Przetargi.pl
Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowania i dostarczania posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej

Dzienny Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Morcinka 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 7033
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzienny Dom Pomocy Społecznej
    ul. Morcinka 15 15
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 7033
    REGON: 24197585800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddpsdg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowania i dostarczania posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej - zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Przedmiot zamówienia: 1) Przewidywana ilość pensjonariuszy z pełnym wyżywieniem tj. śniadanie, obiad 2 -daniowy wynosi 120 osób dziennie (ilość posiłków określana w niniejszym punkcie SIWZ będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej). 2). Posiłki będą dostarczane pod adres: - Dzienny dom Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Morcinka 15, - Dzienny dom Pomocy Społecznej Filia Nr 1 w Dąbrowie Górniczej ul. Korczaka 9a, - Dzienny Dom Pomocy Społecznej Filia Nr 2 w Dąbrowie Górniczej ul. Jaworowa 4a. 3).Godziny dostarczane posiłków: - śniadanie od godz. 7.30 do 8.30, - obiad od godz. 12.00 - 13.30. Usługa obejmuje przygotowanie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, dowóz posiłków własnym transportem codziennie od poniedziałku do piątku. Posiłki będą dostarczane do wyżej wymienionych jednostek w ściśle ustalonych godzinach.4) Wykonawca przygotuje posiłki (śniadanie i obiad 2- daniowy) dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej określonych w pkt. 2. 5) Wykonawca będzie dostarczał z tygodniowym wyprzedzeniem jadłospis na kolejny tydzień. 6) W razie nagłej zmiany jadłospisu wymagana jest telefoniczna, pisemna lub przekazana za pomocą faksu akceptacja Zamawiającego. 7) Posiłki muszą być świeże, I gatunku i przygotowane przez Wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniajacych normy jakości produktów spożywczych uwzględniając gramaturę określoną w przedstawionym 4 -tygodniowym jadłospisie, stanowiącym załącznik nr 4 i 4a do niniejszego SIWZ. 8) Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu - instant (np. zupy w proszku sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.) 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w jadłospisie jeden raz w tygodniu potraw sezonowych typu: makaron z truskawkami lub jagodami, pierogi z truskawkami lub jagodami, knedle ze śliwkami, leczo z cukinią, młode ziemniaki z koperkiem, jajkiem sadzonym i kefirem itp. 10) Wykonawca określi cenę codziennego posiłku tj. śniadania + 2-daniowy obiad na podstawie przedstawionego 4-tygodniowego jadłospisu tygodniowego, określonego w załączniku nr 4 do SIWZ oraz cenę za przygotowanie i dostarczenie okolicznościowych posiłków z okazji uroczystości organizowanych dla klientów DDPS, takich jak: Zabawa karnawałowa, Jesienna Biesiada Plenerowa, których przedstawiony jadłospis został określony w załączniku 4a do SIWZ. W dniach, w których będą organizowane wyszczególnione imprezy okolicznościowe, o których mowa w niniejszym punkcie, oprócz posiłku codziennego (tj. śniadanie i 2- daniowy obiad), Wykonawca dostarczy dodatkowo catering na imprezę okolicznościową zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem przez dana komórkę organizacyjną DDPS, w ilości osób określonej w zapotrzebowaniu. Cena za usługę w dzień organizowania imprezy obejmuje łącznie cenę za śniadanie, 2-daniowy obiad oraz cenę za catering na imprezę okolicznościową, wyszczególnioną w ofercie cenowej. 11) Wyjątek stanowią imprezy okolicznościowe: Śniadanie Wielkanocne oraz Kolacja Wigilijna, które Wykonawca wyceni odrębnie na podstawie przedstawionego jadłospisu określonego w załączniku nr 4b do SIWZ. W dniach organizowania imprezy, o której mowa w niniejszym punkcie catering będzie obejmował posiłki okolicznościowe, ujęte przykładowo w załączniku 4b do niniejszej SIWZ. Cena za dostarczony catering będzie zgodna z ceną ofertową, określoną w ofercie. (W tym przypadku nie będzie dostawy śniadania i obiadu 2- daniowego). 12) W przypadku organizowania imprez okolicznościowych dopuszcza się zmianę godzin dostarczania posiłków, jednak po wcześniejszym ustaleniu godzin dostawy z Zamawiającym. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia diet lekkostrawnych dla wyodrębnionej grupy pensjonariuszy. 14) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności. 15) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad dotyczących przygotowywania i dostarczania posiłków zgodnie z wymogami i przepisami SANEPIDU. 16) Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym środkiem transportu i na własny koszt. 17) Środek transportu musi być dopuszczony ważną decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków. 18) Pracownicy, którzy będą dostarczać posiłki, winni posiadać odzież ochronną zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi. 19) Naczynia transportowe (termosy) muszą być przeznaczone tylko do tego celu, muszą być szczelnie zamknięte, nieuszkodzone, zapewniające utrzymanie właściwej jakości i temperatury potraw. 20) Mycie i dezynfekcja naczyń transportowych (termosów), w których dostarczana będzie żywność należy do Wykonawcy. Zamawiający zwróci Wykonawcy ze śniadania po dostarczeniu obiadu w danym dniu, zaś z obiadu w dniu następnym po dostarczeniu śniadania. 21) Wykonawca dostarczy nieodpłatnie Zamawiającemu pojemniki na odpady. Wykonawca zobowiązany jest codziennie usuwać ewentualne pozostałości jedzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i poddania ich utylizacji na własny koszt. 22) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania uprawnień, odpowiednich kwalifikacji i warunków do odpowiedniego wykonania przedmiotu umowy. 23) Zamawiający będzie informował o zmianie ilości zamówionych posiłków z jednodniowym wyprzedzeniem, nie później niż do godziny 13.00. 24) Zamawiający potwierdzi każdego dnia ilość dostarczonych posiłków. 25) Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół) lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu. 26) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbki każdej składowej części potrawy z dostarczonej partii żywności w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia badań laboratoryjnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 27) Zapłata będzie realizowana za faktyczną ilość wydanych posiłków zgodnie z listą dostarczonych posiłków na koniec miesiąca, odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej jw. 28) W kosztach usługi należy ująć imprezy okolicznościowe, o których mowa w pkt. 8 i 9 niniejszego rozdziału, organizowane przez każdą komórkę organizacyjną wymienioną w pkt. 2. 29) Merytoryczny sposób rozliczania i wydawania posiłków będzie uzgodniony z odpowiedzialnym w tym zakresie pracownikiem DDPS wyznaczonym przez Zamawiającego. 30) Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia kontroli poprawności realizacji postanowień umowy, udostępnienia Zamawiającemu niezbędnych dokumentów i informacji w tym celu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddpsdg.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach