Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków oświatowych: Gimnazjum im. Ojca Ludwika Wrodarczyka, Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych, Liceum Ogólnokształcące, Szkoła Podstawowa Nr 2 i Przedszkole Nr 3 stanowiących budynki użyteczności publicznej Gminy Radzionków

Urząd Miejski w Radzionkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0322890727 wew. 106
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radzionkowie
    ul. Męczenników Oświęcimia 42 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 0322890727 wew. 106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków oświatowych: Gimnazjum im. Ojca Ludwika Wrodarczyka, Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych, Liceum Ogólnokształcące, Szkoła Podstawowa Nr 2 i Przedszkole Nr 3 stanowiących budynki użyteczności publicznej Gminy Radzionków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków oświatowych w Gminie Radzionków takich jak: Gimnazjum im. Ojca Ludwika Wrodarczyka, Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych, Liceum Ogólnokształcące, Szkoła Podstawowa Nr 2 i Przedszkole Nr 3 oraz realizacja działań modernizacyjnych w zakresie zmniejszenia kosztów energii cieplnej i mediów (tj. energii elektrycznej, gazu) w wymienionych budynkach użyteczności publicznej. Zakres termomodernizacji i modernizacji obejmuje wszystkie działania efektowne ekonomicznie, z zapewnieniem wymaganych parametrów użytkowych w modernizowanych obiektach. Zamówienie ma na celu wyłonienie partnera prywatnego, który wykona i sfinansuje dokumentację projektową i roboty budowlane oraz wdroży i sfinansuje zintegrowany system zarządzania gospodarką energetyczną i mediami oraz utrzyma inwestycję w okresie umownym, czyli będzie świadczyć usługi zarządzania energią, mediami i wykonanymi ulepszeniami w celu realizacji gwarancji uzyskania efektów energetycznych i przedłużenia wartości użytkowych wykonanych ulepszeń. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji osiągnięcia efektu ekonomicznego będącego wynikiem zrealizowanej inwestycji, a Zamawiający spłaci koszty realizacji inwestycji w okresie umownym, w którym nastąpi zwrot poniesionych przez Wykonawcę nakładów. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany i uzupełniony na etapie prowadzenia negocjacji/ dialogu z Wykonawcami. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy - w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie - zaproponują najbardziej optymalne rozwiązania służące realizacji przedmiotu zamówienia w sposób najbardziej efektywny oraz ustalą wspólnie z Zamawiającym podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Ustala się kwotę wadium dla zamówienia w wysokości - 195 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). UWAGA: Zamawiający, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcami wskaże - w SIWZ dołączonym do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT - konkretną datę, oznaczoną co do dnia i godziny, do której Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali i sfinansowali roboty termomodernizacyjne porównywalne z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000 000 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i projektowania robót będących w zakresie przedmiotowego zamówienia w następujących specjalnościach: - 1 osobę uprawnioną do kierowania i projektowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osobę uprawnioną do kierowania i projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych, - 1 osobę uprawnioną do kierowania i projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę co najmniej 8 mln złotych, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 mln złotych. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie wymienione w rozdz. VI ogłoszenia, Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do postępowania składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). d) Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). e) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymaga się od Wykonawcy wykazania zamówień polegających na wykonaniu i sfinansowaniu robót termomodernizacyjnych porównywalnych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000 000 zł brutto. f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W załączniku tym warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz projektowania robót będących w zakresie przedmiotowego zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Projektanci i kierownicy robót, o których mowa powyżej, powinni posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz być wpisani na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania warunku proszę załączyć do oferty kserokopie stosownych uprawnień i aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. g) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 8 000 000 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. h) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 mln złotych. i) Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym i partnerem prywatnym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl. UWAGA! Specyfikację (SIWZ) otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach