Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 207 85 62 , fax. 32 207 85 78
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 207 85 62, fax. 32 207 85 78
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiareki powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów. 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu użytkowania urządzeń u Zamawiającego, w następujących lokalizacjach: - w gmachu przy ul. Ligonia 46 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Reymonta 24 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Wita Stwosza 7 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Sobieskiego 7 w Częstochowie; - w gmachu przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku Białej; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub zwiększenia lokalizacji urządzeń w Katowicach. 2.Obowiązki Wykonawcy: a.utrzymania kserokopiarek w stałej sprawności techniczno-użytkowej, b.dokonywania wszelkich przeglądów, napraw, konserwacji i ekspertyz na każde zlecenie Zamawiającego, c.prowadzenia istniejących kart serwisowych na rzecz Zamawiającego oddzielnie dla każdej kserokopiarki, d.comiesięcznego podawania odczytów stanów liczników kserokopiarek, na podstawie dokonywanych odczytów. W odczytach powinien uczestniczyć przedstawiciel Zamawiającego, e.wymiany elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji kserokopiarki wg wskazań producenta lub komunikatorów z kserokopiarek na elementy (części) dedykowane do danej kserokopiarki, f.każdorazowej utylizacji zużytych elementów (części zamiennych) i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. g.sporządzenia nieodpłatnej ekspertyzy technicznej każdej kserokopiarki, przed zakończeniem umowy z uwzględnieniem % zużycia, Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli wykonanego przeglądu lub naprawy, przez niezależny autoryzowany serwis (np. weryfikacja wymienionych części, sprawdzenie czy są oryginalne lub dedykowane dla danej kserokopiarki wg wskazań producenta. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania przeglądu lub naprawy zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej, w terminie 30 dni od daty przekazania ekspertyzy Wykonawcy. Jeżeli usługa nie zostanie wykonana w wyznaczonym terminie, wówczas Zamawiający może zlecić przedmiotową naprawę innemu autoryzowanemu podmiotowi, obciążając kosztami ekspertyzy i usługi Wykonawcę. 3.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi oraz użyte podczas przeglądów i napraw części. 4.System rozliczenia za przedmiot zamówienia polega na miesięcznych płatnościach za ilość wykonanych kopii osobno dla urządzeń czarno/białych i osobno dla urządzeń kolorowych. 5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do siwz. 6.Wykaz kserokopiarek i powielaczy cyfrowych oraz przewidywana ilość kopii w czasie trwania umowy dla danego modelu urządzenia stanowi załącznik nr 2 do siwz/nr 1 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-26 - Serwis kserokopiarek
Dodano: 2015-01-08 - Serwis i naprawę urządzeń biurowych w 2015 roku - pakiet HP
Dodano: 2014-12-15 - Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2015 roku.
Dodano: 2014-11-21 - Kompleksowe świadczenie usług serwisowych urządzeń drukująco - kopiujących Toshiba wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2014-06-05 - Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
Dodano: 2013-12-06 - Serwis i naprawa urządzeń biurowych wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru
Dodano: 2013-11-28 - Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji oraz podobnych usług dotyczących urządzeń i sprzętu biurowego w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Dodano: 2013-11-18 - Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów
Dodano: 2013-02-28 - Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w 2013 r.
Dodano: 2013-01-10