Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Baniach Mazurskich

Gmina Banie Mazurskie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-520 Banie Mazurskie, Konopnickiej
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6157172, 6157178 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Banie Mazurskie
    Konopnickiej 26
    19-520 Banie Mazurskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6157172, 6157178, fax. -
    REGON: 79067118800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbaniemazurskie.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Baniach Mazurskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac poprawiających efektywność energetyczną budynku Urzędu Giny w Baniach Mazurskich, przy ul. Konopnickiej 26, 19-520 Banie Mazurskie, na dz. nr geod. 329/8, obręb Banie Mazurskie. W wyniku realizacji prac nastąpi kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej. Inwestycja obejmuje: 1. roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego, wykonaniem izolacji termicznej budynku wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: • docieplenie ściany wewnętrznej na poddaszu od strony nieogrzewanego strychu warstwą izolacji termicznej ze styropianu lub wełny mineralnej gr. 18cm, • docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem nad ogrzewanym poddaszem płytami z wełny mineralnej gr. 25cm wraz z rozebraniem istniejącej podłogi ( na części stropu i wykonaniem nowej z desek lub płyt OSB), • docieplenie ścian zewnętrznych płytami ze styropianu lub wełny mineralnej gr. 16 cm, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, • docieplenie połaci dachowej ( w części ogrzewanej poddasza) od góry płytami z wełny mineralnej wraz z rozebraniem istniejącego pokrycia dachowego, z dostosowaniem konstrukcji dachu do nowej warstwy izolacji termicznej. Docieplenie warstwą wełny mineralnej gr. 25 cm, • przemurowanie komina od strychu ponad dach, • wykonanie nowego pokrycia dachu (rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych, wymiana krokwi w niezbędnym zakresie, wykonanie nowych warstw dachu, wykonanie obróbek oraz montaż elementów wyposażenia), • wykonanie remontu kotłowni- dostosowanie do nowego źródła ciepła. 2. roboty sanitarne związane z wymianą kotła na paliwo stałe, na kocioł olejowy o mocy 70 kW wraz z wymianą zasobnika ciepłej wody użytkowej- projektuje się zasobnik ok. 200 l. oraz zespołu pompowego. Nowy kocioł wraz z aparaturą i sterowaniem zostanie wpięty w istniejący układ. Dodatkowo zadanie obejmuje wykonanie nowej instalacji elektrycznej kotłowni. 3. roboty związane z budową instalacji odgromowej oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,64 kWp na dachu budynku. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: • wykonanie prac przygotowawczych ( wyznaczenie tras i montaż korytek kablowych wewnątrz obiektu), • rozprowadzenie kabli AC, • montaż inwertera oraz rozdzielnicy DC PV, • podłączenie przewodów pod zaciski, • demontaż istniejącej instalacji odgromowej, • montaż konstrukcji pod panele PV wraz z układaniem kabli, przewodów, • montaż iglic odgromowych, • układanie drutu odgromowego, • wykonanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji oraz pomiarów instalacji fotowoltaicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. W ramach wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przejęcia terenu robót od Zamawiającego, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, c) wykonania inwentaryzacji powykonawczej, d) ustanowienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż, e) organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp. f) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenia stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, h) uzgadnianie z przedstawicielem Zamawiającego propozycji kolorystyki materiałów dla robót wykończeniowych, i) ubezpieczenia budowy, j) ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.), k) usuwanie na bieżąco odpadów i śmieci oraz zapewnienie wywozu odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji ( wraz z kosztami utylizacji), l) dostarczenie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń. Wykonawca, przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować harmonogram całości prac i uzgodnić go z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach