Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg
- Adres: 09210 Drobin, ul. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
- Data zamieszczenia: 2017-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
ul. Piłsudskiego 12
09210 Drobin, woj. mazowieckie
tel. 024 2601441 w. 107
REGON: 54664400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w Mieście i Gminie Drobin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w Mieście i Gminie Drobin” w formule zaprojektuj i wybuduj i obejmuje termomodernizację 3 obiektów położonych na terenie Miasta i Gminy Drobin : -) Urząd Miasta i Gminy Drobin, ul. Piłsudskiego 12, Drobin, -) Budynek Szkoły Podstawowej i Sali gimnastycznej w Rogotwórsku, -) Budynek OSP w Wrogocinie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: W zakresie projektowania i spraw formalno-prawnych: 1) sporządzenie pełnej inwentaryzacji techniczno-budowlanej stanu istniejącego, 2) opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego i przedłożenia do zatwierdzenia w terminie 30 dni od podpisania umowy, 3) sporządzenie projektu budowlanego (w tym wstępny projekt kolorystyki) i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji w terminie 90 dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji rozwiązania projektowego, 4) sporządzenie projektu prac geologicznych na zakres prac dolnego źródła ciepła, 5) sporządzenie projektu wykonawczego urządzeń fotowoltaiki wraz z układem pomiarowo-rozliczeniowym i z dokumentacją odnośnie ilości wytwarzanej energii z odnawialnych źródeł, 6) sporządzenie projektu wykonawczego instalacji grzewczych z pompą ciepła, 7) sporządzenie niezbędnych projektów branżowych, 8) sporządzenie projektu powykonawczego po zakończeniu realizacji robót, 9) wykonanie aktualnych świadectw charakterystyki energetycznej i przekazanie po zakończeniu zadań inwestycyjnych, 10) uzyskanie potwierdzenia przyjęcia przez Starostwo Powiatowe zgłoszenia robót bądź ewentualnie uzyskanie innych niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień i opinii innych organów, 11) sporządzenie i dostarczenie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń, 12) przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń i instalacji, 13) dostarczenia oprogramowania wraz z licencjami użytych sterowników swobodnie programowalnych. UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest do przygotowania wymaganej dokumentacji projektowej w wersji papierowej wraz z zapisem w formie elektronicznej w ilości 4 egzemplarzy każdy, zgodnie z zapisami w PFU. W zakresie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia i zobowiązuje się m.in. do: 1) Przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej przedmiotem zamówienia; 2) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 3) Zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; 4) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt; 5) Zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie obiektów oraz wykonanie bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – jeśli zachodzi konieczność; 6) Opracowanie i uaktualnianie szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego; 7) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno użytkowym; 8) Wykonania przedmiotu umowy w oparciu o program funkcjonalno użytkowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 9) Informowanie Zamawiającego (Inspektora Nadzoru) o terminie wykonania robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikających; 10) Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 11) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 12) Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 13) Rozliczenie za pobrane media według rzeczywistego zużycia. 14) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego działania i przekazania go do użytku; 15) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 16) Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 17) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 18) Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 19) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 20) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 21) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 22) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 23) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 24) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż. 3. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. PFU dostępny jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy. 4. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w PFU. 5. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty zapewniające prawidłowe wykonanie zakresu zamówienia zgodnie PFU. Kalkulacja kosztów wykonania zamówienia musi uwzględniać ilości materiałów i czynności koniecznych do właściwego wykonania zamówienia. 6. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 7. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedłoży w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. Przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji zgodnie z zasadami Instytucji współfinansującej 9. Szczegółowy opis wymagań co do sporządzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego został opisany we wzorze umowy. 10. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy PFU, oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. Zamówieniem publicznym objęte są 3 obiekty: 1. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej we Wrogocinie 2. Urząd Miasta i Gminy w Drobinie 3. Budynek Szkoły |Podstawowej z salą gimnastyczną w Rogotwórsku Zakres robót termomodernizacyjnych dla w/w obiektów obejmuje: docieplenie podłóg na gruncie, docieplenie stropodachu z odtworzeniem pokrycia i naprawą obróbek blacharskich, docieplenie ścian, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, montaż instalacji co i źródła zasilania w ciepło budynku (gruntowa pompa ciepła wraz z instalacją fotowoltaiczną). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy "Mazowsze" w Płocku O/Drobin Nr 85 9042 1068 0420 0358 2000 0050 z adnotacją: wadium Znak sprawy: PZ.271.7.2017 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30 - PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ścianki wspinaczkowej na terenie SP im. Bohaterów Warszawy w Podkowie Leśnej i postawienie dwóch bulderów zewnętrznych na terenie Młodzieżowej Strefy Aktywności
Dodano: 2024-07-30 - SVA/U/4620-106/2024: Docieplenie budynku nr 22 i 23 na terenie kompl. wojsk. w m. Kołobrzeg
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych Krajowych Ośrodków ds. diagnostyki zakażeń wirusami, w celu dostosowania do wymagań WHO, zlokalizowanych w budynku AB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej oraz rozbudowa i przebudowa GOKSiR w Baranowie o bibliotekę
Dodano: 2024-07-29 - Opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej renowacji KAPLICY w zespole Cmentarza Żołnierzy Polskich 1920r. wraz z wykonaniem robót renowacyjnych
Dodano: 2024-07-29 - Roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Sadowskiego 3 w Szczecinie
Dodano: 2024-07-29