Przetargi.pl
Kompleksowa usługa mycia okien wraz z żaluzjami i ścian szklanych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5212773, 5212888, 5212214 , fax. 22 6289785, 5212697
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11 11
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, fax. 22 6289785, 5212697
    REGON: 00031915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa mycia okien wraz z żaluzjami i ścian szklanych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa mycia okien wraz z żaluzjami i ścian szklanych w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości, zlokalizowanych w Warszawie przy Al. Ujazdowskich 11 oraz przy Chopina 1, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Czerniakowskiej 100, ul. Zwycięzców 34 i Pięknej 1b. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie etapami w latach 2013-2015 zgodnie z harmonogramem zawartym w § 3 wzoru umowy oraz w tabeli nr 2 zał. nr 1 do wzoru umowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. W trakcie realizacji umowy wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługę składającą się z 6 etapów, gdzie w ramach każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do umycia: a) 1179 okien o łącznej powierzchni 4294,08 m2; b) 841 m2 żaluzji aluminiowych; c) 762 m2 powierzchni ścian szklanych. Określenie wielkości mytych powierzchni odnosi się tylko do jednej ich strony (w przypadku okien podwójnych wielkość powierzchni została odpowiednio zwiększona). 5. W ramach każdego z etapów usługa związana z realizacja przedmiotu zamówienia obejmować będzie: a) mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych okien i ścian szklanych; b) mycie ram okiennych wewnętrznych i zewnętrznych; c) mycie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych; d) dwustronne mycie żaluzji aluminiowych, e) mycie klamek 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i środków. 7. Wszystkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości, wykonywane będą przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia. 8. Wykonawca realizować będzie przedmiot umowy w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.00. 9. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie stosował wodę z dodatkiem łagodnego detergentu. Powierzchnie po umyciu zostaną wytarte do sucha. Wykonawca podczas realizacji usługi nie będzie stosował środków zawierających cząsteczki ścierne bądź chemicznie aktywne, np. rozpuszczalniki organiczne, amoniak itp. 10. Wykonawca zapewni wykonanie prac związanych z realizacją przedmiotu umowy przez osoby, które nie były skazane za przestępstwa umyślne. 11. Wykonawca, na co najmniej 5 dni przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy przedstawi Zamawiającemu listę osób skierowanych do wykonywania prac. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do wykonania przedmiotu umowy osób, których wstęp na teren obiektów Zamawiającego, służby ochrony Zamawiającego uznają za niepożądany bez podania uzasadnienia. Wykonawca będzie zobowiązany do wyznaczenia innej osoby na miejsce osoby niedopuszczonej do wykonywania prac. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało odszkodowanie od Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909113009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach