Przetargi.pl
Kompleksowa usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4427314, 4427311 , fax. 061 4422152
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi
    ul. Poznańska 30 30
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4427314, 4427311, fax. 061 4422152
    REGON: 63982000400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Zamawiającego usług pralniczych (bielizny i odzieży ochronnej) wraz z dzierżawą bielizny, w okresie od podpisania umowy do 30.06.2015r. Szacunkowa roczna ilość prania wynosi: - ok. 15.000 kg prania bielizny będącej własnością Zamawiającego, - ok. 70.000 kg prania bielizny wydzierżawionej od Wykonawcy, - ok. 5.500 sztuk prania odzieży ochronnej będącej własnością Zamawiającego, - ok. 250 sztuk prania odzieży operacyjnej barierowej wydzierżawionej od Wykonawcy. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej odbywać się będzie zgodnie z: a) wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od rodzaju asortymentu prania, stopnia jego zabrudzenia i skażenia, b) technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia bezwzględnie przestrzegając w tym względzie zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Państwowego Zakładu Higieny [PZH], c) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U Nr 116 poz.985 ze zm.). 2) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli, w szczególności Państwowej Inspekcji Sanitarnej [PIS] i Państwowej Inspekcji Pracy [PIP]. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię PIS na świadczenie usług pralniczych oraz pozytywną opinię tego organu pod względem spełnienia warunków sanitarnych środków transportu, którymi Wykonawca będzie realizował odbiór i dostawę poszczególnych partii prania. Zamawiający w trakcie realizacji umowy zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia jeden raz na kwartał badań mikrobiologicznych czystości wypranej bielizny. 3) Kompleksowa usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej będąca przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje w zależności od rodzaju powierzonego asortymentu prania: - dezynfekcję, - pranie, - czyszczenie chemiczne, - krochmalenie, - suszenie, - maglowanie, - prasowanie, - bieżące reperacje, - segregację i pakowanie 4) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 98.31.00.00-9 (usługi prania i czyszczenia na sucho), 98.31.10.00-6 (usługi odbierania prania), 98.31.50.00-4 (usługi prasowania), 5) Kompleksowa usługa pralnicza bielizny i odzieży wraz z dzierżawą obejmuje asortyment używany przez wszystkie komórki organizacyjne Zamawiającego wymienione w pkt 12) Załącznika A do SIWZ. Poszczególne rodzaje asortymentu tekstyliów podlegających usłudze prania wraz z dzierżawą dostarczane będą przez Wykonawcę w określonych ilościach w zależności od zgłoszonych pisemnie potrzeb Zamawiającego terminie 14 dni od daty złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. Informacje pozwalające ustalić aktualne zapotrzebowanie ilościowe Zamawiającego oraz inne dane określające zakres zamawianej usługi przedstawia Załącznik A do SIWZ. 6) Wymogi Zamawiającego stawiane Wykonawcom w zakresie technologii wykonywania usługi: a) posiadanie: - aktualnych świadectw PZH (lub innej równoważnej instytucji z obszaru Unii Europejskiej) dopuszczenia do obrotu środków dezynfekcyjnych i piorących stosowanych przez Wykonawcę, - certyfikatów CE środków dezynfekcyjnych stosowanych przez Wykonawcę, b) oddzielne pranie następujących rodzajów asortymentu pralniczego: - pieluch, - bielizny noworodkowej, - fartuchów, - odzieży ochronnej, - bielizny operacyjnej, - mopów, ściereczek. c) posiadanie bariery higienicznej: - wydzielonej części brudnej i czystej - wydzielonego personelu części brudnej i czystej d) pranie chemiczne, e) pranie w zakresie temp.: od 40 stopni do 95 stopni C, f) dozowanie środków piorąco - dezynfekcyjnych poprzez automatyczne pobieranie tych środków w zależności od rodzaju pranej bielizny i odzieży oraz stopnia jej zabrudzenia i skażenia, g) kontrola ph ostatniego płukania, h) kontrola procesów prania, i) wydzielenie pralnic dla bielizny noworodkowej (dziecięcej) j) składanie czystej bielizny i odzieży: - sortowanie czystego prania z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, - składanie czystej bielizny szpitalnej w sposób wskazany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, - pakowanie bielizny płaskiej operacyjnej w szczelnie zamknięte opakowania foliowe odpowiedniej wytrzymałości w ilości 5 szt. lub 10 szt. w zależności od asortymentu, - opakowanie bielizny fasonowanej w worki foliowe odpowiedniej wytrzymałości i transport na wieszakach jezdnych, - opis poszczególnych pakietów bielizny winien uwzględniać: nazwę szpitala, komórkę szpitala, nazwę asortymentu, ilość sztuk oraz wagę, - opis odzieży fasonowanej winien uwzględniać: nazwę szpitala, oddział, nazwisko użytkownika, k) serwis bieliźniarski: naprawy, zszywanie, cerowanie, przyszywanie zamków guzików, troczków, itp. 7) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty plan (opis) technologii prania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania w trakcie realizacji zamówienia wizji lokalnych w zakładzie pralniczym Wykonawcy. 8) Odbiór brudnego prania będzie się odbywał jeden razy dziennie z właściwego Punktu Wymiany Bielizny (magazynu bielizny brudnej), w godzinach od 09.00 do 10.30. Dostarczanie czystego prania odbywać się będzie jeden raz dziennie do Punktu Wymiany Bielizny (magazynu bielizny czystej) od 07.00 do godz. 08.30. Usytuowanie Punktów Wymiany Bielizny (PWM), w których następować będzie wymiana brudnego i czystego prania: a) PWB przy Szpitalu Powiatowym w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicza 3, b) PWB przy Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Opalenicy przy ul. 27 Grudnia 2. 9) Czas wykonania usługi począwszy od odbioru partii brudnego prania z Punktu Wymiany Bielizny do dostarczenia do ww. Punktu czystego prania nie może przekroczyć 24 godzin. Czas wykonania usługi - w stosunku do odzieży i bielizny odebranej od Zamawiającego w soboty lub dni bezpośrednio poprzedzające dni świąteczne - nie może przekroczyć 48 godzin. Szczegółowy opis zamówienia i wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są w załączniku A i nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowotomyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach