Gmina Trzcinica ogłasza przetarg
- Adres: 63-620 Trzcinica, Jana Pawła II 47
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (62) 78 15 000
- Data zamieszczenia: 2023-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzcinica
Jana Pawła II 47
63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie
tel. (62) 78 15 000
REGON: 250854926 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynków stanowiących własność Gminy Trzcinica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie budowlane pn. Kompleksowa termomodernizacja budynków stanowiących własność Gminy Trzcinica.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) termomodernizację – docieplanie ścian zewnętrznych budynku komunalnego w miejscowości Piotrówka 22 gmina Trzcinica, w tym m.in.:a) ocieplenie ścian zewnętrznych, węgarków, cokołów, ścian piwnicznych,b) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej oraz tynku cienkowarstwowego mozaikowego wg. przedmiaru,c) demontaż i montaż rur spustowych,d) demontaż i montaż instalacji odgromowej,e) malowanie kominów,f) remont daszku i podestu,2) roboty budowlane i roboty instalacji centralnego ogrzewania budynku komunalnego w miejscowości Piotrówka 22 gmina Trzcinica,3) termomodernizację – docieplanie ścian zewnętrznych budynku Urzędu Gminy ul. Jana Pawła II 47 w Trzcinicy, w tym m.in.:a) ocieplenie ścian zewnętrznych, węgarków, cokołów, ścian piwnicznych, b) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej oraz tynku cienkowarstwowego mozaikowego wg. przedmiaru,c) demontaż i montaż rur spustowych,d) demontaż i montaż instalacji odgromowej,e) remont podestu oraz malowanie krat okiennych,4) roboty budowlane i roboty instalacji centralnego ogrzewania budynku Urzędu Gminy ul. Jana Pawła II 47 w Trzcinicy.2. Inne wymagania i uwagi:1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji w tym zakresie jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XIV.Na urządzenia (piec z osprzętem) oraz instalację c.o. (w tym grzejniki) Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 2) Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji, o którym mowa w ppkt 1.3) Wykonawca musi spełnić warunki i obowiązki wynikające ze zgłoszenia na wykonanie robót budowlanych.4) Wykonawca będzie odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów, z zastrzeżeniem że zagospodarowanie odpadów metalowych leży po stronie Zamawiającego.5) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie i terminowo wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową, a w przypadku powstałych zniszczeń, zobowiązany jest do ich usunięcia.6) Wszystkie prace prowadzone będą w użytkowanych obiektach. Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót w innych godzinach w dni robocze niż czas pracy urzędu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 7) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenie Zamawiającemu pomiarów, badań, ekspertyz dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. pomiarów elektrycznych oraz innych pomiarów i dokumentów wynikających z zakresu Przedmiotu Umowy, przed odbiorem Przedmiotu Umowy, a także ponoszenie kosztów w tym zakresie.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ, w szczególności w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załączniki nr 5-8 do SWZ.4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, lub gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do określonych etykiet, o których mowa w art. 104 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety.6. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety. 7. Wykonawca, w przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych, zobowiązany jest wskazać te rozwiązania i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji w/w dokumenty będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe, a Wykonawca składa je wraz z ofertą.8. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy t.j. Dz.U. 2022, poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: tynkowanie.9. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.10. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.11. Zamawiający nie przewiduje i nie wymaga odbycia wizji lokalnej, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.3. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zobowiązanie gwaranta do wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, jeśli nastąpi co najmniej jedna z okoliczności opisana w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale IX SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku Przedszkola nr 135 przy ul. Płowieckiej 5 w Poznaniu.
Dodano: 2024-07-03 - Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-06-13 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa podwójnej kancelarii na terenie Szkółki leśnej Kuklinów
Dodano: 2024-06-11 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM - HALA SPORTÓW WALKI [POZNAŃ]
Dodano: 2024-06-10 - Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
Dodano: 2024-06-07 - Modernizacja dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13
Dodano: 2024-05-22 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2024-05-20 - „ Modernizacja CUWJO (Poznań)”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-15