Przetargi.pl
Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej oraz zdrowotnej osób uczestniczących w projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Tytuł projektu.: Zmień swoje życie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 675 55 17 , fax. 48 675 55 17
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 675 55 17, fax. 48 675 55 17
    REGON: 67199761100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej oraz zdrowotnej osób uczestniczących w projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Tytuł projektu.: Zmień swoje życie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej, oraz zdrowotnej osób uczestniczących w projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Tytuł projektu.: Zmień swoje życie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Zamówienie obejmuje realizację trzech Etapów Etap I WARSZTATY PSYCHOLOGICZNE Z ZABIEGAMI REHABILITACYJNYMI 1) Etap I obejmuje organizowanie 10-dniowego pobytu na warsztatach psychologicznych połączonych z zajęciami rehabilitacyjno - aktywizacyjnymi nad morzem dla 13 osób niepełnosprawnych ( w tym 5 K, 8 M,) wraz z 2 opiekunami (łącznie 15 osób) obejmujących zabiegi rehabilitacyjne, psychologiczne warsztaty grupowe i wsparcie indywidualne. Osoby niepełnosprawne są uczestnikami projektu Zmień swoje życie, ze schorzeniami m. in: narządu ruchu, narządu wzroku, z niepełnosprawnością intelektualną, neurologiczną, chorobą psychiczną, epilepsją, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z innymi schorzeniami niż wymienione, np. zaburzenia mowy i słuchu i głosu 2) CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85312500-4 Usługi rehabilitacyjne, 55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe, 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 3) Termin realizacji Etapu I: 21 - 30 lipca 2012r. 4) Czas trwania usługi - 10 dni Zamówienie obejmuje: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych i indywidualnego wsparcia psychologicznego przez psychologa zapewnionego przez Wykonawcę dla 13 uczestników w wymiarze 5 godzin dziennie w ciągu 9 dni roboczych ( razem 45 godzin). 2) Zorganizowanie 10 dniowego pobytu na zajęciach rehabilitacyjno - aktywizacyjnych dla 13 osób niepełnosprawnych i 2 opiekunów zapewnionych przez Zamawiającego w ośrodku wypoczynkowym położonym nad morzem, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, narządu wzroku, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, epilepsją, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z innymi schorzeniami niż wymienione, np. zaburzenia mowy i słuchu i głosu. 3) Zapewnienie pokoju/sali do spotkań psychologa z osobami niepełnosprawnymi w ramach wsparcia grupowego i indywidualnego. Pokój musi być udostępniony przez 9 dni roboczych w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w wymiarze 5 godzin dziennie - łącznie 45 godzin. 4) Zapewnienie sali do przeprowadzenia psychologicznych warsztatów grupowych przeznaczonej do jednorazowego użytkowania przez minimum 13 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, z możliwością bezpiecznego podłączenia sprzętu audio-video. Sala musi być udostępniona przez 9 dni roboczych w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w wymiarze 5 godzin dziennie. Zajęcia poprowadzi psycholog, o którym mowa w ust. 1. 5) Odległość ośrodka od morza maksymalnie 500m. 6) Zakwaterowanie osób niepełnosprawnych z opiekunami w pokojach 2, 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki 7) Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka. 8) Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska) 9) Zajęcia rehabilitacyjne w formie zabiegów rehabilitacyjnych dla niepełnosprawnych uczestników pobytu (3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia). Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: kinezyterapia, masaże, hydroterapia, fizykoterapia, ciepłolecznictwo, światłolecznictwo, inhalacje ultradźwiękowe, terapia zajęciowa, muzykoterapia, 10) Zapewnienie bezpłatnej bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej, znajdującej się na terenie ośrodka ,w tym: - basen rekreacyjny, - infrastruktura sportowa (boiska) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego. - teren ośrodka bezpieczny - bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska) 11) Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 12) Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu (13 osób), jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. 13) Wykonawca zapewni dostęp do stołówki, bazy rehabilitacyjnej, wypoczynkowo-rekreacyjnej i sal do prowadzenia zajęć 14) Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy pobytu (pokoje, stołówka, sale do zajęć itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych, naklejek dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). 15) Wykonawca zapewni transport uczestników projektu z Przysuchy do miejsca realizacji usługi wraz z powrotem. 16) Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków podczas pobytu na warsztatach oraz przejazdu w obie strony 17) Wykonawca udokumentuje przebieg szkolenia w formie fotografii min. 30 szt. oraz przekaże je Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej ze szczegółowym opisem. ETAP II WYJAZD AKTYWIZACYJNO-SZKOLENIOWY 1) Nazwa usługi: Wyjazd aktywizacyjno - szkoleniowy dla 7 wychowanków rodzin zastępczych w wieku od 15 do 25 w tym 2 Ch i 5 Dz będących uczestnikami projektu Zmień Swoje Życie wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przysusze. CPV: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego, 80562000-1Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy, 60100000-9Usługi w zakresie transportu drogowego, 63511000-4 Organizacja wycieczek, 2) Termin realizacji Etapu II: 14 - 23 sierpnia 2012r. 3) Czas trwania usługi - 10 dni, 4) Liczba godzin szkolenia w ramach udzielonego zamówienia: 40 godzin łącznie - w tym dla poszczególnych modułów: I MODUŁ : Trening Komunikacji Społecznych w zakresie rozwoju osobistego, uczenia się optymizmu, asertywności, radzenia sobie ze stresem, komunikacji, zajęcia podnoszące kompetencje życiowe - 25 godzin II MODUŁ : Szkolenie pierwszej pomocy mające na celu nabycie umiejętności zachowania się w sytuacjach kryzysowych, podwyższenie samooceny i poczucia własnej wartości i przydatności innym ludziom - 15 godzin Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 5) Miejsce przeprowadzenia: Miejscowość położona w Karkonoszach, powiat jeleniogórski, woj. Dolnośląskie. Ośrodek, w którym mają być zakwaterowani w ramach zamówienia uczestnicy szkolenia ma być wyposażony w salę szkoleniową wyposażoną w stoliki, krzesła dla 7 uczestników, zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć ( kawa, herbata , ciastka, zimne napoje ) w ilości adekwatnej do ilości osób, posiadać 2-4-osobowe pokoje z łazienkami oraz miejsce spożywania posiłków. Wykonawca zapewni uczestnikom całodzienne wyżywienia: minimum 3 posiłki dziennie w tym obiad składający się z 2 dań. 6) Wykonawca ubezpiecza 7 uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z pobytem na szkoleniach oraz w drodze do i z miejsca szkoleń. 7) Wykonawca zapewnia kadrę z wykształceniem: instruktora pierwszej pomocy i psychologa. 8) Zapewnia bezpłatne materiały szkoleniowe 9) Wykonawca zapewni opiekę nad uczestnikami, ze szczególnym uwzględnieniem nieletnich uczestników w trakcie całego pobytu. 10) Wykonawca zapewnia dla 7 uczestników zajęcia podnoszące kompetencje życiowe i społeczne w tym: - wycieczka statkiem po Odrze z przewodnikiem i dodatkowymi atrakcjami (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), - całodzienne zwiedzanie Wrocławia z przewodnikiem i dodatkowymi atrakcjami (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), - zwiedzanie sztolni Walimskich, skalnego miasta na Szczelincu Wielkim oraz Błędnych Skał - uczestnictwo w minimum jednej imprezie kulturalnej ( np. spektakle teatralne, koncerty, seanse kinowe itp.) - zwiedzanie świątyni Wang i wycieczka na Śnieżkę z przewodnikiem i dodatkowymi atrakcjami , - całodzienna wycieczka do Pragi z przewodnikiem i dodatkowymi atrakcjami(wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), - Wykonawca zapewni bilety wstępu na zwiedzane obiekty i wycieczkę statkiem dla wszystkich uczestników. 11.Wykonawca zapewni transport uczestników projektu do miejsca realizacji usługi wraz z powrotem 12. Wykonawca udokumentuje przebieg szkolenia w formie fotografii min. 30 szt. Oraz przekaże je Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej ze szczegółowym opisem. 13. Opracowanie szczegółowego harmonogramu wyjazdu przed podpisaniem umowy. ETAP III WYJAZD INTEGRACYJN0 - SZKOLENIOWY 1) Nazwa usługi: Wyjazd integracyjny obejmujący wsparcie grupowe dla 7 wychowanków rodzin zastępczych w wieku od 15 do 25 lat , w tym 2 CH, 5 Dz. oraz zajęcia aktywizacyjno-szkoleniowe dla 13 niepełnosprawnych ( 5 K, 8 M )oraz 6 osób z otoczenia będących ich opiekunami oraz jednym opiekunem grupy zapewnionym przez Zlecającego. Wychowankowie i osoby niepełnosprawne są uczestnikami projektu Zmień Swoje Życie wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przysusze. CPV: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego, 80562000-1Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy, 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego, 63511000-4 Organizacja wycieczek, 2) Termin realizacji Etapu III: 15 - 18 września 2012r. 3) Czas trwania usługi - 4 dni 4) Liczba godzin szkolenia dla 13 osób niepełnosprawnych w ramach udzielonego zamówienia: Szkolenie pierwszej pomocy ma na celu nabycie umiejętności zachowania w sytuacjach kryzysowych, podwyższenie samooceny i poczucia własnej wartości i przydatności innym ludziom - 15 godzin Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 5) Miejsce przeprowadzenia usługi: Miejscowość położona nad morzem. Ośrodek w którym mają być zakwaterowani w ramach zamówienia uczestnicy szkolenia ma być przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych . Wyposażony w salę szkoleniową, posiadać 2-4-osobowe pokoje z łazienkami oraz miejsce spożywania posiłków. Wykonawca zapewni uczestnikom całodzienne wyżywienia: minimum 3 posiłki dziennie w tym obiad składający się z 2 dań. 6) Wykonawca ubezpiecza 27 uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z pobytem na szkoleniach oraz w drodze do i z miejsca szkoleń. 7) Wykonawca zapewnia kadrę z wykształceniem: instruktora pierwszej pomocy. 8) Zapewnia bezpłatne materiały szkoleniowe 9) Wykonawca zapewni opiekę nad uczestnikami szkoleń, ze szczególnym uwzględnieniem nieletnich uczestników w trakcie całego pobytu. 10) Wykonawca zapewnia zorganizowanie zajęć integracyjnych oraz zajęć podnoszących kompetencje życiowe i społeczne w tym : - wycieczka statkiem po Zatoce Gdańskiej z przewodnikiem - zwiedzanie Półwyspu Helskiego połączonego z wizytą w fokarium (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), - min. 2 wyjścia na imprezy kulturalne (koncerty organowe w Katedrze Oliwskiej/Filharmonia Bałtycka/teatralne/filmowe) - zwiedzanie Gdańska połączonego z wizytą na Westerplatte (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), - zwiedzanie Muzeum Morskiego w Gdyni Połączone z wizytą na Darze Pomorza oraz w gdyńskiej marinie i centrum miasta. 11. Wykonawca zapewni bilety wstępu na zwiedzane obiekty i wycieczkę statkiem dla wszystkich uczestników. 12.Wykonawca zapewni transport uczestników projektu do miejsca realizacji usługi wraz z powrotem, 13. Wykonawca udokumentuje przebieg szkolenia w formie fotografii min. 30 szt. Oraz przekaże je Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej ze szczegółowym opisem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach