Przetargi.pl
Kompleksowa renowacja rynku w Grybowie - prace budowlane związane z renowacją rynku na działce nr 436/3 - prawa strona rynku

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, Rynek 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4450140 , fax. 018 4450202
  • Data zamieszczenia: 2011-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12 12
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 018 4450140, fax. 018 4450202
    REGON: 00052779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa renowacja rynku w Grybowie - prace budowlane związane z renowacją rynku na działce nr 436/3 - prawa strona rynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi: 3.1.1. Wymiana nawierzchni i podbudów ciągów pieszych (na nawierzchnię z płyt kamiennych - granitowych), 3.1.2. Nawierzchni i podbudów placu wraz z miejscami postojowymi (kostka kamienna granitowa do oczyszczenia i ponownego wykorzystania z uzupełnieniem do 10% nowego materiału), 3.1.3. Ponowne ułożenie istniejącej nawierzchni i podbudów placu. 3.1.4. Wykonanie nowych murków oporowych z okładziną z kamienia naturalnego układanego - na dziko - oraz schodów wachlarzowych i pochylni. 3.1.5. Wszystkie elementy podlegające rozbiórce i odtworzeniu będą wykonane w miejscu obecnie istniejących. 3.2. Z uwagi na to, iż na placu budowy mogą być wykonywane w tym samym czasie również inne roboty (np. wymiana gazociągu, budowa kanalizacji sanitarnej) zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1. niniejszej SIWZ. Jeżeli okres, w którym wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie będzie mógł realizować przedmiotu umowy (przekroczy łącznie 14 dni) to taka sytuacja będzie stanowić wystarczającą przesłankę do wystąpienia z wnioskiem do zamawiającego o przedłużenie terminu umowy, przy czy, 15 dzień wstrzymania się przez wykonawcę od realizacji umowy z w/w powodów będzie zarazem pierwszym dniem przedłużonego terminu umowy. Sytuacja taka musi być udokumentowana stosownymi wpisami w dzienniku budowy. 3.3. Wykonawca uzgodni z właścicielami punktów handlowych, gastronomicznych i biur dostęp do w/w obiektów podczas trwania prac. Wykonawca także na własny koszt umożliwi dostęp do tych obiektów. 3.4. Wykonawca wykona na własny koszt w imieniu zamawiającego wszystkie zalecenia wynikające z uzgodnień z GDDKiA oraz konserwatora zabytków. 3.5. Wykonawca na własny koszt umożliwi dostęp do wszystkich obiektów znajdujących się w obszarze rewitalizacji na poziomie umożliwiającym ich dotychczasowe funkcjonowanie (wykonanie podestów, przejść dla pieszych itp.). W tym celu wykonawca uzgodni z właścicielami punktów handlowych, gastronomicznych i biur dostęp do nich podczas trwania prac. 3.6. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: 3.6.1. Projekt budowlano - wykonawczy (w zakresie objętym niniejszym postępowaniem), 3.6.2. Szczegółowe specyfikacje techniczne (w zakresie objętym niniejszym postępowaniem), 3.6.3. Kosztorys ślepy dotyczący niniejszego postępowania. 3.7. Dodatkowe informacje (w zakresie objętym niniejszym postępowaniem), 3.7.1. Projekt zagospodarowania terenu (skala 1:100), 3.7.2. Projekt zagospodarowania terenu (skala 1:500), 3.7.3. Przekrój poprzeczny, 3.7.4. Przekroje konstrukcyjne, 3.7.5. Mapa orientacyjna (skala 1:10000). 3.8. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach