki w zabudowie zwartej bez oficyn oraz budynki z jedną lub dwoma oficynami przyporządkowanymi pod dany adres. Przedmiotowe budynki to w większości tzw (stare budownictwo), zlokalizowane w centrum miasta Będzina lub stanowiące jego dzielnice. Stan techniczny powierzchni do sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości dostateczny i dobry. Uwaga Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia powierzchni do sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości z chwilą: przekazania posesji w zarządzanie i administrowanie innemu administratorowi, zmiany statusu posesji z komunalnej na wspólnotę mieszkaniową, przekazanie posesji właścicielowi Uwaga Wykonawca może przejąć 6 pracowników (dozorców) od Zamawiającego, zgodnie z art. 23(1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21 poz 94 z późn. zm.). Deklaracja o przejęciu pracowników Zamawiającego lub brak takiej deklaracji nie będą miały wpływu na wynik postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 złotych (słownie złotych: dziewięć tysięcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Stadionu Miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Rychlińskiego 21
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Katowicach KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług porządkowania lokali stwarzających zagrożenie epidemiologiczne w obrębie budynków administrowanych przez Z.K. PGM w Chorzowie
Dodano: 2016-07-27 - CAŁOROCZNE UTRZYMANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ MYCIA WIAT PRZYSTANKOWYCH, TABLIC OGŁOSZENIOWYCH I ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
Dodano: 2016-07-26 - Usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego wokół Rejonu w Zawierciu przy ul. Towarowej 24 oraz pomieszczeń Obwodu Drogowego w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Drogowców 6 i Obwodu Drogowego w Szczekocinach przy ul. Żarnowieckiej 51
Dodano: 2016-07-26 - SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-28 - Usługa kompleksowego sprzątania siedziby NOSPR
Dodano: 2016-06-22 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, oraz w siedzibach oddziałów terenowych w: Gliwicach, ul. Mitręgi 2 i Częstochowie, ul. Kisielewskiego 18/28B
Dodano: 2016-06-15 - Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonach Administracji Domów Mieszkalnych nr 1, 2, 3 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-14 - Utrzymanie czystości w obiektach SCCS w Zabrzu
Dodano: 2016-04-14