Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków ZOZ MSWiA w Gdańsku

Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-104 Gdańsk, ul. Kartuska 4/6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3098284 , fax. 058 3021782
  • Data zamieszczenia: 2010-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku
    ul. Kartuska 4/6 4/6
    80-104 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3098284, fax. 058 3021782
    REGON: 19030601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków ZOZ MSWiA w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja na zasadzie zaprojektuj i wykonaj kompleksowej termomodernizacji budynków ZOZ MSWiA w Gdańsku Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Termomodernizacja budynku starego. Zamówienie w szczegółach obejmuje: -opracowanie dokumentacji projektowej, -uzyskanie niezbędnych pozwoleń na realizację prac, -docieplenie ścian zewnętrznych, -docieplenie stropodachu, -docieplenie stropu piwnicy, -wymiana stolarki okiennej w piwnicy, -modernizacja instalacji c.o., -termomodernizacja systemu c.w.u. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym, audytami energetycznymi i historyczną dokumentacją projektową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie ww. plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 2. Termomodernizacja budynku nowego. Zamówienie w szczegółach obejmuje: -opracowanie dokumentacji projektowej, -uzyskanie niezbędnych pozwoleń na realizację prac, -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie dachu budynku, -docieplenie stropodachu, -docieplenie stropu, -wymiana okien i drzwi, -modernizacja instalacji c.o., -modernizacja systemu c.w.u, -zmodernizowanie trzech instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym, audytem energetycznym i historyczną dokumentacją projektową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie ww. plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego. 3. Termomodernizacja budynku przychodni. Zamówienie w szczegółach obejmuje: -opracowanie dokumentacji projektowej, -uzyskanie niezbędnych pozwoleń na realizację prac, -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie dachu budynku, -docieplenie stropodachu, -docieplenie stropu po łącznikiem, -wymiana drzwi, -modernizacja instalacji c.o., -modernizacja systemu c.w.u. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz audytem energetycznym i historyczną dokumentacją projektową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie ww. plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego 4. Instalacja kolektorów słonecznych Wszystkie prace należy wykonać zgodnie postanowieniami SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym oraz audytem energetycznym i historyczną dokumentacją projektową. Obowiązkiem wybranego w toku postępowania wykonawcy po podpisaniu umowy będzie uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót. Wszystkie ww. plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienia wadium w kwocie 159 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: bank BGŻ S.A. w Gdańsku 51 2030 0045 1110 0000 0148 6100 z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy 21/2010/PN. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniądza jest wniesione w terminie, jeżeli bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty oryginału lub kopii polecenia przelewu - nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Zasady zwrotu wadium oraz utraty wadium określają przepisy art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozmswia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach