Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty związane z termomodernizacją świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym obejmować będą: 1) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne wraz z demontażem i ponownym montażem urządzeń, 2) rozebranie dachu świetlicy, 3) projekt warsztatowy i montaż nowych dźwigarów kratownicowych bez dźwigarów nad salą taneczną pom. 0/9 4) wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej i blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, 5) wykonane obróbek blacharskich na dachach nieremontowanych, 6) kompleksowe ocieplenie ścian zewnętrznych w poziomie dachu, 7) docieplenie stropodachu wełną mineralną, 8) wykonanie elewacji zewnętrznej budynku w zakresie warstwy kleju (częściowe wklejenie siatki) i wyprawy cienkowarstwowej wraz z obróbką ościeży okiennych i drzwiowych, 9) montaż konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne, 10) montaż paneli fotowoltaicznych na dachu wraz z wykonaniem podłączeń do rozdzielnic, 11) zasilanie budynku wraz z układem pomiarowym, 12) rozprowadzenie energii, 13) dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych, 14) instalacja gniazd, 15) oświetlenie podstawowe i awaryjne, 16) oświetlenie zewnętrzne, 17) instalacja uziemień i połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, przyciski p.poż. 18) instalacja wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, 19) instalacja kanalizacji sanitarnej bytowo – gospodarczej, 20) montaż powietrznej pompy ciepła wraz z osprzętem, 21) wymiana instalacji CO w budynku wraz z grzejnikami, 22) wykonanie przewodów wentylacyjnych, 23) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie wykonania nowego węzła sanitarnego oraz wejścia głównego (pom. od 0/1 do 0/7) 24) wykonanie nowych ścianek, tynkowanie, okładziny ścienne i podłogowe w pom. jak wyżej, 25) dostawa stolarki drzwiowej wewnętrznej do pom. jak wyżej, 26) dostawa stolarki drzwiowej zewnętrznej (drzwi wejściowe do kotłowni oraz wejście boczne do obiektu), 27) wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych w całym obiekcie w poziomie parteru. 28) remont posadzek w salach 08, 09, 29) roboty naprawcze ogólno-budowlane po robotach instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w całości obiektu, 30) malowanie całego obiektu, 31) demontaż istniejących schodów zewnętrznych i wykonie nowych wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych i odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej zdemontowanej podczas robót, 32) wykonanie nowych schodów zewnętrznych betonowych do kotłowni, 33) wykonanie opaski budynku z kostki brukowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części III.4 pkt. 1-3 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 4 stosuje się. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w czesci III.4 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach