Przetargi.pl
Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu użytkowania urządzeń u Zamawiającego, w następujących lokalizacjach: - w gmachu przy ul. Ligonia 46 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Reymonta 24 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Wita Stwosza 7 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Sobieskiego 7 w Częstochowie; - w gmachu przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku Białej; - w gmachu przy ul. 3 Maja 31 w Rybniku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub zwiększenia lokalizacji urządzeń w Katowicach. 3. Wykonawca wykona przegląd okresowy lub naprawę urządzenia, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przeglądu okresowego lub naprawy urządzenia drogą telefoniczną lub e-mailową, w terminie 1 dnia licząc od dnia zgłoszenia, w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30. 4. W przypadku konieczności wykonania przeglądów okresowych lub napraw, których czas trwania będzie dłuższy niż określony w pkt 2, termin ich wykonania zostanie każdorazowo ustalony z Zamawiającym. 5. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie urządzenia do przeglądu okresowego lub naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz będzie ponosił pełną odpowiedzialność za urządzenie w fazie demontażu, transportu, przeglądu lub naprawy oraz ponownego montażu. 6. Na czas przeglądów okresowych lub napraw, o których mowa w pkt 3 i 4, Wykonawca na życzenie Zamawiającego dostarczy bez dodatkowej odpłatności urządzenia zastępcze, równoważne serwisowanym lub naprawianym urządzeniom, gotowe do pracy przez cały czas trwania przeglądu okresowego lub naprawy (bez papieru). 7. Pod pojęciem urządzenie równoważne rozumie się urządzenie posiadające funkcje i parametry nie gorsze niż urządzenie podlegające przeglądowi lub naprawie. 8. Do naprawy Wykonawca zastosuje oryginalne, nowe części zamienne, zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania odpadów powstałych w związku z wykonywanym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Wykonawca ma obowiązek każdorazowego odbioru zużytych części po ich wymianie. 10. Wykonawca jest zobowiązany w okresie obowiązywania umowy do utrzymania urządzeń w stałej sprawności technicznej, zgodnie z zaleceniami i normami technicznymi określonymi przez producenta urządzenia. 11. Po wykonaniu każdej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia protokołu z przeglądu/naprawy urządzenia, zawierającego datę, wyszczególnienie wykonanych czynności i wymienionych części, opatrzonego pieczęcią i podpisem osoby serwisującej, który będzie stanowił część składową książki serwisowej urządzenia. 12. Do odbioru wykonanych przez Wykonawcę usług upoważniona jest osoba odpowiedzialna za sprzęt w danym Wydziale lub Referacie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, wskazana przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi oraz użyte podczas przeglądów i napraw części. 14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania pierwszego odczytu liczników najpóźniej w pierwszym dniu po podpisaniu umowy. W pierwszym odczycie będzie uczestniczył przedstawiciel Zamawiającego. 15. Zamawiający zobowiązuje się do wykonywania comiesięcznych odczytów liczników urządzeń i przekazywania ich Wykonawcy w celu wystawienia faktury. W odczytach powinien uczestniczyć przedstawiciel Wykonawcy. 16. Zapłata za przedmiot umowy będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę na podstawie raportu miesięcznego, zatwierdzonego bez zastrzeżeń przez obie Strony, zawierającego osobno dla wszystkich urządzeń czarno/białych i osobno dla wszystkich urządzeń kolorowych: ilość wykonanych kopii i wydruków oraz liczbę pełnych jednostek rozliczeniowych na koniec miesiąca. 17. Kwota do zapłaty będzie wynikała z iloczynu liczby pełnych jednostek rozliczeniowych i ceny netto za jednostkę rozliczeniową, powiększonego o podatek VAT - osobno dla wszystkich urządzeń czarno/białych i osobno dla wszystkich urządzeń kolorowych. 18. Liczba jednostek rozliczeniowych będzie zaokrąglana w dół. Będzie wynikała z różnicy stanów liczników urządzeń między ostatnim i bieżącym odczytem, powiększonej o ewentualną liczbę kopii z poprzedniego miesiąca (pozostałej z zaokrąglenia liczby jednostek rozliczeniowych w dół), przeliczonej do pełnej liczby jednostek rozliczeniowych. 19. Wykaz urządzeń: zgodnie z opisem zawartym w pkt III siwz. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby sprzętu objętego przedmiotem zamówienia, np. w związku z zużyciem, sprzedażą itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach