Przetargi.pl
Kompleksowa renowacja rynku w Grybowie - prace na działce nr 436/5

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, Rynek 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4450140 , fax. 018 4450202
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12 12
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 018 4450140, fax. 018 4450202
    REGON: 00052779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa renowacja rynku w Grybowie - prace na działce nr 436/5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji: 3.1.1. Architektura i konstrukcja - projekt budowlany. 3.1.2. Architektura i konstrukcja - projekt wykonawczy. 3.1.3. Architektura i konstrukcja - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.1.4. Instalacje elektryczne - projekt budowlany. 3.1.5. Instalacje elektryczne - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.1.6. Instalacje elektryczne - przedmiar robót. 3.1.7. Instalacje sanitarne - przyłącz kanalizacji deszczowej - projekt budowlany. 3.1.8. Instalacje sanitarne - przyłącz wody - projekt budowlany. 3.1.9. Instalacje sanitarne - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.1.10. Instalacje sanitarne - przedmiar robót. 3.1.11. Fontanna - roboty budowlane cz. 1 - przedmiar robót. 3.1.12. Fontanna - roboty budowlane cz. 2 - przedmiar robót. 3.1.13. Branża drogowa i sanitarna - kosztorys ślepy- drogowa. 3.1.14. Branża drogowa i sanitarna - kosztorys ślepy- sanitarna. 3.1.15. Branża drogowa i sanitarna - projekt zagospodarowania terenu. 3.1.16. Branża drogowa i sanitarna - projekt budowlano - wykonawczy. 3.1.17. Branża drogowa i sanitarna - orientacja. 3.1.18. Branża drogowa i sanitarna - przekroje konstrukcyjne. 3.1.19. Branża drogowa i sanitarna - przekrój poprzeczny. 3.1.20. Branża drogowa i sanitarna - projekt zagospodarowania terenu. 3.1.21. Branża drogowa i sanitarna - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.1.22. Branża drogowa i sanitarna - zbrojenie muru oporowego. 3.2. Na placu budowy mogą być wykonywane w tym samym czasie również inne roboty (np. wymiana gazociągu, budowa kanalizacji sanitarnej) zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 i 4.2. niniejszej SIWZ. Jeżeli okres, w którym wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie będzie mógł realizować przedmiotu umowy (przekroczy łącznie 14 dni) to taka sytuacja będzie stanowić wystarczającą przesłankę do wystąpienia z wnioskiem do zamawiającego o przedłużenie terminu umowy, przy czym 15 dzień wstrzymania się przez wykonawcę od realizacji umowy z w/w powodów będzie zarazem pierwszym dniem przedłużonego terminu umowy. Sytuacja taka musi być udokumentowana stosownymi wpisami w dzienniku budowy. 3.3. W razie potrzeby Wykonawca wykona na własny koszt w imieniu zamawiającego wszystkie uzgodnienia z GDDKiA dot. np. zajęcia pasa ruchu drogowego bądź też projektu organizacji ruchu na okres niezbędny do wykonania danego zakresu robót. 3.4. Wykonawca na własny koszt umożliwi dostęp do wszystkich obiektów znajdujących się w obszarze rewitalizacji na poziomie umożliwiającym ich dotychczasowe funkcjonowanie ze szczególnym uwzględnieniem Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego CARITAS (wykonanie podestów, przejść dla pieszych, przejazdów itp.). W tym celu wykonawca uzgodni z właścicielami w/w obiektów dostęp podczas trwania prac. 3.5. Wykonawca dokona demontażu i ponownego montażu znaków drogowych na całej powierzchni rynku (działka nr 436/5 oraz 436/3). 3.6. Wykonawca powinien przed ułożeniem kostki brukowej uzyskać zagęszczenie gruntu na poziomie: 3.6.1. Wskaźnik zagęszczenia o wartości min. Is=1 oraz 3.6.2. Dynamiczny moduł odkształcenia o wartości min. Evd=60 Mpa. 3.6.3. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i zabudowań bezpośrednio sąsiadujących z placem budowy. 3.7. Materiał z rozbiórki Wykonawca składował będzie na własny koszt i we własnym zakresie. 3.8. Wykonawca ustalając wartość swojej oferty uwzględni wartość materiału z odzysku (a w szczególności elementy z brązu, które obecnie znajdują się na pomniku przewidzianym do rozbiórki). Określenie orientacyjnej ilości materiału z odzysku znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji. 3.9. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca w obecności Inspektora Nadzoru zobowiązany jest do dokonania oględzin budynków zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie placu budowy i sporządzenia na tą okoliczność dokumentacji fotograficznej. 3.10. Wykonawca robót zobowiązuje się udostępnić innym podmiotom plac budowy w celu zrealizowania pełnego zakresu robót remontowych, instalacji i urządzeń znajdujących się na terenie realizacji inwestycji, a w szczególności instalacji gazowej i sanitarnej. Zakres odpowiedzialności i czasookres przekazania placu budowy ureguluje Wykonawca we własnym zakresie w drodze odrębnej umowy zawartej z podmiotami wykonującymi w/w roboty. 3.11. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.12. Zamawiający ustala także: 3.12.1. Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji (np. przedmiar robót) pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. 3.12.2. Wykonawca musi wykazać, że oferowany przez niego produkt (lub rozwiązanie) równoważny jest o niegorszych parametrach (technicznych, jakościowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach