Przetargi.pl
Kompleksowa usługa mająca na celu ochronę oraz utrzymanie porządku na terenie budynku oraz posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu w okresie od 09.01.2020 roku do 07.01.2021 roku

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, Januszowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 607 356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    Januszowicka 15 a
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 607 356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa mająca na celu ochronę oraz utrzymanie porządku na terenie budynku oraz posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu w okresie od 09.01.2020 roku do 07.01.2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od 09.01.2020 roku do 07.01.2021 roku następujących usług: 1.1. usługi dozorowe: 1.1.1. dozór budynku przez bezpośrednią ochronę fizyczną, 1.1.2. monitoring systemów sygnalizacji włamania, 1.1.3. monitoring systemów sygnalizacji pożaru, 1.1.4. konserwacja urządzeń systemów alarmowych; 1.2. usługi porządkowe: 1.2.1. utrzymanie porządku w budynku, 1.2.2. utrzymanie porządku na posesji budynku, 1.2.3. utrzymanie porządku na parkingu i na drodze dojazdowej, 1.2.4. konserwacja terenów zielonych; 1.3. usługi odśnieżania: 1.3.1. odśnieżanie parkingu i drogi dojazdowej: odśnieżanie w pryzmy, posypywanie piaskiem, posypywanie solą, wywóz śniegu z terenu parkingu oraz drogi dojazdowej, 1.3.2. usuwanie śniegu z dachu budynku, 1.3.3. usuwanie sopli lodowych z obróbek blacharskich dachu, parapetów i innych elementów elewacji budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 600,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony osób i mienia, tj. aktualną koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018. r. poz. 2142).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony po otwarciu ofert na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.zim.wroc.pl/przetargi.html) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert oraz wzór. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, dopuszcza się złożenie powyższego oświadczenia wraz z ofertą, o treści zgodnej z treścią formularza stanowiącego załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach