Przetargi.pl
KOMPLEKSOWĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DO BUDYNKU POŁOŻONEGO PRZY UL. RYNEK 1 W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4724220 , fax. 056 4724222
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim
    ul. Rynek 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4724220, fax. 056 4724222
    REGON: 87111887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DO BUDYNKU POŁOŻONEGO PRZY UL. RYNEK 1 W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynku administracyjnego przy ul. Rynek 1 w Nowym Mieście Lubawskim 3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną oraz usługi dystrybucyjne na potrzeby własne jako odbiorca końcowy na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy, na świadczenie usługi dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej wg zapotrzebowania poniżej: Lp. Adres, nr licznika Taryfa Moc umowna - kW Pobór roczny - kWh Pobór prognozowany w ciągu 48 m-cy - kWh 1 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1 - nr licznika 9776281 C11 22,0 46 453 46 453*4 = 185 812 RAZEM 46 453 185 812
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 5.2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej oraz jest właścicielem sieci dystrybucyjnej lub posiada umowę z właścicielem sieci na świadczenie usług dystrybucji (usługi kompleksowej). Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczeniem o posiadaniu obowiązującej umowy na świadczenie usługi kompleksowej zawartej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, gdy nie jest właścicielem sieci, 5.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.4. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1 oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5.1. dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.7. Zamawiający nie dopuszcza wykonania części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 ? KC. 5.8. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy oraz Formularz cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ + Załącznik do Formularza ofertowego); b) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Załącznik nr 2). Wykonawcy przedłożą powyższe dokumenty w postaci oryginału. 6.1.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, c) oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, Wykonawcy przedłożą powyższe dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.1.2. w celu potwierdzenia przez wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie (Załącznik nr 2). 6.1.3. w celu potwierdzenia przez wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie (Załącznik nr 2). 6.1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa w punkcie 6.1.1. a-d - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy przedłożą następujący dokument w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach