Przetargi.pl
Usługa mycia okien z szybami zespolonymi, okien czteroskrzydłowych , z utrudnionym dostępem oraz metodą alpinistyczną wraz z framugami i parapetami w budynkach podległych pod Biuro Socjalne UW na okres 2 lat

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia okien z szybami zespolonymi, okien czteroskrzydłowych , z utrudnionym dostępem oraz metodą alpinistyczną wraz z framugami i parapetami w budynkach podległych pod Biuro Socjalne UW na okres 2 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien z szybami zespolonymi, okien czteroskrzydłowych, z utrudnionym dostępem oraz metodą alpinistyczną wraz z framugami i parapetami w budynkach podległych pod Biuro Socjalne UW na okres 2 lat. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia dostępny na stronie www.uw.edu.pl. 3. Łączna powierzchnia okien do mycia wynosi 29 358,86 m2 , w tym: 1) okna zespolone - 23.872,12 m2 2) okna 4-skrzydłowe - 770,18 m2 3) okna z utrudnionym dostępem - 1.678,96 m2 4) okna do mycia metodą alpinistyczną (mycie jednostronne z zewnątrz, strona wewnątrz mycie tradycyjne/ z utrudnionym dostępem) -3037,60 m2 4. Przez usługę umycia 1m? okna należy rozumieć umycie 1m? z obu stron, wewnętrznej i zewnętrznej ( dwustronne), a w przypadku okien czteroskrzydłowych czterostronne wraz z framugami wewnętrznymi i zewnętrznymi i parapetami. 5. Stopień trudności w wykonywaniu usługi jest zróżnicowany: w tym również, okna z utrudnionym dostępem oraz okna do mycia metodą alpinistyczną. Należy uwzględnić konieczność korzystania ze sprzętu do prac na wysokości. 6. Usługa obejmuje mycie okien z obu stron, wewnętrznej i zewnętrznej ( dwustronne), a w przypadku okien czteroskrzydłowych czterostronne. 7. Usługi wykonywane będą w czynnych budynkach. 8. Wykonawcy zobowiązani są do: 1) zapoznania się z przedmiotem zamówienia, 2) utrzymania porządku w miejscu wykonywania zamówienia, 3) wykonywania usługi w godzinach pracy administracji danego obiektu po uzgodnieniu z kierownikiem obiektu 9. Usługi muszą być wykonywane zgodnie z należyta starannością, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów, w szczególności bhp i p.poż. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odpowiedniego sprzętu oraz środków do wykonywania usługi. Stosowane środki muszą posiadać polskie atesty i być dopuszczone na rynku krajowym. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług oraz zastosowanych środków. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca po każdym zakończeniu prac stanowiących całość danego Etapu wg Umowy wystawi faktury VAT na poszczególne obiekty objęte usługą. 14. Na podstawie art. 29 ust 4 (oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 9 lit d) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (pełny etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę minimum (1) jednej osoby posiadającej uprawnienia opisane w ust. 14, wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia na mycie okien. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany przeznaczyć do realizacji zamówienia co najmniej 5 osób (1 kierownik grupy oraz 4 pracowników), w tym co najmniej 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę - patrz również art. 4 § 3 ust. 3pkt 3 SIWZ. 15. Osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę (pełny etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę, o której mowa w ust.13 powinna posiadać jedne z niżej wymienionych uprawnień: - kierownik grupy, który będzie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, kierował i nadzorował wykonywanie usługi; - pracownik do przeprowadzania prac wysokościowych na elewacjach budynków BUW posiadające aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów oraz mającą uprawnienia do wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym (ukończony kurs/szkolenia z zakresu wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym); - pracownik posiadający aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 1 m.; 16. Pozostałe wymagania, w szczególności uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań są określone we wzorze umowy (Rozdział III SIWZ). 17. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 18. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie (poniedziałek - piątek) w godzinach od 9:00 - 13:00 z: 1) Dom Studenta nr 1 - p. Piotr Łowicki - tel. 22 55 47 471 2) Dom Studenta nr 2 - p. Emilia Jasińska - tel. 22 55 48 100 3) Dom Studenta nr 3 - p. Agnieszka Ilczuk - tel. 22 55 30 001 4) Dom Studenta nr 4 - p. Agnieszka Matyjasiak - tel. 22 55 49 202, 5) Dom Studenta nr 5 - p. Beata Piątkowska - tel. 22 55 33 011, 6) Dom Studenta nr 6 - p. - Monika Rot - tel. 22 55 49 401 7) Obiekt świadczący usługi hotelarskie SOKRATES - p. Ewa Kiełtyka - tel. 22 55 33 520, 8) Obiekt świadczący usługi hotelarskie HERA - p. Sylwia Kulińska - tel. 22 55 31 005, 9) Dom Pracownika Naukowego - p. Iwona Borowska - tel. 22 55 33 700. 19. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909113009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopii przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 SIWZ. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z opisem tytułu przelewu: wadium i numer postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach